Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-08@11:05:46 GMT

 مهاجم  رئال به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۲۸۸۶

 مهاجم  رئال به کرونا مبتلا شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که تست کرونای دیاز مثبت بوده و او بلافاصله قرنطینه شده است. پزشکان باشگاه دیگر بازیکنان را تحت نظر دارند تا آنان به این ویروس گرفتار نشوند.

نکته مهم این جاست که دیاز از روز سه‌شنبه دیگر تمرین نکرده و با دیگر بازیکنان هم تماسی نداشته تا آن‌ها نگران این وضعیت باشند هرچند که دوره ابتلای به کرونا بیش از یک هفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب او دو هفته در منزل خود تحت قرنطینه باقی خواهد ماند و قطعا بازی برگشت برابر سیتی در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

این بازیکن جوان فرصت چندانی برای حضور در ترکیب رئال در فصلی که اخیرا به پایان رسید پیدا نکرد اما در همین زمان اندک نیز توان خود را اثبات کرد. روز گذشته بود که تعطیلات یک هفته ای بازیکنان رئال به اتمام رسید و تیم پزشکی باشگاه از هر کدام از بازیکنان، کادر فنی و افراد تحت ارتباط با بازیکنان در کمپ تمرینی به صورت جداگانه و در محل اقامت شان تست کرونا گرفت.

عکس | کاپیتان رئال مادرید پدر شد کد خبر 535259 برچسب‌ها فوتبال - لالیگا اسپانیا تیم رئال مادرید

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لالیگا اسپانیا تیم رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل اول جادویی جود بلینگام در رئال مادرید، بهتر از این هم می‌شد؟ / فیلم

جود بلینگام هافبک آینده دار انگلیسی که در ابتدای فصل با مبلغ پایه 103 میلیون یورو با قراردادی 6 ساله از دورتموند راهی رئال مادرید شد، در 25 بازی ابتدایی برای این تیم 17 گل به ثمر رسانده است. جود بلینگام فقط 20 سال سن دارد!

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • واکنش آنری به انتقال احتمالی امباپه به رئال
  • بازدید کادرفنی و بازیکنان بایرن مونیخ از سانتیاگو برنابئو / عکس
  • مانوئل نویر: با ترس به سانتیاگو برنابئو نیامده‌ام؛ شانس صعود به فینال را داریم
  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با بایرن مونیخ؛ فقط آلابا غایب است
  • فصل اول جادویی جود بلینگام در رئال مادرید، بهتر از این هم می‌شد؟ / فیلم
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!