Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در دیدار با فرمانده هوانیروز که به مناسبت سالروز عملیات مرصاد انجام شد، گفت: امروز در تولید قطعات بالگردی به خودکفایی رسیده ایم.

به گزارش ایسنا، فرمانده نیروی زمینی با اشاره به جایگاه ویژه هوانیروز در میان نیروهای مسلح کشور، گفت: هوانیروز از گذشته تا امروز شرایط متفاوتی را تجربه کرده است، در زمان طاغوت شرایط مطلوبی نداشت اما در زمان دفاع مقدس شهدای عزیزما به این نیرو شرافت و قداست ویژه ای بخشیدند  و این قداست تا انتهای تاریخ با هوانیروز خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرسرتیپ کیومرث حیدری ادامه داد: در برهه ای زمان عده ای تلاش کردند تا قدرت هوانیروز را  با کم کردن امکانات و بخشیدن سرمایه های آن به سایر نیروها ضعیف کرده که به لطف خدا با همت فرماندهان و کارکنان متخصص هوانیروز، این یکان روز به روز با اقتدارتر از قبل شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اهمیت جایگاه فرماندهی در هوانیروز خاطرنشان کرد: امروز فرمانده و کارکنان هوانیروز به درجه ای از ایمان و تقوا رسیده اند که با فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی این یکان را  همانند روزهای دفاع مقدس به قداست رسانده اند .

وی افزود: هوانیروز یکی از یکان هایی است که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تاکید ویژه‌ای بر حفظ، ارتقای آمادگی و توان دفاعی آن دارند و از آن بعنوان یک مولفه قدرت یاد می کنند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بخش دیگری از سخنانش به ارتقای سطح کیفی هوانیروز ارتش کرد و افزود: در گذشته حجم زیادی از بالگردها زمین گیر، بُرد موشکها پایین و حتی امکان پرواز در شب را نداشتند، اما امروز با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (حفظه الله تعالی) و همت فرماندهان، مسئولین و کارکنان؛ تمامی این نقایص برطرف شده است .

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نتیجه نهایی دیدگاه فرمانده هوانیروز به فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) این است که امروز صنایع یا علی(ع) هوانیروز نه تنها قطعات بالگردی را تامین می کند بلکه قطعات مورد نیاز صنعت پنها را نیز تامین می نماید به نحوی که امروز توان دفاعی و رزمی هوانیروز به 82 درصد رسیده است که در حوزه بالگردی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

وی افزود: امروز، موشک هایی که استفاده می کنیم ساخت متخصصان داخلی هوانیروز است که نسبت به گذشته ارتقا بسیار چشمگیری داشته است .تمامی بالگردهای هوانیروز نیز آماده پرواز برای رزمایش ها و ماموریت های مختلف هسستند. خلبانان ما پرواز در شب را به خوبی انجام  می‌دهند و تمامی این پیشرفتها به علت وجود وحدت کلمه در بین فرماندهان، کارکنان و مسئولین هوانیروز است.

امیر سرتیپ دوم قربانی فرمانده هوانیروز نیز در این دیدار ضمن تشکر ازحمایت های بی‌دریغ فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هدف ازاین دیدار، تشکر و قدردانی از زحماتی که در این مدت سه ساله برای هوانیروز کشیده‌اید، است.

وی افزود: در این مدت به لطف شما و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری تغییرات بسیار زیادی در هوانیروز صورت گرفته است به نحوی که درحوزه آمادگی رزمی به جایگاهی رسیده ایم که زبانزد بوده و جزو برترین ناوگان بالگردی در جهان به شمار می رویم .
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش جمهوري اسلامي ايران عمليات مرصاد فرمانده نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرتیپ پاسدار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار رضا شجاعی، فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

به روایت ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902632

دیگر خبرها

  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان