Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@23:46:25 GMT

تنظیم بازار مرغ با عرضه مرغ منجمد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۲۰۳۰

سرپرست دفتر برنامه‌ریزی، تامین و تنظیم بازار وزارت صنعت گفت: با توجه به محدودیت‌های صادراتی قیمت تخم‌مرغ در حال کاهش است و اقداماتی از قبیل عرضه مرغ منجمد برای تنظیم بازار گوشت مرغ انجام شده است. ناطقان: کامران کارگر، با اشاره به قیمت برخی اقلام و کالاهای اساسی برای مصرف کننده،  گفت: قیمت مصوب هر کیلوگرم تخم‌مرغ درب کارخانه 9 هزار و 500 تومان تعیین شده و براین اساس قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ برای مصرف کننده 11 هزار و 500 تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست دفتر برنامه‌ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تخم‌مرغ بصورت شانه‌ای عرضه می‌شود و هر شانه تخم‌مرغ وزنی حدود یک کیلو و 700 گرم تا یک کیلو و 800 گرم  دارد.

وی با اشاره اعمال محدودیت‌هایی برای صادرات تخم‌مرغ،  افزود: در حال حاضر قیمت تخم‌مرغ  در حال کاهش است و حتی به قیمتی کمتر از قیمت مصوب درب کارخانه عرضه می‌شود.

کارگر در مورد قیمت گوشت مرغ،  نیز اظهار داشت: قیمت مصوب هر کیلوگرم گوشت مرغ برای مصرف‌کننده 15 هزار تومان با 5 درصد نوسان تعیین شده بنابراین ممکن است این کالا با 5 درصد بیش از قیمت مصوب نیز عرضه شود.

وی با بیان اینکه هیچ کمبودی در مورد گوشت مرغ و تخم‌مرغ در بازار وجود ندارد، اظهار داشت: از چند هفته پیش عرضه  گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلوگرم 13 هزار و 500 تومان در میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای آغاز شده و عرضه این کالا با قیمت مصوب در راستای تنظیم بازار ادامه دارد.
منبع: مشرق برچسب ها: تنظیم بازار ، مرغ ، مرغ منجمد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تنظیم بازار مرغ مرغ منجمد تنظیم بازار مرغ منجمد قیمت مصوب گوشت مرغ تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است

استاندار سمنان گفت: بحث تنظیم بازار و جلوگیری از تورم و گران‌فروشی در تحقق ابر پروژه دولت مردمی سیزدهم در راستای امیدآفرینی در بین آحاد اقشار جامعه و افزایش رضایتمندی عمومی، تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان، اظهار کرد: نظارت ها بر بازار به منظور جلوگیری از ایجاد تنش و یا گرانفروشی و افزایش رضایتمندی در بین آحاد اقشار جامعه، بیش از پیش تقویت شود.

وی افزود: گران‌فروشی در استان سمنان به هیچ عنوان پذیرفته نیست و لازم است تا در این راستا به عنوان یک مطالبه مردمی دقت شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های فصلی در سطح استان امری مطلوب است، اما ضرورت دارد تا در اجرای نمایشگاه ها از ظرفیت بازاریان، اصناف و کسبه هر شهرستان استفاده شود.

هاشمی با اشاره به نظارت بر نحوه فعالیت خبازی‌ها در سطح استان در راستای افزایش کیفیت نان، تصریح کرد: بر اساس مصوبه سازمان پدافند غیرعامل کشور، ۳۰ درصد نانوایی های سطح استان به منظور مدیریت امور در مواقع بحران و اضطرار نسبت به دوگانه سوز نمودن واحدهای خود اقدام نمایند.

وی ادامه داد: بحث تنظیم بازار و جلوگیری از تورم و گران‌فروشی در تحقق ابر پروژه دولت مردمی سیزدهم در راستای امیدآفرینی در بین آحاد اقشار جامعه و افزایش رضایتمندی عمومی، تاثیر بسزایی دارد.

استاندار سمنان گفت: تامین کالا و اقلام اساسی مورد نیاز مردم در بازار یکی از وظایف اصلی ستاد تنظیم بازار است و به هیچ عنوان نباید در خصوص کالایی در استان با کمبود مواجه شویم.

کد خبر 751524

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات غذایی منجمد
  • جلوگیری از صادرات کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است
  • قیمت محصولات غذایی منجمد، گوشت بوقلمون و قارچ اعلام شد
  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • نرخ انواع نان آزادپز در کردستان اعلام شد
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت تنها راهکار تنظیم بازار میوه و صیفی
  • آخرین قیمت گوشت و دام زنده اعلام شد
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان