Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@06:24:54 GMT

تخت‌های بیمارستانی اردبیل پر از بیماران کرونایی

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۳۱۸۶

تخت‌های بیمارستانی اردبیل پر از بیماران کرونایی

ایسنا/اردبیل معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از سایه سنگین کرونا در اردبیل و افزایش بستری‌ها براثر شیوع این بیماری خبر داد.


رضائی بنا ۷ مرداد در جلسه ستاد کرونای شهرستان اردبیل اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته با شناسایی 67 بیمار کرونایی تعداد بستری‌های استان به بیش از 401 نفر رسید.
وی به فوت 6 بیمار کرونایی در استان اشاره و خاطرنشان کرد: با افزایش مراجعین و بیماران بستری تمام تخت‌های بخش کرونا در اردبیل مملو از بیمار است و از همشهریان انتظار می‌رود تنها در صورت شرایط بدحالی به بیمارستان مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: نباید افراد با علایم اولیه به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کنند بلکه با مراقبت‌های خانگی سعی کنند سلامت خود را بازیابند.
رضائی بنا ادامه داد: در روزهایی که به عزاداری ماه محرم نزدیک می‌شویم باید همشهریان از تجمعات پرتراکم پرهیز کنند و به هیچ وجه بدون ماسک در این مکان‌های تجمعی حضور پیدا نکنند.
وی اضافه کرد: در شهرستان اردبیل با تعطیلی تمامی واحدهای صنفی پرریسک سعی کردیم تا فاصله‌گذاری اجتماعی را در فعالیت‌های مختلف به ویژه صنوف رعایت کنیم ا از شیوع و گسترش این بیماری جلوگیری شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در روزهای پیش رو هموطنان از سفر به اردبیل باید پرهیز کنند و خود اردبیلی‌ها نیز در ایام عید قربان از حضور در اجتماعات خطرناک که امکان انتقال ویروس وجود دارد، جلوگیری کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس شیوع بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد