Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک مقام ارشد روسیه می‌گوید استقرار سامانه پدافند موشکی اس-۴۰۰ در جزایر قطب شمال یک اقدام منطقی در راستای موضوع امنیت دفاعی مسکو است.

نیکولای کورچونوف، نماینده وزارت خارجه روسیه اعلام کرد استقرار سامانه اس-۴۰۰ در این منطقه تنها در راستای رفع دغدغه‌های دفاع ملی روسیه صورت گرفته و نباید موجب نگرانی دیگر کشور‌ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد وزارت خارجه روسیه افزود: استقرار سامانه پدافندی اس-۴۰۰ در جزایر واقع در قطب شمال، یک اقدام مداوم پس از ایجاد میدان راداری یکپارچه بر فراز کشور ماست. سامانه اس-۴۰۰ صرفا برای دفاع مستقر شده و نباید موجب نگرانی دیگران شود که ممکن است چنین استقراری را با اهداف تهاجمی ارتباط دهند.

اخیرا یکی از فرماندهان نیروی دریای آمریکا در منطقه اروپا-آفریقا نسبت به تشدید فعالیت‌های نظامی روسیه در قطب شمال از جمله ایجاد پایگاه‌های نظامی جدید و استقرار سامانه پدافندی اس-۴۰۰ هشدار داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه اس 400 وزارت خارجه روسیه قطب شمال استقرار سامانه اس ۴۰۰ قطب شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام گفت: تا پایان هفته جاری، سامانه بارشی در استان استقرار دارد و فعالیت آن به صورت متناوب و محلی است.

احسان احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام با اشاره به اینکه اوج فعالیت سامانه بارشی روزهای چهارشنبه تا جمعه است، اظهار کرد: در این روزها در بعضی ساعات رگبارهای شدید به همراه رعد و برق و تگرگ رخ خواهد و دمای هوا نیز کاهش دارد.

وی افزود: در این مدت آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها، اختلال در تردد، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه به ویژه در ارتفاعات، ریزش جاده‌ها و خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام خاطرنشان کرد: ضروری است تمهیدات لازم برای جلوگیری از وارد آمدن خسارت به بخش کشاورزی اندیشیده شود.

احمدی‌نژاد ادامه داد: شهروندان ضمن اینکه در بستر و حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها توقف نکنند و از حضور در ارتفاعات نیز به دلیل خطر اصابت صاعقه خودداری کنند.

وی گفت: به دلیل فعالیت این سامانه بارشی ضروری است که دستگاه‌های اجرایی و امدادی از جمله مدیریت بحران، شهرداری و راهداری در آماده‌باش باشند.

کد خبر 749283

دیگر خبرها

  • اسرائیل سامانه‌های پاتریوت را کنار می‌گذارد
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد
  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟