Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:27:14 GMT

رفتار بیمارگونه شکارچیان با کل شکارشده + فیلم

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۲۳۸۰

رفتار بیمارگونه شکارچیان با کل شکارشده + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا فیلمی دلخراش از شکار یک کل در فضای مجازی منتشر شده که واکنش کاربران را به همراه داشته است.   در این فیلم شکارچیان متخلف، با رفتاری بیمارگونه از شکار کل ابراز خرسندی می‌کنند. کلی که از گردن و دهانش خون جاری است تا لذت شکارچیان را تکمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  شکارچیانی که در کمال آسودگی تصاویر و فیلم‌های شکار خود را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.   این در حالی است که سازمان حفاظت محیط زیست طی ماه‌های گذشته خبر از راه‌اندازی مرکز فوریت‌های سایبری در این سازمان داده بود. مرکزی که بناست تخلفات مرتبط با حیات وحش که در فضای مجازی منتشر می‌شود را پیگیری و متخلف را به مراجع قضایی تحویل دهد، اما تا کنون موردی از موارد پیگیری شده توسط این مرکز اعلام نشده است.   گفتنی است سازمان حفاظت محیط زیست صدور مجوز شکار در مناطق چهارگانه محیط زیست و قرق‌های اختصاصی را راهکاری برای مهار تخلفات شکار و قانونمند کردن شکارچیان عنوان می‌کند، اما شاهدیم که صدور این مجوز‌ها نه تنها از تخلفات شکار جلوگیری نکرده بلکه به آن دامن زده است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   بیشتر بخوانید دستگیری شکارچی گراز در حاشیه پارک ملی لار دستگیری شکارچیان غیر مجاز در فیروزکوه انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شکار حیات وحش شکارچیان غیر مجاز فضای مجازی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل محیط زیست استان گفت: معلمان حامی محیط زیست در آگاهی بخشی به دانش‌آموزان و فرهنگ سازی مدیریت پسماند خانگی و نحوه بازیافت زباله‌ها نقش به سزایی دارند.
در این مراسم راهکار‌هایی برای پاک نگه داشتن زمین، تفکیک، بازیافت، عدم استفاده از ظروف پلاستیکی ارائه شد.

دیگر خبرها

  • شکارچی کل وحشی در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • قدردانی از معلمان حامی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری
  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند