Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل زندان‌های استان زنجان با اشاره به بازی رسانه‌‌ای جریان‌های ضدنقلاب علیه قوه قضائیه گفت: نرگس محمدی اخیرا با ‌با پدر، مادر، خواهر و برادر ملاقات و ‌با ‌فرزند‌نش ‌‌در خارج ‌آزادانه صحبت کرد‌‌. - اخبار استانها -

محمد جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، اظهار داشت: متاسفانه رسانه‌های معاند همواره به دنبال جریان‌سازی هستند و چندین ماه است که به غلط عنوان می‌کنند که نرگس محمدی در زندان زنجان تحت فشار است و به تازگی هم اعلام کرده‌اند که به کرونا مبتلا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نرگس محمدی و سایر زندانیان زنجان در آسایش کامل هستند و هیچ کدام از آن‌ها مبتلا به ویروس کرونا نشده‌اند، تاکید کرد: رسانه‌های خارجی فقط  به دنبال انتشار اخبار  غطل هستند و می‌خواهند از طریق اخبار کذب و دروغ اطلاعات اشتباهی را در اختیار مردم داخل کشور بگذارند.

مدیرکل زندان‌های استان زنجان تصریح کرد: نرگس محمدی هیچ محدودیتی در ملاقات حضوری و تماس تلفنی ندارد و می‌تواند چه با داخل و چه با خارج از کشور ارتباط تلفنی داشته باشد. این زندانی مطابق روال هر روز مورد معاینه پزشکی قرار می‌گیرد و نه تنها به بیماری "کرونا" مبتلا نشده بلکه از شرایط جسمانی مطلوبی برخوردار است.

"نرگس محمدی" سرانجام به گفت‌وگو با فرزندش رضایت داداختصاصی| "نرگس محمدی" ‌هیچ محدودیتی ‌برای ملاقات و تماس ندارد / دیدار با خواهر در 26 تیرماه امسال و تماس با خانواده

وی خاطرنشان کرد: نرگس محمدی در این مدت همواره با پدر، مادر، خواهر و برادر خود ملاقات داشته است و حتی اخیرا هم با یکی از فرزندان خود در خارج از کشور ارتباط تلفنی داشته است و آزادانه صحبت کرده است. البته دقیقا معلوم نیست چرا این زندانی با تماس با فرزندانش خودداری می‌کرد ولی در این مدت همیشه تماس با فرزندان از سوی ما به او پیشنهاد داده می‌شد.

جوادی خاطرنشان کرد: ما چیزی برای پنهان کاری نداریم و همه موارد از طریق رسانه‌های کشور و سایت رسمی قوه قضاییه صادقانه اطلاع‌رسانی می‌شود ولی متاسفانه از طریق ملاقات حضوری که این زندانی با خانواده خود دارد به دروغ برخی موارد را در اختیار آنان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ش

R7707/P/S6,59/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ ‌تولیت آستان قدس:‌ عزاداری ماه محرم نباید تعطیل شود ‌/ میزبانی از عزاداران در حرم مطهر ‌با رعایت ‌بهداشت ۳ درخواست علمای برجسته اهل‌سنت کردستان از مردم / دیدو بازدیدهای عید قربان را تعطیل کنید ۴ زلزله ۴.۸ریشتری در ‌هجدک کرمان/ اعزام گروه‌های ارزیاب به منطقه/ برآورد خسارات احتمالی زلزله ۵ گره کور در وعده دولت به گلستانی‌ها / چرا لایحه منطقه آزاد اینچه‌برون تصویب نمی‌شود؟ ۶ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه ۷ رئیس بنیاد مسکن کشور: "خانه‌های کپری" برچیده می‌شود / اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی ۸ تدوین ۲ ‌سند ‌مهم برای محرومیت‌زدایی سیستان و بلوچستان/ دستور ویژه رئیس‌جمهور ‌برای اجرای دقیق سند مهمترین اخبار استانها آیت‌الله مکارم‌شیرازی: ‌عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود / ‌نمی‌توان جلوی برگزاری مراسم عاشورا را گرفت سناریوی دروغ ‌ضدنقلاب / نرگس محمدی با پدر، مادر، خواهر و برادر ملاقات و ‌با ‌فرزند‌نش تلفنی صحبت کرد‌‌ گزارش| راز نهفته از کشف یک اسکلت باستانی در تپه اشرف / سکونت در اصفهان در دوره اشکانی به اثبات رسید مراسم "یوم‌العباس" در انتظار تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا /عزاداری‌های محرم ‌تعطیل‌بردار نیست + فیلم‌ مهمترین اخبار تسنیم مرحله نهایی رزمایش موشکی و دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز شد/ به‌کارگیری ماهواره نور برای اولین بار نمکی: درباره واکسن کرونا خبرهای خوشی داریم اما نمی‌خواهیم توهم‌آمیز حرف بزنیم تشکیل کمیته اقدام ارزی برای رسیدگی به تخلفات صادرکنندگان در بازگشت ارز آیت‌الله مکارم‌شیرازی: ‌عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود / ‌نمی‌توان جلوی برگزاری مراسم عاشورا را گرفت همدستی بین المللی با توطئه «الحاق»/ وقتی اتحادیه اروپا شریک دزد و رفیق قافله می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خواهر و برادر نرگس محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیارد ریالی در غرب مازندران در حوزه خرید و فروش املاک و محصولات شرکت های تولیدی و صنعتی با چک های بلامحل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند حرفه ای کلاهبرداری در برخی شهرستان های غرب مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی افزود: متهمان اصلی این پرونده که دو خواهر حدودا 40 تا 50 سال هستند به همراه مردی حدودا 37 ساله که به عنوان مباشر و محافظ شخصی با متهمان همکاری داشته، پس از جلب اعتماد افراد متمول و سرمایه گزار در بخش های صنعتی و تولیدی با صدور چک های بلامحل اقدام به خرید و فروش زمین و محصولات تولیدی و صنعتی آنان می کردند.

سردار مفخمی شهرستانی تصریح کرد: این افراد که فعالیت مجرمانه آنان اغلب در استان های "تهران، البرز و مازندران" به ثبت رسیده، بیش از 2 هزار میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان نوشهر و با هماهنگی قضائی هر سه متهم این پرونده در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • جزئیات سناریوی رژیم‌صهیونیستی برای حمله به رفح
  • کوالالامپور؛ خواهر مدرن اما سنتی اصفهان