Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – مائده داودی| حجم اخبار ورزش‌های ایران و جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در گروه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار سایر ورزش‌ها، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

گزینه نزدیک به نیمکت تیم ملی والیبال ایران

با توجه به لغو مسابقات بین المللی والیبال و فرصت بیشتر فدراسیون ایران برای انتخاب سرمربی، مسئولان والیبال کشور درصدد هستند تا یک مربی خارجی را برای حضور روی نیمکت تیم ملی انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین باره محمد رضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال با رزنده، سرمربی سابق تیم ملی برزیل و ولادیمیر آلنکو روسی مذاکره کرده تا آن‌ها را به ایران بیاورد.

آلنکو ۵۳ ساله اکنون هدایت تیم والیبال زنیت را عهده دار است و پیش از این سرمربی تیم ملی روسیه بوده است. او پیش از حضور کولاکوویچ نامزد حضور در تیم ملی والیبال ایران بود.

بنا عزادار شد

محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در غم از دست دادن پدر گرامی خود عزادار شد.

پای سازمان بازرسی به فدراسیون اتومبیلرانی باز شد

پس از پایان دوره ریاست چهار ساله محمود صیدانلو در فدراسیون اتومبیلرانی، خبر می رسد که سازمان بازرسی کل کشور با فرستادن بازرسان خود به این فدراسیون بررسی عملکرد وی را آغاز کرده است.

واگذاری چند ساله تمام امتیازات فدراسیون به یک شرکت تبلیغاتی، ابهامات در ثبت نام و واگذاری امتیاز موتورهای خارجی توسط فدراسیون و برخی شکایات ورزشکاران و قهرمانان مربوط به دوره ریاست وی باعث حضور ماموران سازمان بازرسی در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برای انجام تحقیقات شده است.

کمک ۱٫۵ میلیون دلاری ستاره NBA به آسیب‌دیدگان کرونا

کایری اروینگ ستاره تیم بسکتبال بروکلین نتز متعهد شده که ۱٫۵ میلیون دلار به زنانی که به خاطر شیوع کرونا و اعتراض به تبعیض‌های اجتماعی، در ادامه لیگ زنان اتحادیه ملی بازی نمی‌کنند، کمک کند.

او که خود از معترضین به تبعیض‌های نژادی علیه سیاهپوستان است و خواهان تعویق NBA بود، گفته وظیفه خود را انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند که زنان بسکتبالیست می‌توانند بدون نگرانی در مورد امور مالی خود از بازی در این فصل خودداری کنند.

حامد حدادی چهارمین ریباندر برتر شد

در حالی که حامد حدادی روز گذشته به همراه فوروارد جیلین برترین بازیکن هفته گذشته لیگ بسکتبال چین لقب گرفته بود، در پایان دور مقدماتی با میانگین 14.2 ریباند در هر بازی، چهارمین ریباندر برتر لقب گرفت.

البته او اواخر دور مقدماتی به دلیل مصدومیت چند بازی تیمش را هم از دست داد و شاید اگر در آنها هم حضور داشت، به جایگاهی بالاتر از چهارم می‌رسید.

همچنین در بخش امتیاز آوری، جوزف یانگ، هم تیمی آمریکایی حدادی در جیلین با میانگین 38، در صدر پرامتیازترین بازیکنان دور مقدماتی قرار گرفت.

زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت وزنه‌برداری استان تهران مشخص شد

پس از تایید اسامی کاندیداهای حاضر در مجمع انتخاباتی هیأت وزنه برداری استان تهران از سوی فدراسیون، این مجمع در روز یکشنبه 26 مردادماه ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.

این مجمع انتخاباتی با حضور علی مرادی رئیس، محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری و رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار می‌شود.

ایتالیا میزبان مسابقات والیبال باشگاه‌های جهان می‌شود

پس از انصراف چین از میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۰، رسانه‌های ایتالیایی از احتمال میزبانی این کشور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان خبر دادند.

به نظر می‌رسد که شهرهای چیویتانووا و پسارو، کاندیداهای میزبانی این مسابقات باشند. تیم لوبه در بخش مردان و ایموکو والی در بخش زنان، مدافعان قهرمانی مسابقات باشگاه‌های جهان، هر دو ایتالیایی هستند و همین مسئله احتمال میزبانی این کشور را قوت می‌بخشد.

قهرمان دختر وزنه‌برداری اروپا مسلمان شد

«ربکا کوها» قهرمان وزنه برداری اروپا و لتونی که روز گذشته به دین اسلام مشرف شد از طریق اینستاگرام خود این موضوع را تایید کرد.

این قهرمان جهان رسماً در اینستاگرام خود اعلام کرد که شهادتین گفته و مسلمان شده است. ربکا کو‌ها از این اقدام خود بسیار ابراز خوشحالی کرد و این موضوع را نقطه عطفی در زندگی خود دانست.

گفتنی است؛ این وزنه‌بردار ۲۲ ساله، نفر چهارم المپیک ریو، قهرمان رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ آناهایم آمریکا و قهرمان زنان اروپا در دسته ۵۸ کیلوگرم است.

قرارداد سرمربی تیم مس کرمان تمدید شد

محمد کسایی پور که یکی از شناخته شده ترین چهره های بسکتبال کرمان در عرصه کشور است، سال گذشته نیز هدایت تیم مس در لیگ برتر را برعهده داشت که موفق شد سهمیه این تیم را در رقابت ها حفظ کند.

با تصمیم مدیریت مس کرمان، قرارداد کسایی پور برای هدایت تیم بسکتبال در فصل جدید رقابت ها تمدید شد تا در این فصل نیز روی نیمکت این تیم بنشیند.

104 / 351 بسته خبری منهای فوتبال فدراسیون والیبال ولادیمیر آلنکو محمد بنا محمود صیدانلو فدراسیون اتومبیلرانی سازمان بازرسی کل کشور کایری اروینگ تیم بسکتبال بروکلین حامد حدادی لیگ بسکتبال چین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فدراسیون والیبال محمد بنا فدراسیون اتومبیلرانی سازمان بازرسی کل کشور کایری اروینگ تیم بسکتبال بروکلین حامد حدادی لیگ بسکتبال چین باشگاه های جهان سازمان بازرسی وزنه برداری حامد حدادی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، سازمان لیگ فدراسیون والیبال طی اطلاعیه‌های جداگانه به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر، دسته یک و دسته دو زنان از آن‌ها درخواست کرد تا پایان وقت اداری دوشنبه ۳۱ اردیبهشت نسبت به ارسال مکتوب اعلام آمادگی خود برای حضور در این رقابت‌ها اقدام کنند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«احتراما، نظر به برگزاری مسابقات لیگ برتر، دسته اول و دسته دو زنان باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۳ به اطلاع می‌رساند، باشگاه‌هایی که تمایل به حضور در مسابقات فوق‌الذکر را دارند مقتضی است تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام آمادگی خود را به صورت مکتوب به سازمان لیگ فدراسیون ارسال کنند.

ضمناً اعلام انصراف باشگاه از حضور در مسابقات یا انتقال امتیاز می‌بایست در سربرگ باشگاه و ممهور به مهر باشگاه باشد.

لازم به ذکر است، ارائه نام کاربری و پسورد و باز شدن سامانه ملی والیبال جهت واریز ورودیه و ثبت قرارداد با بازیکنان و کادر فنی تیم منوط به تأیید امور مالی و کمیته انضباطی فدراسیون (جهت تأیید تسویه حساب کامل با بازیکنان و فدراسیون) است.

خواهشمند است، به جهت تسریع در روند انجام امور یک نماینده به همراه شماره تماس ایشان برای ارتباط مستقیم سازمان لیگ با باشگاه مربوطه به این سازمان اعلام گردد.»

کد خبر 6087833 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران