Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: تنوع زیاد وام ها موجب پراکندگی منابع مالی می شد که برای حل این‌مشکل طرح تجمیع و ادغام‌وام ها اجرا خواهد شد که در این طرح مبالغ وام ها افزایش پیدا می‌کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از  سازمان امور دانشجویان، ناصر مطیعی در شصت و ششمین گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها که بصورت مجازی و با حضور وزیر علوم، معاون آموزشی وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان برگزار شد، گفت: تحول در فرآیندهای پرداخت و بازپرداخت وامهای دانشجویی تحت عنوان طرح تجمیع وام ها آماده پیشنهاد به هیأت امناء صندوق رفاه دانشجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا کنون 21 نوع وام دانشجویی تعریف شده بود که برخی استقبال زیاد و برخی کمترین استقبال را داشتند و تنوع زیاد این وام ها موجب پراکندگی منابع مالی و بوروکراسی زیاد در دانشگاه‌ها و صندوق رفاه می شد که برای حل این مشکل طرح تجمیع و ادغام وام ها اجرا و براین اساس مبالغ وام پرداختی به دانشجویان در نظام جدید افزایش قابل توجه پیدا میکند.

وی افزود: همانگونه که صندوق رفاه اقساط ماه‌های اسفند، فروردین و اردیبهشت دانش آموختگان بدهکار به صندوق را تعلیق کرد به دانشجویان دوره روزانه دانشگاه های دولتی ساکن در خوابگاه‌های خودگردان در نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 که بدلیل کمبود ظرفیت خوابگاه دراین خوابگاهها سکونت داشت اند نیز مانند دانشجویان ساکن در خوابگاههای دولتی کمک می کند. براین اساس در صورت تصویب هیأت امنای صندوق در شهرهای بزرگ به ازای هر دانشجو مبلغ 5 میلیون ریال و در شهرهای کوچک مبلغ 5/3 میلیون ریال به دانشجویان ساکن در خوابگاههای غیردولتی خودگردان کمک می کند.

افزایش 100 درصدی وام های اعطایی به دانشجویان علوم پزشکی در سال 99اعطای وام ازدواج 20 میلیونی به زوج‌های دانشجوی علوم پزشکی ایرانافزایش 100 درصدی اعتبارات وام شهریه و 50 درصدی وام تحصیلی در دوران کرونا/احتمال شروع ترم جدید زودتر از مهرما

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: شرایط کرونا باعث تعطیلی خوابگاه‌ها، عدم پرداخت اجاره بها توسط دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها و تاخیر در پرداخت اقساط دانش آموختگان شد که این امر به کاهش حدود 50 درصدی منابع مالی صندوق رفاه در سال جاری گردیده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان اظهار داشت: با توجه به کمبود منابع مالی، از ظرفیت خیّرین آموزش عالی برای توسعه خوابگاه‌ها در تابستان امسال استفاده می شود و خوابگاه‌های سطح 5 و 4 بهینه سازی می شوند.

 مطیعی از معاونان دانشگاه‌ها خواست ضمن افزایش سطح همکاری با این صندوق در یکپارچه سازی سامانه های مرتبط با رفاه دانشجویان در دانشگاهها و صندوق رفاه به ویژه در حوزه خوابگاه و تغذیه به شرایط خاص کشور و محدودیت های مالی از آغاز پروژه های جدید غیر ضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان امور دانشجویان بیشتر بخوانید... اعطای وام ازدواج ۲۰ میلیونی به زوج‌های دانشجوی علوم پزشکی ایران افزایش ۱۰۰ درصدی وام های اعطایی به دانشجویان علوم پزشکی در سال ۹۹ افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات وام شهریه و ۵۰ درصدی وام تحصیلی در دوران کرونا/احتمال شروع ترم جدید زودتر از مهرماه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اعطای وام ازدواج ۲۰ میلیونی به زوج‌های دانشجوی علوم پزشکی ایران افزایش ۱۰۰ درصدی وام های اعطایی به دانشجویان علوم پزشکی در سال ۹۹ افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات وام شهریه و ۵۰ درصدی وام تحصیلی در دوران کرونا/احتمال شروع ترم جدید زودتر از مهرماه واژه های کاربردی مرتبط سازمان امور دانشجویان پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ اختصاصی| گفتگو با عضو دربار پهلوی: چرا دولت آمریکا اجازه تکمیل درمان به محمدرضا پهلوی نداد؟ ۲ مرحله نهایی رزمایش موشکی و دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز شد/ به‌کارگیری ماهواره نور برای اولین بار ۳ خبرهای خوش نماینده مجلس درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ۴ درباره نامه احمدی‌نژاد به بن‌سلمان/ افزایش دوز رادیکالیسم با عرض ادب به جلاد! ۵ گفتگو با احمد نادری| فشار برای برپایی کنکور به دلیل نفع ۸هزار میلیاردی مافیاست/ اگر از تصمیم وزیر بهداشت تبعیت نشود برخورد می‌کنیم+فیلم ۶ نوبخت خبر داد:‌ اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ۷ جزئیات دیدار نادری و نمکی/مخالفت وزیر بهداشت با برگزاری کنکور و شرایط برگزاری آزمون دکتری ۸ تمرین دفاع ضد موشکی بالستیک و کروز در رزمایش سپاه/ موشک‌های برد بلند بالستیک دریایی آزمایش می‌شود مهمترین اخبار سیاسی سرلشکر سلامی: توسعه تسلیحات ما منطبق بر شناخت واقعی از نقاط ضعف و قوت دشمن است روحانی: اجازه نمی‌دهیم چرخه تولید و تجارت کشور گرفتار بروکراسی و مشکلات شود تمرین مقابله با ناو هواپیمابر آمریکایی توسط سپاه در خلیج فارس+فیلم قاضی زاده هاشمی: نظام حکمرانی کشور دچار فقر نظری جدی است/ اندیشکده‌ها برای ایجاد تحول وارد عرصه شوند مهمترین اخبار تسنیم مرحله نهایی رزمایش موشکی و دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز شد/ به‌کارگیری ماهواره نور برای اولین بار نمکی: درباره واکسن کرونا خبرهای خوشی داریم اما نمی‌خواهیم توهم‌آمیز حرف بزنیم تشکیل کمیته اقدام ارزی برای رسیدگی به تخلفات صادرکنندگان در بازگشت ارز آیت‌الله مکارم‌شیرازی: ‌عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود/ ‌نمی‌توان جلوی برگزاری مراسم عاشورا را گرفت همدستی بین‌المللی با توطئه «الحاق»/ وقتی اتحادیه اروپا شریک دزد و رفیق قافله می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان امور دانشجویان سازمان امور دانشجویان رئیس صندوق رفاه دانشجویان سازمان امور دانشجویان افزایش ۱۰۰ درصدی طرح تجمیع علوم پزشکی منابع مالی دانشگاه ها خوابگاه ها درصدی وام وام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود ۱۳۵۰ درصدی صندوق سهامی سرو!

صندوق سهامی ETF سرو از سال ۱۳۹۸ تا‌کنون ۱۳۵۰ درصد بازدهی کسب کرده، به‌عبارتی سرمایه‌ ۱۰۰ میلیونی افراد در این صندوق ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان شده است.

برخلاف باور عموم، بورس در بلند‌مدت بازدهی بالاتری از سایر بازارهای مالی(طلا، ارز، مسکن و…) داشته است. مهم‌ترین علت ضرر افراد در بورس نداشتن دانش و خرید سهام بدون تحلیل و بررسی کافی است که با تاسیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری این مساله حل شده است.

نگاهی به عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری اثبات می‌کند بورس بازاری است که می‌تواند از تمامی بازارها مانند طلا، دلار، مسکن و... بازدهی بیشتری داشته باشد. برای نمونه یکی از نمادهای بورسی بنام صندوق ETF «سرو» توانسته در ۵ سال گذشته سود یا بازدهی ۱۳۵۰ درصدی داشته باشد که از طلا، دلار، مسکن حتی شاخص کل بورس بیشتر بوده است.

*برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان سایت مشاور سرمایه‌گذاری ترنج یا صفحه «صندوق سهامی سرو» را باز‌کنید یا با شماره 02179326 تماس بگیرید.

نماد‌ ETF «سرو» چیست و چگونه بازدهی ۱۳۵۰ کسب کرده است؟

صندوق‌های سرمایه‌گذاری ابزارهای نوینی هستند که برای سرمایه‌گذاری عامه مردم در بورس طراحی شده است، با این صندوق‌ها بورس از یک بازار خاص و حرفه‌ای به یک بازار عام برای تمامی افراد جامعه تبدیل شده است و تمامی افراد با هر سن و دانشی می‌توانند برای آینده خود در بورس سرمایه‌گذاری کنند.

این صندوق‌ها توسط معامله‌گران حرفه‌ای و با تجربه بورسی مدیریت می‌شود و افراد با سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها در واقع غیر‌مستقیم وارد معامله‌گری بهترین سهم‌های بورس می‌شوند، این صندوق‌ها مانند ETF «سرو» بازدهی بالاتر از شاخص‌کل بورس و افرادی که مستقیم سهام می‌خرند بازدهی بالاتری کسب می‌کنند.

برای مثال صندوق ETF «سرو» از سال ۱۳۹۸ تا کنون ۱۳۵۰ درصد بازدهی کسب کرده در حالی که افرادی که مستقیم سهام‌ شرکت‌های بورسی را خریداری کردند بعضا همچنان در ضرر هستند و یا از شاخص‌ بورس جا مانده اند.

ETF «سرو» مناسب سرمایه‌‌گذاری کدام افراد است؟

افرادی که دانش و وقت معامله‌گری در بورس را ندارند افرادی که می‌خواهند با پول کم و ماهانه سرمایه‌گذاری کنند، حداقل ۵۰۰ هزار‌تومان افرادی که می‌خواند ارزش پول خود را در برابر تورم حفظ کنند افرادی که می‌خواهند در بلند‌مدت بیشتر از طلا، مسکن و دلار و... سود بیشتری کسب کنند افرادی که می‌خواهند برای آتیه فرزندان خود سرمایه‌گذاری کنند و...

با خرید نماد ETF «سرو» چه میزان بازدهی یا سود کسب می‌کنیم؟

بازدهی یا سود سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها بستگی به وضعیت شاخص بورس و عملکرد صندوق‌ها دارد، عملکرد گذشته ETF «سرو» نشان می‌دهد این نماد همیشه از شاخص‌کل و سایر بازارها مانند طلا، دلار، مسکن، خودرو و... سود یا بازدهی بیشتری داشته است.

نقد‌شوندگی و نحوه برداشت سرمایه از ETF «سرو»

بازدهی بالاتر از شاخص، صرفا یکی از مزایای ETF «سرو» است، یکی دیگر از مزیت‌های این صندوق، نقدشوندگی نامحدود به دلیل بازارگردانی مناسب است. افراد هر زمان که اراده کنند می‌توانند پول خود را به قیمت همان لحظه از صندوق خارج کنند و برخلاف سایر سهم‌ها در صندوق ETF «سرو» صف فروش شکل نمی‌گیرد.

نقد شوندگی سریع یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی است که دارایی‌های دیگر از آن برخوردار نیستند، مثلا سکه، طلا، خودرو، مسکن و... را نمی‌توان به راحتی نقد کرد و تشریفات فروش و هزینه‌های اضافی دارند.

ETF «سرو» چه میزان دارایی تحت مدیریت دارد؟

دارایی تحت مدیریت صندوق‌ها به معنای اعتماد مردم به عملکرد و مدیریت این صندوق‌ها است، در حال حاضر صندوق سهامی سرو بیش از 15 هزار ۱۰۰ میلیارد ریال دارایی تحت مدیریت دارد که جزو بهترین‌ها در بورس ایران است.

*چگونه در صندوق سهامی سرو سرمایه‌گذاری کنیم؟

صندوق سهامی سرو ETF است و بر روی تابلوی معاملات بازار سهام قابل خرید و فروش است، افرادی که کد‌بورسی دارند می‌توانند به راحتی با جستجوی نماد «سرو» این صندوق را خریداری کنند. و افرادی که کد‌بورسی ندارند می‌توانند با شماره 02179326 تماس بگیرند و با دریافت کد‌بورسی در این صندوق سرمایه‌گذاری کنند.

کدبورسی دارید / ورود به سامانه معاملاتی کارگزاری / رفتن به قسمت جستجو / وارد کردن عبارت «سرو» / خرید به میزان دلخواه کد بورسی ندارید / تماس با شماره 02179326 / دریافت کدبورسی / خرید نماد سرو

برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید به صفحه «صندوق سهامی سرو» مراجعه کنید و شماره خود را ثبت کنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • سود ۱۳۵۰ درصدی صندوق سهامی سرو!
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • لغو سخنرانی سفیرآمریکا در دانشگاه ورمونت همزمان با اعتراضات دانشجویی