Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم امضای یادداشت تفاهم نامه همکاری بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان بسیج مستضعفین در زمینه محرومیت زدایی با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، محمودزاده معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مراسم امضای یادداشت تفاهم نامه همکاری بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان بسیج مستضعفین در زمینه محرومیت زدایی با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، محمودزاده معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری با وزارت راه و شهرسازی گفت: با رویکرد حل مشکلات مسکن مستضعفان اعلام آمادگی می‌کنیم که در چارچوب سیاست‌های جمهوری اسلامی و وزارت راه و شهرسازی برای حل مشکل مسکن مردم محروم تمام ظرفیت خود را به کار بگیرد.

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان بسیج مستضعفین وزارت راه و شهرسازی مراسم امضای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق‌نامه همکاری سازمان‌های بسیج اقشار و سازمان بسیج رسانه با بسیج سازندگی امضاء شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب ، توافق‌نامه همکاری سازمان‌های بسیج رسانه با سازمان بسیج سازندگی در راستای اجرای سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج امضاء شد.

 سردار معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه امضای این توافقنامه گفت: جهادگرانی که برای خدمت به خلق الله داوطلبانه به مناطق محروم اعزام می‌شوند و بعد دچار سانحه شده و آسمانی می‌شوند، در واقع شهید محسوب می‌شوند، هر چند هنوز این افراد شهید محسوب نشده‌اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: امسال می‌خواهیم با ۲۰ گروه تخصصی گروه‌های جهادی تخصصی به مناطق محروم اعزام کنیم.

باید رسانه ها در امر سازندگی کشور نقش آفرینی جدی داشته باشند و مردم ما نیاز دارند این امیدآفرینی ها را از طریق رسانه ها حس کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • افتتاح باند دوم بزرگراه جیرفت بم با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی
  • توافق‌نامه همکاری سازمان‌های بسیج اقشار و سازمان بسیج رسانه با بسیج سازندگی امضاء شد
  • معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است
  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • اخذ سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده شهر زهک
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور