Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: تفاهم نامه احداث  واحد مسکونی ارزان‌قیمت در مرکز استان برای کارگران منعقدشده که مدت اجرای آن ۳ سال است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، غلامرضا اشرفی صبح امروز در چهارمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: تفاهم نامه احداث واحد مسکونی ارزان قیمت منعقد شده که مدت اجرای آن 3 سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بحث مشاغل آسیب دیده از کرونا چندین موسسه همکاری دارند افزود: در این راستا 7 میلیارد و 500 میلیون تومان به مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و بیکاری برخی از مشاغل بیان کرد: 4 هزار و 200 متقاضی کسب و کار در سامانه کارا ثبت نام کردند.

اشرفی با بیان اینکه تاکنون 6 هزار و 200 نفر از افراد بیکار شده از ابتدای اسفندماه در بحث کرونا در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند تصریح کرد: برای واجدین شرایط مبلغی توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص داده شده است.

خبر خوش معاون وزیر راه درباره مسکن ارزان قیمت200 هزار مسکن ارزان قیمت برای کارگران ساخته می شودمسکن ارزان قیمت در راه است

وی نرخ بیکاری خراسان جنوبی در سال 98  برابر اعلام مرکز آمار ایران را 6.9 درصد عنوان و خاطرنشان کرد: در سال گذشته خراسان جنوبی در مقایسه با سایر استان‌های کشور رتبه یکم را داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه در خراسان جنوبی نرخ بیکاری در سال 98 نسبت به سال 97، 2 درصد کاهش داشته است یادآور شد: نرخ مشارکت اقتصادی خراسان جنوبی در سال گذشته 45.1 درصد است.

اشرفی یادآور شد: 5 مرکز دفاتر مشاوره و اطلاع رسانی خدمات کارآفرینی در استان وجود دارد که در مجموع 260 طرح کسب و کار، حمایت و مشاوره کردند.

انتهای پیام/255/س

R41348/P/S6,56/CT11 بیشتر بخوانید... تفاهم‌نامه ساخت مسکن ارزان قیمت برای کارگران امضا شد ۲۵۰۰ واحد مسکن ارزان قیمت در چهارمحال و بختیاری ساخته می‌شود طرح تهیه مسکن ارزان قیمت برای بازنشستگان اجرا می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تفاهم‌نامه ساخت مسکن ارزان قیمت برای کارگران امضا شد ۲۵۰۰ واحد مسکن ارزان قیمت در چهارمحال و بختیاری ساخته می‌شود طرح تهیه مسکن ارزان قیمت برای بازنشستگان اجرا می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ ‌تولیت آستان قدس:‌ عزاداری ماه محرم نباید تعطیل شود ‌/ میزبانی از عزاداران در حرم مطهر ‌با رعایت ‌بهداشت ۳ درخواست علمای برجسته اهل‌سنت کردستان از مردم / دیدو بازدیدهای عید قربان را تعطیل کنید ۴ رئیس بنیاد مسکن کشور: "خانه‌های کپری" برچیده می‌شود / اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی ۵ زلزله ۴.۸ریشتری در ‌هجدک کرمان/ اعزام گروه‌های ارزیاب به منطقه/ برآورد خسارات احتمالی زلزله ۶ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه ۷ گره کور در وعده دولت به گلستانی‌ها / چرا لایحه منطقه آزاد اینچه‌برون تصویب نمی‌شود؟ ۸ تدوین ۲ ‌سند ‌مهم برای محرومیت‌زدایی سیستان و بلوچستان/ دستور ویژه رئیس‌جمهور ‌برای اجرای دقیق سند مهمترین اخبار استانها گزارش| راز نهفته از کشف یک اسکلت باستانی در تپه اشرف / سکونت در اصفهان در دوره اشکانی به اثبات رسید مراسم "یوم‌العباس" در انتظار تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا /عزاداری‌های محرم ‌تعطیل‌بردار نیست + فیلم‌ حرم شمس‌الشموس سوگوار شهادت امام محمدباقر(ع) / رعایت تمامی پروتکل‌ها در عزاداری تلنبار پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در کشور/ دولت از ‌سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بهره بگیرد + فیلم مهمترین اخبار تسنیم مرحله نهایی رزمایش موشکی و دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز شد/ به‌کارگیری ماهواره نور برای اولین بار نمکی: درباره واکسن کرونا خبرهای خوشی داریم اما نمی‌خواهیم توهم‌آمیز حرف بزنیم همدستی بین المللی با توطئه «الحاق»/ وقتی اتحادیه اروپا شریک دزد و رفیق قافله می‌شود تظاهرات فلسطینیان در حمایت از موضع حماس/ هیچ امتیازی به دشمنان نمی‌دهیم بلاتکلیفی جلسات ستاد راهبری جهش تولید در سازمان برنامه و بودجه/ سکان حمایت از تولید در دولت رها شد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسکن ارزان قیمت کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی ارزان قیمت برای کارگران تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند یکشنبه شب در نشست با مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با تشریح رسالت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تأمین مسکن مورد نیاز محرومان، خواستار همکاری بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی در این زمینه شد.

وی اظهار داشت: ساخت مسکن برای خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که دولت با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی و کمیته امداد در دستور کار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر افزود: احداث واحد مسکونی برای این افراد از سال ۱۳۹۴ در تفاهم با سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مجلس و دولت آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدا مقرر شده بود تا خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر از سوی سازمان بهزیستی معرفی شوند تا کار احداث ساختمان‌ها آغاز شود.

برومند گفت: با بررسی و شناسایی یک خانواده در شهرستان دشتستان که ۵ عضو معلول دارد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در تلاش است نسبت به تأمین مسکن مقاوم برای این خانواده اقدام کند.

وی تأکید کرد: جهت تأمین سرپناه ایمن برای این خانواده همراهی و همکاری نهادهای حمایتی و انجمن خیرین مسکن ساز استان ضروری است.

کد خبر 6097729

دیگر خبرها

  • دانشمندان به کمک نمک، سوپر باتری ارزان قیمت ساختند
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • پیش‌بینی جدید مشاوران املاک از قیمت مسکن در ماه‌های آینده/ الان خانه بخریم یا نخریم؟
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • داغ مستاجرها تازه می شود؛ اجاره هایی که چند برابر می شود/ طنز حق مسکن ۹۰۰ تومانی کارگران!
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول