Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@02:26:34 GMT

افشای حضور پررنگ صهیونیست‌ها در امارات

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۰۷۳۵

افشای حضور پررنگ صهیونیست‌ها در امارات

یک رسانه عبری زبان، حضور رژیم صهیونیستی را در امارات متحده عربی بسیار پررنگ‌تر از آنی توصیف کرد که همگان تصور می‌کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رافائل آورون در مقاله تحقیقاتی خود که در پایگاه عبری زبان "زامان" منتشر شد ، تاکید کرد روابط محرمانه بین تل آویو و ابوظبی سالیان درازی است که ادامه داشته اما طی چند ماه اخیر دروازه های ابوظبی به سوی تل آویو گشوده ترشده و آمادگی خود را برای همکاری در تمامی سطوح ابراز داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اعتقاد این نویسنده صهیونیستی، امارات متحده عربی برای آن که از تبعات شوک وارده شده به دلیل این نزدیک و سازش تلاش دارد به تدریج این مسئله را علنی کند.

به گفته این تحلیلگر صهیونیست، با نگاهی به گفتمان حاکمان امارات متحده عربی شاهد این نوع گرایش هستیم ، به طور مثال چندی پیش محمد بن راشد آل مکتوم نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی در نشست کابینه که در فوریه 2016 برگزار شد خبر از تشکیل وزارت تسامح داد ، در اکتبر 2017 هم نهیان بن مبارک آل نهیان این کرسی را به دست گرفت تا برنامه دور زدن افکار عمومی جهت پذیرش حضور یهودیان در کشور را به اجرا بگذارد.

به اعتقاد تحلیلگرانی که با این نشریه گفتگو کردند ، ابوظبی به دنبال استفاده از واژه تسامح دینی برای انتقال روابط خود با تل آویو به وادی علنی است گویی که این تسامح دینی باید در بعد برقراری روابط با تل آویو خلاصه شود.

آگوست 2018 هم ناگهان یک کنیسه یهودی در ویلایی در دبی پدیدار شد ، ظاهرا این کنیسه مدتها به طور محرمانه فعالیت می کرده و از آن زمان ترجیح داده شد فعالیتش علنی شود تا حاضران یهودی در آن ضمن به جای آوردن مناسک دینی برای امارات و حاکمان آن دعا کنند تا نماد دیگری از نزدیک روابط بین دو طرف باشد.

روز 5 فوریه 2019 صفحه وابسته به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی هم در توئیتر اظهارات خاخام یهودی مارک شنایر که ریاست صندوق تفاهم بین دین اسلام و یهودیت را بر عهده دارد منعکس کرد که در آن تاکید کرد امارات متحده عربی، یهودیان را به عنوان یکی از اقلیت های موجود در این کشور به رسمیت شناخته است.

پایگاه اطلاع رسانی "یاشیوا ورلد نیوز" هم فاش کرد 150 خانواده یهودی (صهیونیست) که جمعیتی در حدود 3 هزار نفر را شامل می شود در ابوظبی و دبی سکونت داشته (بدون اشاره به تابعیت رژیم صهیونیستی) و همه آنها با گذرنامه های ایالات متحده ، اروپایی و آفریقای جنوبی در این دو شیخ نشین سکونت دارند.

ارون در ادامه گزارش خود اعتراف می کند امارات متحده عربی شاهد حضور صهیونیستی روز افزونی است به نحوی که حضور یهودی در امارات هر روز پر رنگ تر می شود در حالی که همگان در آنجا گرمی روابط با "اسرائیل" را احساس می کنند به نحوی که صهیونیستها آزادانه با هویت اصلی خود صفحات خود را در شبکه های اجتماعی فعال کرده و تجربیات خود را در مورد زندگی خود (با وجود مشخص شدن هویتشان) در حاشیه جنوبی خلیج فارس در اختیار بقیه مردم قرار می دهند.

امروز شخصیت هایی همچون خاخام لوی دوشمان و سولی والف بازرگان از مهم ترین رهبران آنها در امارات متحده عربی محسوب می شوند.

این روند به حدی پیش رفته است که صهیونیستهای ساکن در امارات متحده عربی صفحه ای اختصاصی برای خود در توئیتر ایجاد و آن را به عنوان منبع اصلی اطلاعات خود اعلام کردند و تصاویر ویدئویی را با کیفیت بالا از دعا و نیایش در این کنیسه که برای رهبران امارات دعا می کردند،منتشر می کنند.

به نوشته این نویسنده صهیونیست تصاویر ویدئویی منتشر شده مورد استقبال شبکه العربیه که در مالکیت سعودی ها است قرار گرفته در حالی منصور ابوالهول سفیر امارات در بریتانیا آن را ویدئوهای زیبا توصیف کرد.

روز چهارم ژوئن گذشته نیز افتتاح اولین رستوران اسرائیلی در دولت امارات متحده عربی که در صفحه "اسرائیل در خلیج (فارس)" در تویتر منتشر شد نیز بازتاب ویژه ای در میان شهروندان اماراتی و نیز دیگر کاربران عربی به وجود آورد.

به نوشته این صفحه یک صهیونیست ساکن امارات اولین رستوران غذاهای "کاشر" (غذای حلال یهودی) را در امارات متحده عربی راه اندازی کرده است.

به نوشته اورون ، این صهیونیست خانم، رهبر اقلیت یهودی در امارات متده عربی است و اقدام او مورد توجه نورا الکعبی وزیر فرهنگ امارات هم قرار گرفته و آن را فصل جدیدی در تاریخ غذاهای منطقه خلیج فارس توصیف کرد.

به اعتقاد این نویسنده صهیونیست : امارات متحده عربی در برهه اخیر تلاش های زیادی برای نشان دادن خود به عنوان دولتی که به تمامی ادیان احترام می گذارد نشان داد ، شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان سال 2019 را سال تسامح اعلام کرده بود و گفته می شود قرار است اولین کنیسه یهودی رسما سال 2022 در این کشور افتتاح شود.

در پایان این گزارش آمده است : امارات متحده عربی تمامی تلاش خود را برای نشان دادن خود به عنوان کشوری که از آزادی های دینی و تنوع فرهنگی حمایت می کند نشان دهد ، این در حالی است که این ساختار کمتر اعتراضی را علیه ساختار حاکم و رهبری آن تحمل می کند در حالی که بزرگترین منتقدان این کشور گروه های مدافع حقوق بشر هستند که  به بازداشت و زندانی کردن فعالان سیاسی و اجتماعی این کشور معترض هستند.

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ منابع عراقی: پایگاه اسپایکر با پهپاد هدف قرار گرفت ۲ وقوع ۲ انفجار در پایگاه هوایی «اسپایکر» عراق ۳ بیانیه مهم حزب الله درباره آنچه در مرز لبنان و فلسطین اشغالی گذشت ۴ سفر برایان هوک به انگلیس برای مذاکره درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ۵ ورود نظامیان ترکیه به نخجوان برای شرکت در رزمایش مشترک با آذربایجان ۶ کاربران صهیونیست: حزب‌الله خواسته‌هایش را به ما دیکته می‌کند/ نتانیاهوی فاسد با آتش‌بازی به‌دنبال فریب است ۷ بیانیه ارتش عراق درباره جزئیات حمله راکتی به «التاجی» ۸ عراق| بیانیه امنیتی رسمی درباره انفجارهای جنوب بغداد و علت وقوع آن+ تصاویر مهمترین اخبار بین الملل گزارش|رپرتاژ رسانه‌های صهیونیستی برای پیروزی موهوم علیه مقاومت پیام مجدد رژیم صهیونیستی به حزب‌الله: به دنبال جنگ و درگیری نیستیم! اندیشکده| با آشفتگی آمریکا در زمان کرونا، دنیا برای نقش ضعیف واشنگتن آماده می‌شود دخالت بی‌سر و صدای اسرائیل در لیبی؛ ابعاد پیدا و پنهان روابط «حفتر» و تل‌آویو مهمترین اخبار تسنیم مرحله نهایی رزمایش موشکی و دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز شد/ به‌کارگیری ماهواره نور برای اولین بار نمکی: درباره واکسن کرونا خبرهای خوشی داریم اما نمی‌خواهیم توهم‌آمیز حرف بزنیم همدستی بین المللی با توطئه «الحاق»/ وقتی اتحادیه اروپا شریک دزد و رفیق قافله می‌شود تظاهرات فلسطینیان در حمایت از موضع حماس/ هیچ امتیازی به دشمنان نمی‌دهیم بلاتکلیفی جلسات ستاد راهبری جهش تولید در سازمان برنامه و بودجه/ سکان حمایت از تولید در دولت رها شد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی بین الملل تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۰۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص بامزه حامد آهنگی با آهنگ عربی (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک عاشقانه شاد در برنامه حامد آهنگی (فیلم) رقص آذری حامد آهنگی در مقابل مردم به همراه بازیگر پیشکوست سینما (فیلم) روش نوین بازی پانتومیم به سبک حامد آهنگی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ناگفته‌هایی از اعتراضات کف خیابان‌های لس‌آنجلس/ واقعیت کدام است؟
  • بهزیستی باید آسیب‌های نوظهور و پررنگ را شناسایی کند
  • رقص حامد آهنگی با آهنگ عربی مقابل مردم
  • حضور پررنگ بنیاد سینمایی فارابی در نمایشگاه کتاب
  • (ویدیو) رقص بامزه و جنجالی حامد آهنگی با آهنگ عربی
  • رقابت‌ پهپادهای ایرانی و ترک در جنگ اوکراین
  • افشای جنایتی دیگر از صهیونیست ها ؛ تصاویر خارج کردن اجساد از گور دسته جمعی در غزه + ویدئو
  • هراس طلافروشان از افشای اطلاعات
  • رقص بامزه حامد آهنگی با آهنگ عربی (فیلم)
  • پیروزی الوحده امارات با حضور احمد نوراللهی