Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی باید یک برنامه عملیاتی برای برطرف کردن مشکلات خود ارائه دهند گفت: در این راستا نیز به صورت روزانه بر فعالیت واحدهای تولیدی نظارت می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی امروز در زمینه تعیین‌ تکلیف چند واحد تولیدی ارومیه در محل جلسات دادگستری آذربایجان‌ غربی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی در این جلسه اظهار داشت: باید برای نجات واحدهای تولیدی مشکل‌دار تلاش کرد چون سرمایه‌گذاری انجام شده در واحدها در حال هدر رفت است و فعالیت واحدهای تولیدی به تولید و اشتغال استان کمک می‌کند.

علی‌اکبر گروسی با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی باید یک برنامه عملیاتی برای برطرف کردن مشکلات خود ارائه دهند بیان کرد: در این راستا نیز به صورت روزانه بر فعالیت واحدهای تولیدی نظارت شده و زمان مشخصی برای برطرف شدن مشکلات آنها داده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: هم اکنون واحدهای تولیدی تعطیل و کارگران بیکار هستند و بنابر این باید این مشکلات را مدیریت کرد تا اموال عمومی و بیت‌المال و سرمایه‌گذاری مورد نظر حفظ شود و اینکه باید واحدها به صورت روزانه و هفتگی در مورد وضعیت خود گزارش دهند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی افزود: مشکلات واحدهای تولیدی به صورت تخصصی و فنی بوده، چون کار اقتصادی و مالی در میان است و بخش‌های مختلف در این ارتباط دخیل هستند.

برخی مشکلات واحدهای تولیدی، پیچیده و بغرنج است

وی تصریح کرد: برخی مشکلات واحدهای تولیدی، پیچیده و بغرنج است چون مدتی تعطیل بوده و طلبکاران بسیاری دارند و از سوی دیگر رونق صنعت و اشتغال‌زایی هدف کارخانه‌ها بوده اما متاسفانه همانند کلاف سردرگم شده‌اند و باید برای نجات آنها از وضعیت کنونی به صورت علمی فکر کرد.

563 میلیاردتومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان گلستان پرداخت شدرتبه پنجم گلستان در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی/ پرونده‌ واحدهای متقاضی تعیین تکلیف شود

گروسی تاکید کرد: همچنین باید واحدهای تولیدی برای برطرف کردن مشکلات خود یک برنامه کاری ارائه داده تا دادگستری آن را مورد موشکافی، بررسی و تحلیل قرار دهد اما متاسفانه واحدها برنامه خاصی برای این مسئله نداشته و توضیحات مبهم و پراکنده در زمینه مشکلات خود ارائه می‌دهند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: از سوی دیگر به علت بی‌برنامگی واحدهای تولیدی در برطرف کردن مشکلات، فرصت‌سوزی بسیاری صورت گرفته و زمان از دست رفته است و بنابراین مدیریت غلط این مسائل سبب شده که کارها به کندی پیش رود در حالی که بانک‌های عامل هیچ گاه به دنبال توقیف اموال واحدها نیستند.

باید علت عدم راه‌اندازی واحدهای تولیدی مورد بررسی قرار گیرد

در ادامه معاون برنامه‌ریزی دادگستری آذربایجان‌ غربی با اظهار تاسف از اینکه در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده است، جلسات برگزار شده در زمینه برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی، هیچ عایدی نداشته است افزود: باید علت عدم راه‌اندازی واحدهای تولیدی مورد بررسی قرار گرفته و با خاطیان برخورد شود.

قاسمی افزود: بی‌تردید با توجه به اینکه واحدهای تولیدی توان مدیریتی و مالی کافی ندارند نمی‌توانند به تنهایی مشکلات خود را برطرف کنند و در این راستا باید مصوبه‌ای به منظور راه‌اندازی کارخانه‌های راکد به تصویب برسد.

فرصت بانک‌های عامل برای تسویه بدهی‌ واحدهای تولیدی

در ادامه مدیرعامل کارخانه فولاد ارومیه اظهار داشت: خوشبختانه موضوع بدهی این واحد تولیدی به بانک‌ها برای آخرین بار تعیین تکلیف شده و یک سال فرصت داده شده است.

قدسی بیان کرد بی‌شک اگر کارخانه فولاد کار و فعالیت می‌کرد، دچار بدهی نمی‌شد و در این راستا اگر بانک‌ها به این واحد تسهیلات ارائه دهند در عرض یک سال بدهی‌های مورد نظر تسویه می‌شود اما اگر کمک نکردند در عرض پنج سال با مشارکت سرمایه‌گذار و از محل فعالیت خود کارخانه، بدهی به بانک‌های پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/7548/ح

R7548/P/S6,48/CT7 بیشتر بخوانید... ۷۸ واحد تولیدی غیرفعال در اردبیل به چرخه اقتصادی بازمی‌گردد معاون ‌صنایع وزارت صنعت: ۱۵۰۰ واحد تولیدی راکد در سطح کشور ‌احیا می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۷۸ واحد تولیدی غیرفعال در اردبیل به چرخه اقتصادی بازمی‌گردد معاون ‌صنایع وزارت صنعت: ۱۵۰۰ واحد تولیدی راکد در سطح کشور ‌احیا می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ ‌تولیت آستان قدس:‌ عزاداری ماه محرم نباید تعطیل شود ‌/ میزبانی از عزاداران در حرم مطهر ‌با رعایت ‌بهداشت ۳ درخواست علمای برجسته اهل‌سنت کردستان از مردم / دیدو بازدیدهای عید قربان را تعطیل کنید ۴ زلزله ۴.۸ریشتری در ‌هجدک کرمان/ اعزام گروه‌های ارزیاب به منطقه/ برآورد خسارات احتمالی زلزله ۵ گره کور در وعده دولت به گلستانی‌ها / چرا لایحه منطقه آزاد اینچه‌برون تصویب نمی‌شود؟ ۶ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه ۷ رئیس بنیاد مسکن کشور: "خانه‌های کپری" برچیده می‌شود / اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی ۸ تدوین ۲ ‌سند ‌مهم برای محرومیت‌زدایی سیستان و بلوچستان/ دستور ویژه رئیس‌جمهور ‌برای اجرای دقیق سند مهمترین اخبار استانها آیت‌الله مکارم‌شیرازی: ‌عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود / ‌نمی‌توان جلوی برگزاری مراسم عاشورا را گرفت سناریوی دروغ ‌ضدنقلاب / نرگس محمدی با پدر، مادر، خواهر و برادر ملاقات و ‌با ‌فرزند‌نش تلفنی صحبت کرد‌‌ گزارش| راز نهفته از کشف یک اسکلت باستانی در تپه اشرف / سکونت در اصفهان در دوره اشکانی به اثبات رسید مراسم "یوم‌العباس" در انتظار تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا /عزاداری‌های محرم ‌تعطیل‌بردار نیست + فیلم‌ مهمترین اخبار تسنیم مرحله نهایی رزمایش موشکی و دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز شد/ به‌کارگیری ماهواره نور برای اولین بار نمکی: درباره واکسن کرونا خبرهای خوشی داریم اما نمی‌خواهیم توهم‌آمیز حرف بزنیم تشکیل کمیته اقدام ارزی برای رسیدگی به تخلفات صادرکنندگان در بازگشت ارز آیت‌الله مکارم‌شیرازی: ‌عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود / ‌نمی‌توان جلوی برگزاری مراسم عاشورا را گرفت همدستی بین المللی با توطئه «الحاق»/ وقتی اتحادیه اروپا شریک دزد و رفیق قافله می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری آذربایجان مشکلات واحدهای تولیدی مشکلات خود ارائه واحد تولیدی ارائه دهند یک برنامه بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز در سالن تولید یکی از کارخانه های استان البرز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت