Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی زمزم روز سه‌شنبه مبلغ تسهیلات درخواست‌های ثبت شده تاکنون را سه میلیارد و ۸۰۴ میلیون تومان اعلام کرد. 

وی افزود: تا ششم مردادماه جاری، ۲۱۳ درخواست بنگاه‌ها و صنوف فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در خراسان جنوبی برای دریافت این تسهیلات ارائه شده که این درخواست‌ها شامل ۳۱۵ نفر اشتغال است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا، موجب آسیب کسب و کارهای متعدد از جمله فعالیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای شده است از این رو با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تسهیلاتی از طریق ثبت‌نام در سامانه کارا به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش از پرونده‌های ثبت شده، ۴۸ مورد صنوف فرهنگی و هنری دارای بیمه، ۷۲ مورد صنوف دارای بیمه خویش فرما یا عضو صندوق هنرمندان و ۹۳ مورد متعلق به فعالان فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی فاقد بیمه است.

متقاضیان دریافت این تسهیلات تا ۱۵ مردادماه برای ثبت‌نام در سامانه کارا با تارنمای kara.mcls.gov.ir/Home/Main_header مهلت دارند.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی ویروس کرونا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی سامانه کارا پروندهٔ خبری خسارت اقتصادی کرونا به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی ویروس کرونا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی سامانه کارا تسهیلات بانکی ویروس کرونا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی سامانه کارا خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری

 

شبکه بهداشت به زنانی که به تازگی طعم خوش مادر شدن را چشیده اند، مشاوره شیردهی رایگان ارائه می‌دهد.

 روند پرداخت تسهیلات فرزندآوری در استان نشان می‌دهد که با افزایش پرداخت تسهیلات در سال گذشته، میزان فرزندآوری نیز رشد داشته است.

کریمی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان در گفتگو با جوانه گفت: پارسال بیش از ده هزار نفر در استان وام فرزندآوری دریافت کردند.

یکی از همشهریان نیز در گفتگو با جوانه از چگونگی پرداخت یارانه ۶۰۰ هزار تومان در قالب طرح یسنا گلایه کرد.

امیدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم این گونه پاسخ داد: این طرح به صورت نمونه در هشت استان کشور در حال اجرا می‌باشد.

مرکز مشاوره شیردهی شبکه بهداشت نیز در حمایت از زنانی که به تازگی طعم خوش مادر شدن را چشیده اند، مشاوره رایگان می‌دهد تا بتوانند دوران شیردهی به خوبی پشت سر بگذارند.

آگاهی بخشی به خانواده در رابطه با اثرات منفی و عوارض سقط جنین میتواند این ناهنجار اجتماعی را کاهش دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پیکر آخرین خنیاگر خراسان در خاک آرام گرفت
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی