Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-28@00:50:27 GMT

پل گیشا در نقطه دیگر پایتخت نصب می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۰۴۹۰

پل گیشا در نقطه دیگر پایتخت نصب می‌شود

تین نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران می گوید: پل فلزی گیشا که بتازگی جمع آوری شده قرار است در نقطه دیگر پایتخت نصب شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا؛ صفا صبوری دیلمی روز سه شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: فعلا برنامه ای برای جمع آوری دیگر پل های فلزی در تهران نداریم.

وی با بیان اینکه پل دیگری برای جایگزینی ایده نخست پل سبز زندگی (گیشا سابق) درحال طراحی است افزود: یکی از علت‌های طراحی مجدد این پل، بزرگی عرشه پل قدیمی گیشا برای نصب در همان نقطه قبلی است چرا که قرار بود قسمت‌هایی از پل قدیمی گیشا پس از تقویت، مجدد نصب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبوری دیلمی، درباره وضعیت فعلی طرح پل «سبز زندگی»، توضیح داد: براساس ایده اولیه قرار بود که قسمت‌هایی از پل قدیمی «گیشا» پس از تقویت، مجدد نصب شود اما باتوجه به بررسی‌های انجام شده در سال جدید، نصب مجدد قسمت‌هایی از این پل در همان نقطه، مشکلاتی از نظر بزرگی ابعاد و هزینه‌های تحمیلی برای شهر ایجاد می‌کرد.

وی از طراحی پل دیگری به منظور جایگزین کردن ایده اولیه پل سبز زندگی خبر داد و گفت: مراحل پایانی این طرح درحال انجام است که بعد از اتمام طراحی، جایگزین ایده اولیه شده و عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

به گفته معاون شهردار تهران؛ همچنین امکان دارد که تعدادی از قطعات پل گیشا قدیمی در ساخت پل جدید استفاده شود.

وی تاکید کرد: درحال حاضر بررسی‌ها به منظور نصب پل قدیمی گیشا در نقطه‌ای دیگر از شهر پس از تقویت و بازسازی براساس آیین‌نامه‌های استاندارد روز جهان به عنوان یک پل سواره رو درحال انجام است.

صبوری دیلمی با بیان اینکه جمع آوری پل قدیمی حافظ-طالقانی به دستور معاونت حمل و نقل و ترافیک نیز متوقف شده، افزود: ممکن است تعدادی از پل‌های قدیمی شهر تهران، همانند پل کریمخان پس از تقویت و اصلاح به یک پل دائمی تبدیل شوند.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پل فلزی گیشا پس از تقویت حمل و نقل پل قدیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع حوزه شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.

سخنرانی و دیدار با وزاری دفاع عضو شانگهای از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر دوروزه خواهد بود.

سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر راه: ۴۷۵ نقطه پرتصادف در راههای کشور داریم
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل۱۴۰۳در بحرانهای ناشی از آب در پایتخت
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود