Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از برگزاری رزمایش شیفت ایثار با همکاری کارگران و کارفرمایان استان اردبیل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شکور عبدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار اشت: رزمایش شیفت ایثار با همکاری کارگران و کارفرمایان در راستای بهرمندی اقشار آسیب پذیر از کمک‌های مؤمنانه و رونق تولید برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به مناسب 14 مرداد روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انساتی شیفت ایثار  از تمامی کارگران دعوت می‌شود تا با اهدای یک ساعت تا یک روز از دستمزد خود تحت عنوان شیفت ایثار در نهضت کمک مؤمنانه شرکت کنند و این کمک‌ها می‌تواند به صورت خدمات اجتماعی، فنی و تعمیرات به نیازمندان تعریف شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه این رزمایش  برای بهره‌مندی اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا اجرا خواهد شد، تصریح کرد: بسیج کارگری همواره در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمنان و استکبار جهانی بوده است و در این جهت به اجرای برنامه‌های مختلفی می‌پردازد.

خدمت بدون منت کارگران بسیجی ارومیه در شیفت ایثار به‌روایت تصویر‌سنندج|همزمان با هفته دفاع مقدس؛ رزمایش "شیفت ایثار" برگزار شدفعالیت کارگران در یک شیفت بدون دریافت دستمزد در قالب طرح ملی "شیفت ایثار"

عبدی بیان کرد: جشن دست یاریگر عنوان برنامه ای است با هدف ترغیب کارفرمایان و تولید کنندگان برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا است و در این برنامه سعی می‌شود خیرین و تولید کنندگان خود صحنه گردان این برنامه باشند وکمک های مؤمنانه را خودشان به دست نیازمندان برسانند.

وی افزود: در حال حاضر باید همگان با تلاش مضاعف و کار گسترده بتوانیم از مشکلات اقتصادی پیش رو عبور کنیم و بی‌شک با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند و تحقق اقتصاد مقاومتی در این زمینه برنامه‌های مناسبی انجام می‌شود.

انتهای‌پیام/131/ی

R41374/P/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... طرح «شیفت ایثار» برای احیای واحدهای تولیدی راکد ‌قزوین اجرا می‌شود عزم کارگران بسیجی همدان برای مقابله با کرونا؛ تهیه هزار بسته معیشتی تا برپایی شیفت ایثار در مراکز تولیدی شیفت ایثار در بسیج کارگری استان مرکزی راه‌‌اندازی شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... طرح «شیفت ایثار» برای احیای واحدهای تولیدی راکد ‌قزوین اجرا می‌شود عزم کارگران بسیجی همدان برای مقابله با کرونا؛ تهیه هزار بسته معیشتی تا برپایی شیفت ایثار در مراکز تولیدی شیفت ایثار در بسیج کارگری استان مرکزی راه‌‌اندازی شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ درخواست علمای برجسته اهل‌سنت کردستان از مردم / دیدو بازدیدهای عید قربان را تعطیل کنید ۳ ‌تولیت آستان قدس:‌ عزاداری ماه محرم نباید تعطیل شود ‌/ میزبانی از عزاداران در حرم مطهر ‌با رعایت ‌بهداشت ۴ رئیس بنیاد مسکن کشور: "خانه‌های کپری" برچیده می‌شود / اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی ۵ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه ۶ زلزله ۴.۸ریشتری در ‌هجدک کرمان/ اعزام گروه‌های ارزیاب به منطقه/ برآورد خسارات احتمالی زلزله ۷ گره کور در وعده دولت به گلستانی‌ها / چرا لایحه منطقه آزاد اینچه‌برون تصویب نمی‌شود؟ ۸ تدوین ۲ ‌سند ‌مهم برای محرومیت‌زدایی سیستان و بلوچستان/ دستور ویژه رئیس‌جمهور ‌برای اجرای دقیق سند مهمترین اخبار استانها گزارش| راز نهفته از کشف یک اسکلت باستانی در تپه اشرف / سکونت در اصفهان در دوره اشکانی به اثبات رسید برگزاری دسته "حسینیه اعظم زنجان" با حفظ تدابیر بهداشتی/ عزاداری‌های محرم به هیچ‌وجه ‌تعطیل‌بردار نیست + فیلم حرم شمس‌الشموس سوگوار شهادت امام محمدباقر(ع) / رعایت تمامی پروتکل‌ها در عزاداری تلمبار پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در کشور / دولت از ‌سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بهره بگیرد + فیلم مهمترین اخبار تسنیم مرحله نهایی رزمایش موشکی و دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز شد/ به‌کارگیری ماهواره نور برای اولین بار نمکی: درباره واکسن کرونا خبرهای خوشی داریم اما نمی‌خواهیم توهم‌آمیز حرف بزنیم همدستی بین المللی با توطئه «الحاق»/ وقتی اتحادیه اروپا شریک دزد و رفیق قافله می‌شود تظاهرات فلسطینیان در حمایت از موضع حماس/ هیچ امتیازی به دشمنان نمی‌دهیم بلاتکلیفی جلسات ستاد راهبری جهش تولید در سازمان برنامه و بودجه/ سکان حمایت از تولید در دولت رها شد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیفت ایثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری

شماری از پرستاران بیمارستانی در گرگان با بیان اینکه نسبت به اضافه‌کار اجباری اعتراض داریم، اظهار داشتند: «مدتی‌ست که به اضافه کار اجباری و شیفت‌های طولانی اعتراض داریم؛ برخی از همکاران‌مان تصمیم گرفته‌اند تن به اضافه‌کار اجباری ندهند، اما در مقابل واکنش مسئولان و مقامات مثبت نبوده است.»   به گزارش ایلنا، یکی از این پرستاران گفت: به یکی از همکاران مرد ما گفته شده اگر تن به اضافه‌کار اجباری ندهی، باید بخش‌ات را عوض کنی یا از کارت استعفا بدهی!   به گفته این پرستار، اجبار در اضافه‌کار یا ایستادن در شیفت‌های طولانی، خلاف قانون است، اما پرستاران برای اینکه شغل خود را از دست ندهند، به این اجبار تن می‌دهند.   پرستاران گرگان، خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ی حق الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • امنیت شغلی در گرو رونق تولید/ بیمه کارگران ساختمانی پیگری می‌شود
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است