Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@02:49:58 GMT

«استوکس» در یک تیم دسته پنجمی!

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۳۱۵۸

«استوکس» در یک تیم دسته پنجمی!

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس مورد توجه یک باشگاه دسته پنجمی در لیگ اسکاتلند قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، استوکس اینجا، استوکس آنجا، استوکس همه‌جا! بازیکنی که در این یکی، دو سال گذشته در تیم های تراکتور و پرسپولیس درسرهای زیادی ایجاد کرد دیگر در لیگ های درست و حسابی خواهان ندارد. او حالا بر اساس ادعای سایت اسکاتلندی «ادینبورو لایو» مورد توجه باشگاه دسته پنجمی ایست کیل‌براید اسکاتلند قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: فنونی‌زاده: عبدی نشان داد به استوکس نیازی نداریم

این باشگاه دسته پنجمی که گویا خیلی هم برای بالا رفتن عجله دارد روی گزینه خوبی سرمایه‌گذاری کرده است! آقای استوکس که در ایران کلی کاسب شد و تازه بازی هم نکرد، معلوم نیست در این تیم دسته پنجمی چه گلی به سر مدیر این باشگاه می‌زند که خیلی هم برای حضور این مهاجم در تیمش ابراز علاقه کرده است!

بیشتر بخوانید: محرمی:پول امثال ما را خرج عشق و حال استوکس می‌کنند

این باشگاه که پیش از این موفق شده دو بازیکن سابق لیگ برتر اسکاتلند یعنی کریس ارسکین و پل پاتون را در این تابستان به ترکیب خود اضافه کند، حالا به دنبال جذب استوکس است که سابقه چهار قهرمانی در لیگ برتر اسکاتلند، دو قهرمانی در جام حذفی اسکاتلند و یک قهرمانی در جام اتحادیه اسکاتلند را با تیم سلتیک در کارنامه‌اش دارد. او همچنین با تیم هیبرنین هم یک بار فاتح لیگ برتر اسکاتلند شده است.

ملاحظه می‌کنید که افتخارات استوکس، کلا کم نیست اما نمی‌دانیم چرا او در ایران هرگز در سطح یک مهاجم درجه ۲ هم ظاهر نشد!

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین آنتونی استوکس لیگ اسکاتلند تیم فوتبال پرسپولیس پرسپولیس ایران مهاجم مشرق دسته پنجمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت (ع) قم که در گروه دوم مرحله نهایی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور دارد، در دیداری از هفته پنجم این رقابت‌ها میزبان فولاد هرمزگان خواهد بود.

این بازی ساعت ۱۶ فردا در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار خواهد شد.

دلسوختگان که از ۴ بازی گذشته ۳ شکست و یک پیروزی را تجربه کرده، با توجه به شرایط جدول گروه، شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد و دیدار فردا جنبه تشریفاتی خواهد داشت.

بازی رفت دو تیم به سود نماینده هرمزگان به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • جغرافیای لایک‌ها و دیس لایک‌ها
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • آخرین گام‌های خیبر برای فتح لیگ یک/ جنگ ۴ تیم بر سر بقا
  • دسته‌روی روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد برگزار می‌شود
  • قول بده ؛ ماکان باند
  • گوترش تحقیقات درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه را خواستار شد
  • پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳