Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@16:46:01 GMT

نصب پل گیشا در نقطه دیگر تهران

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۱۷۴۲

آفتاب‌‌نیوز :

صفا صبوری دیلمی روز سه شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: فعلا برنامه ای برای جمع آوری دیگر پل های فلزی در تهران نداریم.

وی با بیان اینکه پل دیگری برای جایگزینی ایده نخست پل سبز زندگی (گیشا سابق) درحال طراحی است افزود: یکی از علت‌های طراحی مجدد این پل، بزرگی عرشه پل قدیمی گیشا برای نصب در همان نقطه قبلی است چرا که قرار بود قسمت‌هایی از پل قدیمی گیشا پس از تقویت، مجدد نصب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبوری دیلمی، درباره وضعیت فعلی طرح پل «سبز زندگی»، توضیح داد: براساس ایده اولیه قرار بود که قسمت‌هایی از پل قدیمی «گیشا» پس از تقویت، مجدد نصب شود اما باتوجه به بررسی‌های انجام شده در سال جدید، نصب مجدد قسمت‌هایی از این پل در همان نقطه، مشکلاتی از نظر بزرگی ابعاد و هزینه‌های تحمیلی برای شهر ایجاد می‌کرد.

وی از طراحی پل دیگری به منظور جایگزین کردن ایده اولیه پل سبز زندگی خبر داد و گفت: مراحل پایانی این طرح درحال انجام است که بعد از اتمام طراحی، جایگزین ایده اولیه شده و عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

به گفته معاون شهردار تهران؛ همچنین امکان دارد که تعدادی از قطعات پل گیشا قدیمی در ساخت پل جدید استفاده شود.

وی تاکید کرد: درحال حاضر بررسی‌ها به منظور نصب پل قدیمی گیشا در نقطه‌ای دیگر از شهر پس از تقویت و بازسازی براساس آیین‌نامه‌های استاندارد روز جهان به عنوان یک پل سواره رو درحال انجام است.

صبوری دیلمی با بیان اینکه جمع آوری پل قدیمی حافظ-طالقانی به دستور معاونت حمل و نقل و ترافیک نیز متوقف شده، افزود: ممکن است تعدادی از پل‌های قدیمی شهر تهران، همانند پل کریمخان پس از تقویت و اصلاح به یک پل دائمی تبدیل شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پل گیشا پس از تقویت پل قدیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت

 زندی فر افزود: ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیز به همین صورت است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، نیمه سنگین و عکس آن نیز به همین شکل گزارش شده است.
 
به گفته زندی فر: ترافیک در آزادراه تهران-کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کیلومتر ۲۵ آزادراه، نیمه سنگین و از این نقطه تا کرج نیز به همین شکل گزارش شده است.
 
همچنین ترافیک در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.
 
ترافیک از آدران تا سد امیرکبیر در جاده کرج-چالوس، روان گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران
  • اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر
  • غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • غبار روی کوه های تهران مه است یا آلودگی هوا؟ | فقط این منطقه غربی تهران هوای پاک دارد
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است