Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایپا در راستای تعمیق داخلی‌سازی، بی‌اثر کردن تحریم‌ها و جلوگیری از خروج ارز، موفق شد برای اولین بار تجهیزات پروژه رولر هِمینگ درب‌های جانبی محصولات خانواده ‏SQ۲۰۰ و درب پشت کوییک را توسط مهندسان ایرانی تولید کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروه خودروسازی سایپا در سال جهش تولید و در راستای ادامه پویش ملی بومی‌سازی صنعت خودرو، موفق شد پروژه رولر هِمینگ درب های جانبی برخی محصولات خود را که پیش از این به صورت صد در صدی به خارج از کشور وابسته بود، بومی‌سازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس شرکت سایپاپرس توانست "طراحی، ساخت و نصب تجهیزات پروژه رولر هِمینگ درب‌های جانبی محصولات خانواده SQ200 و درب پشت کوییک" را با موفقیت به سرانجام برساند و اکنون گروه خودروسازی سایپا برای تامین این کالا نیاز به واردات ندارد. داخلی سازی این پروژه باعث جلوگیری از خروج بیش از 2 میلیون دلار ارز از کشور شد.

در اجرای این پروژه متخصصان داخلی گروه خودروسازی سایپا در شرکت سایپا پرس، توانستند با مهندسی معکوس و از طریق دانش مهندسی خود پروژه رولر هِمینگ درب های جانبی را عملیاتی کنند و اکنون ساعتی 27 درب با روش جدید ایرانی و مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می‌شود.

بر این اساس روزانه 594 مجموعه درب خودروهای خانواده SQ200 و درب پشت کوییک تولید می‌شود که این میزان تولید، سایپا را از واردات آنها بی‌نیاز می کند.

از دیگر مزایا و ویژگی های این پروژه ملی می توان به کارگیری نیروی کار و متخصص داخلی، ایجاد دانش و بومی سازی این تکنولوژی، توانایی اجرای طرح های مشابه در سایر شرکت های خودرویی، افزایش ظرفیت تولید شرکت سایپا پرس و ساخت ابزار رولر هد برای اولین بار در سایپا اشاره کرد.

انتهای پیام/

R1012125/P/S7,1415/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سایپا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط سایپا پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ «عیار ۱۵»|پیش‌بینی افزایش ۱۰۰درصدی صادرات ایران به عربستان و بحرین/ صادرات ۱۰۰میلیارد دلاری محقق می‌شود؟ ۲ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۷| هشدار وقوع سیلاب ناگهانی در ۱۷ استان ۳ بی‌نیازی به فروش سهام عدالت در پی صدور کارت اعتباری برای مشمولان ۴ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۰۷|قیمت ارز در صرافی‌ها ثابت ماند/ دلار ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان ۵ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۷|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/ سکه کاهشی شد ۶ ثبت‌نام ۱.۴میلیون نفر برای وام ودیعه مسکن/ سابقه سکونت ۵ساله جزو شروط ثبت‌نام نیست ۷ مرکز آمار: ایران چهارمین کشور پرتورم جهان شد/ صعود قیمت ۴۷۵ کالا با نرخ متوسط ۲۶درصد ۸ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۰۷|ادامه روندی صعودی طلا با افت ارزش دلار مهمترین اخبار اقتصادی بلاتکلیفی جلسات ستاد راهبری جهش تولید در سازمان برنامه و بودجه/ سکان حمایت از تولید در دولت رها شد؟ وقتی خودروهای رنو پلاک نمی‌شوند ثبت‌نام ۱.۴میلیون نفر برای وام ودیعه مسکن/ سابقه سکونت ۵ساله جزو شروط ثبت‌نام نیست مرکز آمار: ایران چهارمین کشور پرتورم جهان شد/ صعود قیمت ۴۷۵ کالا با نرخ متوسط ۲۶درصد مهمترین اخبار تسنیم مرحله نهایی رزمایش موشکی و دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز شد/ به‌کارگیری ماهواره نور برای اولین بار نمکی: درباره واکسن کرونا خبرهای خوشی داریم اما نمی‌خواهیم توهم‌آمیز حرف بزنیم همدستی بین المللی با توطئه «الحاق»/ وقتی اتحادیه اروپا شریک دزد و رفیق قافله می‌شود تظاهرات فلسطینیان در حمایت از موضع حماس/ هیچ امتیازی به دشمنان نمی‌دهیم بلاتکلیفی جلسات ستاد راهبری جهش تولید در سازمان برنامه و بودجه/ سکان حمایت از تولید در دولت رها شد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سایپا سایپا قیمت ارز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر پنجشنبه سیدمحمد دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان و علی وفایی مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری گلستان از مجموعه پرورش ماهی در قفس در خلیج گرگان بازدید کردند.

در این بازدید سیدمحمد دهنوی اظهار کرد: تا کنون تعاونی‌ها و فعالان بخش خصوصی استقبال بسیار خوبی از این پروژه داشته‌اند.

وی افزود: ماهی قزل‌آلای تولید شده در این پروژه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و کشورهای همسایه به ویژه روسیه متقاضی جدی این تولید استان گلستان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: هرچه بتوانیم در سال جاری کمک خواهیم کرد که این تولید گسترش یابد و معتقدیم دریا برای ما یک نعمت است.

وی خاطرنشان کرد: بازگشایی خلیج گرگان باعث شد ما بتوانیم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

پرورش ۱۰ هزار تن ماهی در قفس

در ادامه اسماعیل جباری مدیرکل شیلات گلستان هم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر است ۱۰ هزار تن ماهی در قفس و پن پرورش داده و برداشت شود.

وی افزود: در حال حاضر ۷۰ قفس و پن در دریای خزر توسط استان گلستان مستقر است

مدیرکل شیلات گلستان گفت: در نیمه نخست سال ماهی‌های گرمابی و در نیمه دوم سال ماهی‌های سرد آبی پرورش داده می‌شود.

وی یادآور شد: در این پروژه برای یک هزار نفر برنامه‌ریزی اشتغال انجام شده است.

کد خبر 6088617

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد