Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره اول لستر و مرد وفادار کینگ پاور، در سن ۳۳ سالگی با زدن ۲۳ گل برای اولین بار آقای گل پرمرلیگ لقب گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در فصل قهرمانی لسترسیتی در لیگ برتر، بین همه‌ی آن ستاره‌هایی که نامی برای خودشان در فوتبال دنیا دست و پا کرده بودند، درخشش یکی از آنها بیشتر به چشم می‌آمد.

همان بازیکنی که در سن ۲۷ سالگی برای اولین توانسته بود در بالاترین سطح فوتبال انگلیس بازی کند و به پیراهن تیم ملی برسد و حتی در آنجا هم بدرخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیمی واردی را در این سال‌ها به عنوان یک مهاجم کامل می‌شناسیم. بازیکنی که پس از سال‌ها رکورد فوق‌العاده‌ی فن نیستلروی را شکست و با گلزنی در ۱۱ بازی متوالی یک آمار فوق‌العاده را از خودش به جا گذاشت.

بعد از درخشش او در فصل ۲۰۱۶ شاید همه فکر می‌کردند که او با اولین پیشنهاد خوب کینگ پاور (ورزشگاه لستر) را ترک می‌کند. اما مهاجم گلزن روباه‌ها علیرغم جدایی خیلی از همبازی‌هایش همچنان شماره‌ی ۹ آبی‌ها را به تن می‌کند.

نکته‌ی جالب این است که در این سال‌ها تیم‌های بزرگ لیگ هم برای قرارداد بستن با ستاره‌ی لسترسیتی آنچنان خودشان را به آب و آتش نمی‌زدند.

هر از گاهی پیشنهاداتی از سمت باشگاه‌های دیگر به گوش می‌رسید اما گویا سن و سال بالای این بازیکن انگلیسی مانع از پافشاری تیم‌های خواهانش می‌شد.

تیم‌هایی که برای جذب بازیکنانی مثل لوکاکو، موراتا و لاکازت پول‌های زیادی خرج کردند و حتی هیگواین و زلاتان پا به سن گذاشته را هم به لیگ برتر کشاندند همیشه به سادگی روی اسم کسی خط کشیدند که همواره در حال درخشش بوده است.

جیمی واردی حالا در سن ۳۳ سالگی، با زدن ۲۳ گل برای اولین بار به آقای گلی لیگ انگیس رسید تا به همه‌ی آن‌هایی که برایش سر و دست نشکستند ثابت کند که چقدر در موردش اشتباه کردند.

کد خبر 436047

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لسترسیتی فوتبال اروپا لیگ جزیره لیگ برتر جزیره انگلیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | درخشش خیره کننده مهدی قائدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900097

دیگر خبرها

  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • تصاویر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان؛ اعراب درخشش نام خلیج‌فارس را ببینند
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • سعی کردیم به واقعیت وفادار باشیم / فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • ببینید | درخشش خیره کننده مهدی قائدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • سعی کردیم وفادار به واقعیت باشیم/فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد