Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: از محل صندوق توسعه ملی 450 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های آبرسانی در مناطق شهری و روستایی اردبیل اختصاص یافته است.

صدیف بدری ۷مرداد در جریان بازدید از طرح‌های توسعه آبرسانی در اردبیل اظهار کرد: در بودجه سال 98 بخشی از این منابع به استان اختصاص یافته و قرار است تا پایان سال مالی 98 که آخر شهریور تعیین شده این منابع جذب استان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این منابع صرف طرح‌های توسعه‌ای و تکمیل مجتمع‌های آبرسانی در شهرهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین خواهد شد، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا در سالجاری میزان جذب این اعتبارات را تا 600 میلیارد ریال افزایش دهیم.


نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس به کمبود آب در دشت اردبیل و ضرورت احداث مودل دوم تصفیه‌خانه آب شرب اردبیل اشاره کرد و گفت: از محل سفر رئیس جمهور قرار است برای این پروژه منابع اولیه تامین شود تا در سال‌های آینده بستر و زمینه تکمیل این پروژه به وجود آید.


بدری ادامه داد: علاوه بر مناطق شهری مرکز شرق و غرب استان اردبیل برای مناطق روستایی نیز تامین آب با اولویت روستاهای محروم در دستور کار نمایندگان و مسئولان اجرایی قرار گرفته که در این زمینه تامین اعتبار طرح‌های توسعه‌ای انجام می‌شود.


وی بیان کرد: در کنار تامین آب شرب و کشاورزی در بخش صنعت نیز نیازها به صورت دقیق احصا شده و مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز با یک برآورد دقیق و در یک برنامه دو تا چهار ساله تامین خواهد شد.


نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: امسال با جذب کامل اعتبارات سفر رئیس جمهور و همچنین منابع ملی از طریق صندوق توسعه تلاش‌مان بر این خواهد بود تا طرح‌های نیمه تمام در حوزه‌های عمرانی، اجرایی و صنعتی تکمیل شده و فرصت‌های اشتغال برای جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فراهم آید.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آبرساني روستاييان نمین و سرعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم

یاسر اکبریان با اشاره به اینکه اولویت مهم دولت سیزدهم رفع محرومیت است، اظهارکرد: تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم در راستای رفع محرومیت است‌
به گفته وی با توجه به اهتمام دولت سیزدهم در آبرسانی به روستا‌های مناطق محروم از ابتدای دولت تا پایان سال گذشته آبرسانی به ۱۶۱ روستا انجام شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: آبرسانی به این تعداد روستا جمعیت ۷۸ هزار نفری را تحت پوشش قرار داده است.
اکبریان با اشاره به اینکه آبرسانی به روستا‌های محروم در قالب جهاد آبرسانی و رفع محرومیت در دست اقدام است، بیان کرد: برنامه‌ریزی شرکت آب و فاضلاب استان تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • تنگنا‌های اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۵۹ میلیارد تومان برای طرح های آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • ۵۹ میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت