Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم بخش پاک اندیش در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بارش‌های اخیر در جنوب استان سیستان و بلوچستان بیش از ۴۰ میلیارد تومان به زیر ساخت‌های این شهرستان خسارت وارد کرده است.

وی با اشاره به اینکه بر اثر سیلاب اخیر راه ارتباطی ۳۷ روستای قصرقند با مرکز این شهرستان و دیگر مناطق قطع شد، افزود: با توجه به اینکه راه ارتباطی این روستاها از بستر رودخانه «کاجو» می‌گذرد در اثر بارش باران و سیلاب راه ارتباطی آنها قطع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قصرقند با اشاره به اینکه در حال حاضر راه ارتباطی ۷ روستا بازگشایی شده است، افزود: ۲۳ روستا در بالادست رودخانه «کاجو» و ۱۲ روستا در پایین دست این رودخانه قرار دارد مه متأسفانه همچنان راه ارتباطی ۳۰ روستا بسته است.

وی تصریح کرد: بسیاری از رودخانه‌های جنوب سیستان و بلوچستان رودخانه‌های فصلی هستند که هنگام بارندگی به خصوص بارندگی‌های ناشی از فعالیت سامانه مونسون هند در فصل تابستان طغیان می‌کنند.

پاک اندیش با اشاره به اینکه بیشترین خسارت‌های سیلاب اخیر در حوزه راه روستایی، کشاورزی، معابر شهری و مسکن بوده است، تصریح کرد: عملیات امدادرسانی به روستاهای درگیر سیلاب همچنان ادامه دارد.

کد خبر 4985494

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان قصرقند خسارات سیلاب سیستان و بلوچستان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی مسکن راه ارتباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم

به دنبال بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی به ۵۰ روستا مسدود شد. 

صادق دادالله‌پور معاون عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.ن عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد