Web Analytics Made Easy - Statcounter

حدود ۱۰۰ نفر از کارگران کنتورسازی ایران ظهر امروز، هفتم مرداد با مطالبه رسیدگی به مشکلات صنفی خود مقابل استانداری استان قزوین تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حدود ۱۰۰ نفر از کارگران کنتور سازی ایران ظهر امروز مقابل استانداری استان قزوین تجمع کردند.   بيشتر بخوانيد: در‌های شرکت کنتورسازی قزوین در اولین روز کاری سال به روی کارگران بسته شد کرونای بزرگتر کارگران کنتورسازی ایران  کارگران کنتورسازی ایران مقابل استانداری قزوین تجمع کردند + تصاویر   یکی از کارگران این کارخانه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اداره دارای سهام مربوط به کارخانه را بلوکه کرده و قرار بود با فروش این سهام مطالبات کارگران به حساب دادگستری واریز کند که متاسقانه به حساب خزانه دولت واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از سال ۹۵ کارگران حدود ۲۰ میلیارد تومان از شرکت کنتور سازی ایران در قزوین طلب دارند که تاکنون پرداخت نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنتور سازی ایران استانداری قزوین قوه قضائیه کارگران کنتورسازی قزوین تجمع کردند مقابل استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی نهادهای برگزارکننده، غرفه استان یزد به‌عنوان غرفه برتر این نمایشگاه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، هم‌زمان با روز پنجم و پایانی ششمین نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) از معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استاندار و دستیار استاندار و مجری طرح توسعه زنجیره‌های ارزش راهبردی استان یزد به‌عنوان مدیر برتر در طرح توسعه زنجیره‌های راهبردی و همچنین برای کسب عنوان غرفه برتر این نمایشگاه، با اهدای لوح، تقدیر شد.

کد خبر 749892

دیگر خبرها

  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • نمایندگان قزوین پیگیر افزایش حقوق کارگران باشند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • بازرسی از کارگاه های پرخطر تشدید می‌شود
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است