Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: انتقال از خودگذشتگی رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس به نسل جوان از مهم ترین وظایف ما است.

به گزارش برنا از اراک ،  عابد حقدادی در اولین جلسه برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، با بیان اینکه دفاع مقدس به ملت ما اعتماد به نفس و امید داد، اظهار داشت: دفاع مقدس باعث تقویت و استمرار ارزش‌های اسلامی و قرآنی شد، بر این اساس همواره مدیون دفاع مقدس و شهدا و مدافعان اسلام و اهل بیت(ع) از ابتدا تاکنون هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تدوین نقش ادارات در دفاع مقدس بی‌بدیل‌ترین گام در تدوین تاریخ کشور می‌باشد و این امر در پاسداشت شهدا و فرهنگ دفاع مقدس است؛ جمع‌آوری خاطرات و اسناد دوران دفاع مقدس کارکنان و جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان مرکزی در قالب یک کتاب به عنوان سند افتخار برای آیندگان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانان انقلابی نسل گذشته را باید به نسل جوان معرفی کنیم، تصریح کرد: برگزاری جلسات نهضت خاطره‌گویی با حضور پیشکسوتان ورزشی به‌صورت فراگیر در اماکن ورزشی و خانه‌های جوان باعث ترویج ارزش‌های دفاع مقدس در بین جوانان خواهد شد.

حقدادی خاطرنشان کرد: همین خاطرات رزمندگان و ایثارگران جامعه ورزشی که در دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اند، ناگفته‌ها و خاطرات زیادی از دوران جبهه و جنگ در خود دارند که باید مستندسازی و به نسل‌های جوان منتقل شود.

وی با بیان اینکه با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید تکریم و سرکشی از خانواده‌های شهدا در جامعه ترویج و فرهنگ‌سازی شود، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران اداره کل می‌تواند روحیه ایثار و ازخودگذشتگی را به‌عنوان یک ضرورت در جامعه ترویج دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در پایان گفت امیدوارم با برنامه‌ریزی منسجم و تلاش همه‌جانبه بتوانیم برنامه‌های شاخصی در این حوزه به سرانجام رسانیم و معاونین و مسئولین اداره کل می‌بایست در این راه با هم‌افزایی و دقت نظر از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنند. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس ورزش و جوانان استان مرکزی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

شانا _ گروه فیلم: آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) با حضور اسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت برگزار شد.

دریافت 58 MB

دیگر خبرها

  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است