Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر حسن بگلو در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دو روز گذشته آذربایجان غربی گرم‌ترین روزهای سال را پشت سر گذاشت افزود: تا این لحظه مصرف مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان ۵۰ مگاوات بیشتر از مصرف روز گذشته است و این روند افزایشی مصرف همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه بر لزوم رعایت الگوی مصرف برق توسط مشترکان استان تاکید کرد و افزود: تا این لحظه بیشترین مصرف برق استان با ۴۰ درصد مصرف متعلق به مشترکان خانگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن بگلو با اشاره به تداوم گرمای هوا تا روز چهارشنبه هفته جاری خواستار رعایت توصیه‌های ساده مدیریت مصرف برق مانند تنظیم دمای کولر روی دمای ۲۴، عدم استفاده همزمان از وسایل پر مصرف برقی در ساعات اوج پیک مصرف، استفاده از روشنایی طبیعی در طول روز توسط مشترکان خانگی شد.

وی ادامه داد: به دنبال افزایش دمای هوا و به تبع آن میزان مصرف، در صورت عدم رعایت الگوی مصرف توسط مشترکان و به منظور حفظ پایداری شبکه، این شرکت ناچار به اعمال مدیریت اضطراری بار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی میزان مصرف برق در سال ۹۸ را هزار و ۵۱ مگاوات اعلام و اظهار کرد: میزان مصرف امسال نسبت به سال قبل با ۵.۸ درصد رشد مواجه شده است.

حسن بگلو اظهار کرد: اداراتی که دارای دیزل ژنراتور هستند در زمان پیک مصرف (ساعات ۱۲ الی ۱۶) برای تأمین برق وسایل سرمایشی خود باید از ظرفیت ژنراتورهای برق اضطراری استفاده کنند.، همچنین از تمامی مشترکان صنعتی درخواست می‌شود با کاهش حداقل ۱۰ درصدی برق مصرفی از ساعت ۱۲ تا ۱۶ از پاداش همکاری نیز برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ضمن اشاره به طرح‌های تشویقی در نظر گرفته شده برای کشاورزان، خواستار همکاری حداکثری کشاورزان با این طرح‌ها شد و گفت: با همکاری ۴ ساعته کشاورزان و خاموش‌کردن پمپ‌های برق در ساعات اوج مصرف در ساعت ۱۲ تا ۱۶، در ۲۰ ساعت بقیه مصرف برای آن‌ها رایگان محاسبه می‌شود.

کد خبر 4985465

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت توزیع برق آذربایجان غربی صرفه جویی در مصرف برق ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی مسکن آذربایجان غربی مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در مراسمی که به همین مناسبت در محل نمازخانه شرکت آب و فاضلاب آذر بایجان غربی برگزار شد،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان نقش کارگران در رشد و توسعه اقتصادی جامعه اظهار داشت:رکن رکین تولید در همه عرصه ها نیروی انسانی و کارگر است.

محمداشرفی با اشاره به نامگذاری سال جاری بعنوان«رشدتولید با مشارکت مردمی»گفت:مقام معظم رهبری در نامگذاری سالهای اخیر به تولید توجه ویژه ای داشته و در همه سالها اقتصاد و تولید مورد توجه معظم له بوده است.

وی افزود: در این راستا کارگران با هما و تلاش خود می توانند در راستای منویات مقام معظم رهبری و به گردش درآوردن چرخ های تولید کشور گام بردارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به خدمات شرکت آب وفاضلاب به مردم اظهار کرد: این خدمات در سایه تلاش کارگران شاغل در کشور امکان پذیر شده است.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح از تلاش های کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • افزایش بیش از ۸۵۰۰ مگاواتی ظرفیت تولید برق کشور
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی