Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@16:27:53 GMT

فروش صنعت هتلداری انگلیس ۸۷ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۰۵۸۹

فروش صنعت هتلداری انگلیس ۸۷ درصد کاهش یافت

صنعت هتلداری در سال گذشته میلادی ۱۳۳.۵ میلیارد پوند از اقتصاد انگلیس را تشکیل می داد ولی ارزش آن در سال جاری میلادی به کمتر از ۱۰۰ میلیارد پوند رسیده است. فروش یک ساله این صنعت در پایان ماه ژوئن تنها ۹۷.۲ میلیارد پوند بود. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بلومبرگ، فروش در صنعت هتلداری انگلیس 87 درصد در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی های اعمال شده جهت مهار آن کاهش یافته است و دورنمای این صنعت هم چندان امید‌بخش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 درآمد صنعت هتلداری انگلیس در سه ماهه دوم 4.6 میلیارد پوند (5.9 میلیارد دلار) گزارش شده که بسیار پایین تر از 34.2 میلیارد پوند سال گذشته است. این صنعت نیاز به حمایت گسترده و پایدار در ادامه سال 2020 و پس از آن دارد.

 نخست وزیر انگلیس که خودش هم درگیر ابتلا به ویروس کرونا بوده در شانزدهم ماه مارس به مردم سفارش کرد از فضاهای عمومی مثل رستوران ها دور بمانند و در بیست و سوم ماه مارس قرنطینه عمومی اعلام کرد. این قرنطینه در چهارم جولای تا حدی برداشته شد.

 کسب و کار ها به تدریج در سراسر انگلیس بازگشایی شده اند ولی احتیاط مردم در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، روند بهبود اقتصاد را کند کرده است.

رشد 2.7 درصدی قیمت مسکن در انگلیس طی یک ماهاقتصاد انگلیس تا سال 2024 بهبود پیدا نمی‌کند

کیت نیکولز، رئیس مجمع هتلداری انگلیس که نماینده بیش از 700 شرکت و 65000 کسب و کار مرتبط با هتلداری با 3.2 میلیون نیروی کار است، می گوید:« آمار منتشر شده حاکی از مخاطره آمیز بودن شرایط فعلی است. ما در مراحل اولیه یک بهبودی طولانی‌مدت هستیم .این ارقام نشان می دهند ما برای حفظ مشاغل و جلوگیری از بیکاری همچنان نیاز به حمایت دولت داریم» .

صنعت هتلداری در سال گذشته میلادی 133.5 میلیارد پوند از اقتصاد انگلیس را تشکیل می داد ولی ارزش آن در سال جاری میلادی به کمتر از 100 میلیارد پوند رسیده است. فروش یک ساله این صنعت در پایان ماه ژوئن تنها 97.2 میلیارد پوند بود.

انتهای پیام/165

 

R7586/P/S7,85/CT10 بیشتر بخوانید... بخش تولید انگلیس با شیوع کرونا دچار رکود تاریخی شد ۵۳ درصد شرکت‌های انگلیسی نیروی کار خود را کاهش می‌دهند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بخش تولید انگلیس با شیوع کرونا دچار رکود تاریخی شد ۵۳ درصد شرکت‌های انگلیسی نیروی کار خود را کاهش می‌دهند پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ «عیار ۱۵»|پیش‌بینی افزایش ۱۰۰درصدی صادرات ایران به عربستان و بحرین/ صادرات ۱۰۰میلیارد دلاری محقق می‌شود؟ ۲ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۷| هشدار وقوع سیلاب ناگهانی در ۱۷ استان ۳ بی‌نیازی به فروش سهام عدالت در پی صدور کارت اعتباری برای مشمولان ۴ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۰۷|قیمت ارز در صرافی‌ها ثابت ماند/ دلار ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان ۵ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۷|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/ سکه کاهشی شد ۶ ثبت‌نام ۱.۴میلیون نفر برای وام ودیعه مسکن/ سابقه سکونت ۵ساله جزو شروط ثبت‌نام نیست ۷ مرکز آمار: ایران چهارمین کشور پرتورم جهان شد/ صعود قیمت ۴۷۵ کالا با نرخ متوسط ۲۶درصد ۸ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۰۷|ادامه روندی صعودی طلا با افت ارزش دلار مهمترین اخبار اقتصادی بلاتکلیفی جلسات ستاد راهبری جهش تولید در سازمان برنامه و بودجه/ سکان حمایت از تولید در دولت رها شد؟ وقتی خودروهای رنو پلاک نمی‌شوند ثبت‌نام ۱.۴میلیون نفر برای وام ودیعه مسکن/ سابقه سکونت ۵ساله جزو شروط ثبت‌نام نیست مرکز آمار: ایران چهارمین کشور پرتورم جهان شد/ صعود قیمت ۴۷۵ کالا با نرخ متوسط ۲۶درصد مهمترین اخبار تسنیم مرحله نهایی رزمایش موشکی و دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز شد/ به‌کارگیری ماهواره نور برای اولین بار نمکی: درباره واکسن کرونا خبرهای خوشی داریم اما نمی‌خواهیم توهم‌آمیز حرف بزنیم همدستی بین المللی با توطئه «الحاق»/ وقتی اتحادیه اروپا شریک دزد و رفیق قافله می‌شود تظاهرات فلسطینیان در حمایت از موضع حماس/ هیچ امتیازی به دشمنان نمی‌دهیم بلاتکلیفی جلسات ستاد راهبری جهش تولید در سازمان برنامه و بودجه/ سکان حمایت از تولید در دولت رها شد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت هتلداری میلیارد پوند قیمت ارز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: نتایج حاصل از گزارش شاخص قیمت مصرف کننده حاکی از آن است که خانوارهای استان آذربایجان شرقی، سال جدید را با کاهش تورم آغاز کرده‌اند.

فرهاد ذوقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس تازه‌ترین گزارش مرکز آمار ایران در خصوص نتایج شاخص قیمت مصرف کننده خانوارها، تورم نقطه به نقطه که درصد تغییر شاخص قیمت نسبت به ماه مشابه سال قبل را نشان می دهد و در فروردین ماه ۱۴۰۲ به ۶۳.۹ درصد رسیده بود؛ در فروردین ماه سال جاری به کمتر از ۳۰ درصد کاهش یافته است. 

وی افزود: براساس این شاخص خانوارهای استان در فرودین ماه ۱۴۰۳ به طور میانگین، حدود ۲۹.۹ درصد بیشتر از فروردین ماه ۱۴۰۲ برای خرید یک «مجموعه کالاها و خدمات یکسان» هزینه کرده‌اند.

ذوقی تشریح کرد: تورم ماهانه خانوارهای استان نشان دهنده درصد تغییر عدد شاخص قیمت، نسبت به ماه قبل بوده و در فروردین ماه ۱۴۰۳، تورم ماهانه خانوارهای استان برابر ۲.۹ درصد بوده است که در مقام مقایسه با ماه قبل مشاهده می‌شود نسبت به اسفند ماه سال گذشته ۰.۹ درصد افزایش داشته است که بنظر می رسد عمدتاً به دلیل مصادف شدن با تعطیلات عید نوروز و تغییر در سطح ارائه خدمات و کالاها باشد. 

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی ابراز کرد: براساس این شاخص تورم ماهانه برای گروه‌های عمده خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات، ۲.۷درصد و برای گروه عمده «کالاهای غیرخوراکی و خدمات»، سه درصد بوده است. 

وی افزود: نتایج نرخ تورم سالانه خانوارهای استان نیز نشان می‌دهد در فروردین ماه ۱۴۰۳، نرخ تورم سالانه برای خانوارهای استان به ۴۱.۷ درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، ۲.۶ واحد درصد کاهش یافته است. این درحالی است که در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ نرخ تورم سالانه استان به ۵۲.۸ درصد رسیده بود. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی،وی خاطرنشان کرد: بدیهی است ادامه کاهش یا تغییر در روند نزولی نرخ تورم استان وابسته به متغیرهای اقتصادی در حوزه قیمت‌های کالاها و خدمات در ماه‌های آتی خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد