Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، اکبر صمدی فرماندار شهرستان مشگین شهر ظهر سه شنبه در بازدید از عملیات ضدعفونی معابر شهری در مشگین شهر عنوان کرد: با توجه معابر و خیابان‌های سطح شهر جهت کنترل ویروس کرونا در حال گندزدایی و ضدعفونی است اما بی تفاوتی مردم و ساده انگاری آنان در مقابله با بیماری کرونا همچنان بر افزایش آمار مبتلایان در این شهرستان دامن خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه افزایش تعداد بیماران بستری در بیمارستان ولیعصر مشگین شهر نگران کننده است افزود: مردم جهت کنترل ویروس کرونا با کادر درمان همکاری داشته باشند و به هیچ وجه استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را فراموش نکنند چرا که تنها با رعایت این دو نکته مهم می‌توانیم این ویروس خطرناک را کنترل کنیم.

فرماندار شهرستان مشگین شهر در ادامه تاکید کرد: در صورت همکاری و احساس مسئولیت همگانی می‌توانیم بر این ویروس منحوس فایق آئیم و نکته مهم دیگر احساس مسئولیت همگانی است تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از این شاهد از دست دادن عزیزان خود نباشیم.

در ادامه رحمت انوری آذر شهردار مشگین شهر بر ادامه ضد عفونی و گندزدایی معابر و خیابان‌های سطح شهر تاکید کرد و گفت: در تلاش هستیم با ضد عفونی معابر فضای شهر را عاری از ویروس کرونا کنیم تا شهروندان با خیال راحت و البته با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر تردد کنند.

وی اظهار داشت: از عموم همشهریان در خواست می‌کنیم با اکیپ‌های بهداشتی شهرداری همکاری کنند تا بتوانیم از این شرایط بحرانی و خطرناک با کمترین خسارت عبور کنیم.

شهردار مشگین شهر ادامه داد: مجموعه شهرداری تحت هر شرایطی در کنار مردم خواهد بود و همگام با کادر بهداشت و درمان شهرستان برای ارتقای سطح بهداشت شهرستان مشگین شهر همکاریخواهند کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مشگین شهر صدای ایران کرونا ویروس بی اعتنایی به کرونا فاجعه مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

گرجیان افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد.

کد خبر 6092140

دیگر خبرها

  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • بارورسازی ابرها می‌تواند منجر به اثرات فاجعه بار شود