Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

فرماندار ویژه شهرستان آبادان با اشاره به بودجه 55 میلیارد تومانی شهرستان از محل تملک دارایی های استان در سال گذشته گفت: این بودجه در سال جاری با 25 درصد کاهش نسبت به سال قبل به 37 میلیارد تومان رسید.

به گزارش خبرنگار آریا از آبادان، سید زین العابدین موسوی ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال شهرستان آبادان که در محل تالار غدیر فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت اقتصادی کشور، مسائل ناشی از ویروس کرونا و تحریمهای که اکنون بیشتر از قبل شده سبب به راه افتادن یک جنگ رسانه ای علیه ما از سوی ابرقدرتهای شد و اگر چه آنان می خواستند تا ما در مقابلشان زانو بزنیم اما ملت ما آرزو و امید آنان را نقش بر آب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بودجه 55 میلیارد تومانی شهرستان در سال گذشته نیز به طور کامل محقق نشد که این مسئله به جذب (از سوی مدیران دستگاههای اجرایی) و تخصیص ها (از سوی استان) مرتبط است و به رغم تلاشهای بسیار تاکنون نیز به طور کامل جذب نشد.

وی تصریح کرد: هر چند مدعی کافی نبودن میزان بودجه در سال گذشته بودیم و خوشبین به افزایش بودجه امسال، به برخی از دستگاههای اجرایی برای حل مشکلاتشان قول پرداخت اعتبار در سال جاری را دادیم اما این اتفاق نیفتاد.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان یادآور شد: متاسفانه به سبب عدم توانمندی برخی مدیران دستگاههای اجرایی همان میزان اعتبار کم هم جذب نمی شود و دستگاهها امکان استفاده از این اعتبارات را پیدا نمی کنند.

موسوی گفت: اگر چه اعتبار تخصیص یافته امسال به شهرستان از محل تملک دارایی های استان 37 میلیارد تومان است اما با پیگیریها و رایزنی هایی که در سطح استان خواهیم داشت و همراهی و کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبارات ملی میزان بودجه ی سال جاری شهرستان به 4 تا 5 برابر اعتبار مذکور می رسد.

وی افزود: در اعتبار تخصیص یافته برای سه فصل بهداشت، نوسازی مدارس و طرحهای هادی روستایی الزام در تامین اعتبار داده شده و برای برخی دیگر از فصول نیز اعتباراتی دیده شده و در مورد مابقی بایستی در  شورای برنامه ریزی استان تصمیم گیری کنیم.

وی اظهار کرد: از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می خواهیم تا در شورای برنامه ریزی استان و حتی در خارج از استان بحث تامین اعتبارات مورد نیاز را دنبال، پیگیری و حل و فصل کنند.

وی تصریح کرد: سه درصد نفت، عوارض آلایندگی، ارزش افزوده و اعتبارات ملی برخی از منابع اعتباری هستند که از محل این منابع نیز سهمی به شهرستان آبادان تعلق می گیرد.

وی در پایان از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا وظایفشان را به نحو درستی به انجام برسانند چرا که به گفته ی وی مدیر ضعیف در آبادان جایی ندارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرمانداری ویژه شهرستان آبادان اعتبارات بودجه نمایندگان ارزش افزوده سه درصد نفت دستگاههای اجرایی شهرستان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از آغاز عملیات لوله گذاری داکتیل قطر ۵۰۰ میلیمتر در خروجی مخزن جهان نما جهت اتصال به زون p فردیس خبر داد و گفت: تحقق این مهم به صورت مستقیم در بهبود آبرسانی به شهروندان فردیس به ویژه در محدوده شهرک وحدت، منظریه، انبار نفت و رزکان نو با افزایش ظرفیت تولید آب در تابستان سال جاری اثربخش خواهد بود.

وی بیان کرد: اجرای خط انتقال آب از مخزن منطقه جهان نما به فردیس به طول ۵۴۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تا خرداد سال جاری به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب البرز ادامه داد: اصلاح، توسعه و بهبود زیرساخت‌های فنی و مهندسی به منظور مدیریت منابع آب و دفع بهداشتی فاضلاب در اولویت اقدامات مجموعه در راستای گذر هرچه بهتر از تابستان و ایجاد شرایط مطلوب برای شهروندان قرار گرفته است.

کد خبر 6094832

دیگر خبرها

  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد