Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر حسینچاری گفت: کشور ما می بایست در برابر دشمنی آمریکا بدون لکنت زبان حق خواهی کنند،در میدان رزم سر نترس داشته باشند و در میدان دیپلماتیک هم هوشیار عمل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "شیرازه"، دکتر حسینچاری، استاد دانشگاه شیراز در حوزه علوم تربیتی و روانشناختی با اشاره به رفتار دور از انسانیت جنگنده های آمریکایی گفت: تبیین این داستان پیجیده نبوده و نیاز به نظر کارشناس فنی هم ندارد، چرا که این کشور برای به پا کردن آشوب و درگیری از هر راهی وارد شده و به هیچ وجه به اصول اخلاقی و هوانوردی هم اعتقادی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی این اقدامات خصمانه تنها یک پیام و معنا دارد و آن تعرض به مردم، اقتصاد است.آمریکا از همیشه تاکنون به دنبال ضربه و تهدید بوده و هست.لذا ضروریست که با روش های فنی و دیپلماتیک و از طریق مجامع بین المللی و دادگاه لاهه این اقدام وحشیانه اطلاع رسانی و آگاه سازی شود.

حسینچاری گفت:این دو باید در جهان امروز کاملا بی طرف و مستقل عمل نمایند و این سوال را برای حداقل مسئولان دیپلماتیک کشوری مطرح کنند که چرا این کشورها از هر شیوه ای برای ضربه زدن استفاده می کنند؟

وی تاکید کرد:در حل و فصل این مشکل اقدامات بین المللی ضرورت داشته و وزارت امور خارجه نیز باید به خوبی عمل نماید؛ اما با این وجود این ها همه داستان نیست. لذا می بایست که کشور ما و مسئولین بالادستی بدون لکنت زبان حق خواهی کنند و در میدان رزم سر نترس داشته باشند و در میدان دیپلماتیک هم هوشیار عمل کنند.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!

بیرو آماده بازگشت به چارچوب دروازه پرسپولیس

طرفداری | پزشک معالج علیرضا بیرانوند از بهبود دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس خبر داد.

پزشک معالج علیرضا بیرانوند در تشریح وضعیت او گفت:

پس از آنکه دست گچ علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه های ویژه ای برای بهبود کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

به نقل از فارس، وی با بیان این که بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد گفت:

دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند اما این که در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه بان های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پیروزی بدون جنگ
  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود