Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران: ماه‌های پایانی سال ۹۸ و ابتدایی سال ۹۹، ماه‌های دشواری برای اسفندیار قره‌باغی بود. این خواننده برجسته و با سابقه کشورمان ماه‌ها با بیماری انسداد روده دست و پنجه نرم کرد. پس از طی کردن دوره نقاهت این بیماری، قره‌باغی به کووید ۱۹ مبتلا شد.

اسفندیار قره‌باغی حالا پس از گذشت حدود ۲۰ روز از انتشار خبر ابتلایش به ویروس کرونا، به خبرنگار ما گفت: به دلیل انسداد روده شش ماه بستری بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک بار ۱۲ بهمن عمل جراحی کردم که پزشکان روده، طحال و تومور را از بدنم خارج کردند و چهار ماه و نیم خانه نشین بودم. سپس خرداد ماه مجدد عمل جراحی کردم و روده را وارد بدنم کردم.

وی افزود: پس از مراجعه مجدد به بیمارستان، پژشکان تست کرونا را انجام دادند و توصیه شد تحت مراقبت‌های معمول باشم. هیچ یک از علائم ابتلا به کووید ۱۹ را نداشتم. پس از انجام تست پژشکان چندین بار با من تماس گرفتند و وضعیت عمومیم را پیگیری کردند.

این خواننده اپرا ادامه داد: با گذشت سه روز از انجام تست کرونا، پژشکان اعلام کردند، تستم مثبت بوده است. جالب اینجاست که هیچ علائمی هم نداشتم. اطرافیانم نیز تست کرونا دادند که خوشبختانه تست آن‌ها منفی اعلام شد.

قره‌باغی به شایعاتی که چند وقت اخیر درباره وی منتشر شده بود، اشاره کرد و گفت: متاسفانه شیطنت‌های رسانه‌ای فراوانی درباره ابتلایم به کرونا شکل گرفت. برخی رسانه‌ها به کنایه نوشته بودند خواننده «مرگ بر امریکا» کرونا گرفته است. همین موضوع باعث زخم زبان و عقده گشایی برخی در فضای مجازی شده بود.

وی در پایان اضافه کرد: توقع داشتم رسانه‌ها در این مدت بیشتر من را حمایت کنند و کاری نکنند که رسانه‌های آن طرفی، مانند من و تو از این موضوع سوءاستفاده کنند. برخی گفتند کسی که علیه آمریکا خوانده، خوب شد که کرونا گرفته است. خوشبختانه حالا این بیماری را پشت سر گذاشته ام و در سلامت کامل به سر می‌برم. خدا را شکر وضعیت عمومیم خوب است و جای هیچ نگرانی نیست.

منبع: فردا

کلیدواژه: اسفندیار قره باغی کرونا خواننده ایرانی رسانه ها قره باغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • محققان ایتالیایی پی بردند؛ نقش آسپرین در پیشگیری از سرطان روده بزرگ
  • نحوه تاثیر آسپرین در پیشگیری از سرطان روده بزرگ
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • علائم سرطان روده بزرگ را بشناسیم
  • آستر نازکی که داخل روده قرار می‌گیرد؛ روش جدید برای کاهش وزن و درمان دیابت نوع ۲
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • پاپیروس دو هزار ساله‌ای که احتمالا راز «آرامگاه افلاطون» را فاش می‌کند (+عکس)