Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اکبر کیانی فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت: با اﺟﺮای ﻃﺮح ﻣﺸﺘﺮک اداره ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ اﻣﺎﻛﻦ پلمب ۱۹ واﺣﺪ صنفی ﻣﺘﺨﻠﻒ در ﺗﺮﺑﺖ حیدریهعمومی و شبکه ﺑﻬﺪاﺷﺖ و اﺻﻨﺎف ﺗﺮﺑﺖ ﺣﯿﺪرﯾﻪ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﭘﻴﺸﮕﻴﺮی از ﺷﻴﻮع وﻳﺮوس ﻛﺮوﻧﺎ، از ﺗﻌﺪاد ۷۰۲ واﺣﺪ صنفی ﺑﺎزدﻳﺪ شد.

او  افزود: در اﺟﺮای اﻳﻦ ﻃﺮح ﺗﻌﺪاد ۱۹ واحد صنفی ﻣﺘﺨﻠﻒ ﺑﻪ دﻟﻴﻞ رﻋﺎﻳﺖ نکردن ﻣﺼﻮﺑﺎت ﺳﺘﺎد ﭘﻴﺸﮕﻴﺮی از ﺑﻴﻤﺎری ﻛﺮوﻧﺎ ﺑﺎ دﺳﺘﻮر ﻣﻘﺎم قضائی ﭘﻠﻤب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: مشهد، سومین کلانشهر در ثبت گواهی های سلامت
فرمانده انتظامی تربت حیدریه ادامه داد: ﺷﻬﺮوﻧﺪان در ﺻﻮرت ﻣﺸﺎﻫﺪه ﻫﺮ نوع ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ غیر قانونی ﺻﻨﻔﯽ، ﻣﺮاﺗﺐ را از ﻃﺮﻳﻖ ﺗﻤﺎس ﺑﺎ ﺷﻤﺎره ۱۱۰ ﺑﻪ ﭘﻠﻴﺲ اطلاع رﺳﺎﻧﯽ کنند.   انتهای پیام//ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد صنفی متخلف پلمب واحد صنفی فرماندهی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فرمانده انتظامی استان یزد در این دیدار از اجرای موفقیت آمیز طرح نور در استان یزد خبر داد و گفت: اجرای این طرح با قوت ادامه خواهد یافت.
سردار بهدانی فرد، اجرای طرح نور و مقابله با بدحجابی را خواسته مردم دانست و افزود: از زمان اجرای این طرح شاهد حمایت قشر‌های مختلف مردم از اجرای این طرح بوده ایم.
فرمانده انتظامی استان یزد، انجام وظایف دستگاه‌های فرهنگی در مقوله عفاف و حجاب را ضروری دانست و افزود: در صورتی مقابله فراگیر با بدحجابی صورت می‌گیرد که سایر دستگاه‌ها که در قانون مطرح شده اند، نیز به وظایف خود عمل کنند.
وی با اشاره به وظایف متعدد نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت جامعه خاطر نشان کرد: پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی قرار دارد.
 بهدانی فرد، اظهار داشت:خوشبختانه افرادی که مورد تذکر قرار می‌گیرند به تذکر‌ها توجه می‌کنند و همین عامل باعث شده اجرای این طرح با موفقیت صورت گیرد. 
فرمانده انتظامی استان از همراهی و کمک مردم جهت مشارکت در این طرح استقبال کرد و افزود: تلاش ما این است که اجرای این طرح در صحنه اثرگذار باشد و با صحبت، تذکر لسانی و امربه معروف فرد اصلاح شده و کار به مراحل بعدی کشیده نشود. 
سردار بهدانی فرد افزود: علاوه بر  اجرای طرح نور در شهر، این طرح در خودرو‌ها و اصناف و فضای مجازی هم اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • (ویدئو) فیلم لحظه پلمب طلافروشی‌ها در مشهد
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • غرق شدن سه پسر بچه در کانال آب رسانی مرودشت
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی