Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز یزدان پناه عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: متأسفانه امروز ۲ بیمار ۷۰ و ۹۱ ساله در شهرستان گچساران بر اثر ابتلاء به کرونا جان باختند.

یزدان پناه با بیان اینکه هردوی این فوتی‌ها دارای بیماری زمینه‌ای بودند، اظهار کرد: با احتساب سه مورد روز گذشته و دو مورد امروز، شمار قربانیان کرونا در استان به ۴۸ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امروز نیز ۱۷۸ نمونه تشخیصی از آزمایشگاه دریافت کردیم که بیشترین موارد مثبت از شهرستان‌های بویراحمد، دنا، باشت و کهگیلویه بود.

یزدان پناه با اشاره به اینکه ۱۹۰ بیمار مشکوک و یا قطعی مبتلا به کرونا در بخش‌های بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری هستند، اظهار کرد: تعداد ۷۵ بیمار کرونایی قطعی در بین این افراد شناسایی شد.

وی افزود: همچنین ۱۶ بیمار کرونایی در بخش‌های ویژه بستری هستند. از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، ۲ هزار و ۳۹۷ نفر بهبود یافته از این ویروس داشتیم.

یزدان پناه با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و درمانی، عنوان داشت: بخش‌های مختلف جامعه، اصناف و… باید همکاری لازم برای تحقق پروتکل‌های بهداشتی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس را داشته باشند.

یزدان پناه استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند را یک نیاز مهم برای کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا عنوان کرد.

کد خبر 4985528

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی مسکن یزدان پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  در بارش های اخیر تا ساعت ۱۸:۳۰ دیروز چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳ در دیشموک ۱۱ میلیمتر، سرآسیاب یوسفی ۹،سراب ننیز ۸، ستنگان ۷.۵،یاسوج فرودگاه ۷.۲،قلعه رئیسی ۷،موشمی زیلایی ۷،ده برآفتاب ۶.۵،دوگنبدان ۶.۲،دلی خمسیر ۶،دشتروم ۶،سی سخت ۵.۷،وزگ ۵.۵،گنجه‌ای ۵.۵،سیرون شبلیز ۵،لیکک ۴.۲،دهدشت ۴.۱،مارگون ۴،ممبی ۴،کالوس ۴،کریک ۴،تنگ پیرزال ۳،دیل ۳،باشت ۲.۵،لنده ۲.۵،بوستان ۲.۵ و امامزاده جعفر ۲ میلیمتر باران بارید. 

بارش باران در برخی از مناطق کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد. 

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • باران میهمان بهاری در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد
  • دنیای امروز نظاره‌گر پیاده شدن اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های غرب است
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد