Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار شهرستان اردبیل در جلسه بررسی پروژه‌های گردشگری هیر گفت: اعتبارات ویژه‌ای برای ساماندهی راه دسترسی پل هیر اختصاص یافته است و راه دسترسی این مجموعه ساماندهی می‌شود.

او با بیان اینکه پروژه پل هیر نقش اساسی در رونق اقتصادی و گردشگری منطقه داشته است، افزود: با راه‌اندازی این پروژه زمینه برای رونق گردشگری در شهرستان اردبیل و شهر هیر فراهم آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان اردبیل افزود: استاندار اردبیل با جدیت پیگیر تکمیل زیرساخت‌های پروژه پل هیر بوده و اعتبارات ویژه برای این پروژه اختصاص داده است.

نادر فلاحی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: پروژه پل هیر از موفق‌ترین پروژه‌ها دراستان و کشور است و همت و تلاش سرمایه‌گذاران و مدیران مجموعه و مسئولان منطقه شایسته قدردانی است.

او افزود: این طرح در حدود هشت ماه راه‌اندازی  شد که یه رکورد در اجرای پروژه‌های گردشگری محسوب می‌شود و در کنار آن جذب گردشگران به این منطقه نیز با راه‌اندازی پل چشمگیر بوده است.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: بعد از راه‌اندازی پل هیر تحول عظیمی در بخش اقتصادی و گردشگری منطقه و استان به وجود آمده است.

فلاحی گفت: شهر هیر با راه‌اندازی پل معلق تمام‌شیشه‌ای به عنوان قطب جدید گردشگری استان اردبیل معرفی شده و مجوز راه‌اندازی ۲۰ مرکز تفریحی، اقامتی، توریستی و گردشگری در هیر صادر شده است.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پل معلق هیر راه اندازی پل هیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری

جام جم آنلاین اصفهان؛ سعید ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: عدالت توزیعی پروژه ها از رویکردهای اصلی بودجه 1403 شهرداری اصفهان است، چنانکه در این بودجه بالغ بر 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کمتر برخوردار اختصاص یافته است و در این میان، با کمک مشاوران و شهرداری های مناطق، 40 محله هدف شناسایی قرار گرفت و نیازهای آنها برآورد شد تا در بودجه به آنها توجه ویژه شود.

او با اشاره به تعریف پروژه ها براساس برنامه اصفهان 1410 افزود: در این خصوص، 40 موضوع کلان بررسی و طبق نقشه های پراکندگی فضایی و عدالت فضایی و مکانی تحلیل شد. مانند ایستگاه های آتش نشانی، فضای سبز و پارک ها، ایستگاه های اتوبوس، معابر، شبکه آبیاری، توسعه منابع آب، خطوط، پیاده روها، مناسب سازی ویژه معلولان و... که جانمایی های لازم برای آنها صورت گرفت و وضعیت موجود و کمبودها شناسایی شد تا براساس میزان منابع و با نگاه توزیع عادلانه، در بودجه 1403 قرار گیرند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان درباره صرفه جویی در هزینه های جاری اظهار کرد: بخشی از هزینه های جاری مربوط به حقوق و دستمزد است که طبق دستورالعمل ابلاغی حقوق ها را افزایش دادیم و در مجموع سهم حقوق و دستمزد در کل بودجه فقط 8 درصد است.

او بخش دیگری از هزینه های جاری را مربوط به نگهداری و نظافت شهر دانست و ادامه داد: در این خصوص یک قیمت پایه وجود دارد و داده ها نیز دقیق است، بنابراین متناسب با حد نیاز هزینه می شود و در عمل هم تلاش می کنیم با نظارت میدانی آنچه پیش بینی شده است را عملیاتی کنیم.

ابراهیمی با اشاره به درآمدهای پایدار خاطرنشان کرد: درآمدهای پایدار یک ظرفیت ملی است که در بین شهرداری ها پیرامون آن انسجامی در حال شکل گرفتن است تا از حرکت های سلیقه ای به خصوص در بحث عوارض پرهیز شود. در مدیریت شهری اصفهان نیز، قبل از ارسال بودجه لوایح درآمدی و بهای خدمات ارسال و در این خصوص تصمیم گیری شد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • معرفی قابلیت‌های گردشگری گیلان در جشنواره بهار نارنج
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • اعتبارات بازآفرینی محور دلجویی هنوز اختصاص نیافته است
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری