Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن خلیلی که ناگفته های زیادی از دوران حضورش در پرسپولیس دارد به طرفداری آمد و سفره دلش را گشود.

محسن خلیلی که زمان برانکو با پرسپولیس همکاری می کرد و زمان کالدرون از پرسپولیس جدا شد از آن دوران پرتلاطم ناگفته های زیادی دارد. محسن خلیلی در برنامه ملاقات با چهره ها روبروی حامد وفائی نشست و به پرسش ها و ابهام های موجود پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش اول این مصاحبه را حامد وفائی با یک شوخی جالب شروع کرد که البته واکنش خلیلی هم به این شوخی، جالب بود. وقتی برانکو از پرسپولیس رفت، گروهی از مخالفان خلیلی مدعی شدند محسن در رستوران اسفندیار با قطبی جلسه گذاشته بود. همین ادعا دستمایه شوخی حامد وفائی با محسن خلیلی شد. قسمت اول این گفتگو را می بینید و می خوانید:

امروز در بخش ملاقات با چهره ها، میزبان چهره ای هستیم که نیاز به معرفی ندارد. ما به او می گویم محسن خلیلی، شما شاید بگویید محسن رفت و برگشت یا محسن آقای گل. آقا محسن، این شما و این بینندگان رسانه طرفداری.

من هم سلام عرض می کنم خدمت همه هواداران و بینندگان برنامه خوب رسانه طرفداری و خدمت شما و تمام همکاران تان. امیدوارم یک مصاحبه خوب داشته باشیم و خاطرات را مرور کنیم.

مجری برنامه، حامد وفائی اعلام کرد که می خواهد مصاحبه را غیرمتعارف شروع کند و به همین دلیل عکسی از محسن خلیلی و افشین قطبی در یک رستوران نشان او داد. خلیلی واکنشی طنز نسبت به این تصویر داشت:

متاسفانه این عکس را گارسون یک رستوران از من گرفت که دو سه تا بچه هم داشت و وقتی که این عکس را بیرون داد، از کار بیکار شد. شخصی نامردی کرد و عکس را منتشر کرد و گارسون بیکار شد و الان آن گارسون در خیابان دارد دنبال پول می گردد. (با خنده)

آن زمان قطبی اصلا در ایران نبود، دلیلشان چه بود که این خبر را منتشر کردند؟

من هر جا و هر شبکه ای که می روم اول باید درخصوص این قضیه بگویم. علی رغم این که اصلا دوست ندارم به عقب برگردم و بارها توضیح داده ام. ببینید آن زمان زمانی بود که چندین سال برانکو معمار پرسپولیس شده بود و یک ساختمان را از پی خیلی قوی بنا کرد و هرسال این ساختمان بالاتر می رفت، ضعف های این ساختمان گرفته می شد. خود برانکو می گفت افرادی که می دیدیم در راه ما نیستند و همسوی ما نیستند باید کنار بروند و در مجموعه ما جای نداشته باشند. و خب یک سری افراد بودند که به هر دری می زدند وارد نمی شدند. برانکو یک دیوار بلند چیده بود و یک سد محکم درست کرده بود که خیلی ها وارد این محوطه ای که خانودگی کرده بود و بچه هایی که خودش به آن ها اعتماد کرده بود، نشوند. زمانی رسید که برانکو تصمیم به رفتن گرفت و متاسفانه از ما جدا شد و بد روزگار در زمانی بود که من هم بودم. خیلی ها الان جدیدا صحبت می کنند که وقتی که برانکو می خواست برود، ما دوماه قبل تر می دانستیم، خب اگر می دانستید و نگفتید، پس خیانتکارید. یکی از پیشکسوتان این صحبت را کرده بود. چون کسی نمی دانست که برانکو می خواهد برود. گمانه زنی ها همیشه است، همین الان هم می گویند که یحیی گل محمدی احتمال دارد برود. این گمانه زنی ها همیشه است ولی 100 درصد اگر می دانستند و نگفتند، خیانت کردند. هیچکس نمی دانست، فقط روز آخری که ما از فینال جام حذفی پس از قهرمانی برگشتیم، در فرودگاه ایگور با من خداحافظی کرد. حتی برانکو هم خداحافظی نکرد. ایگور به من گفت که محسن، باس(رئیس) دیگر بر نمی گردد. گفتم برو. همینطور شوخی داشتیم با همه مربیان. گفتم برو به کشورت و خسته شدم از دیدنت. برو نمی خواهم چند وقت ببینمت. گفت نه واقعا جدی می گویم. ما دیگر بر نمی گردیم. بعد یک روز من رفتم به دفتر مدیرعامل و به آقای عرب گفتم که اینطوری به من گفته شده است و لطفا پیگیری کنید. حتی یادم است که بعد از اینکه این شایعات و شلوغی ها به وجود آمد، من به آقای عرب گفتم که هر جور شده باید برانکو حفظ شود. اگر برانکو برود، تر و خشک با هم می سوزند و افرادی که بیرون هستند و می خواهند وارد شوند، آماده این اتفاق هستند که از فرصت استفاده کنند که گفت نه، پول دارد جور می شود.

در مورد اتفاقات قطبی، این عکسی که نشان من دادید و صورت من کامل مشخص است، باید بگویم که طبیعی است. من با همه مربیان خودم در ارتباط هستم، با حمید استیلی، افشین قطبی، علی دایی، با خود برانکو و حی با کالدرون نیز در ارتباط هستم. هر از گاهی حال و احوال می کنیم و حال هم را می پرسیم. محبت دارند به من. ارتباط خوبی با هم داشتیم و این دلیل نمی شود که بخواهیم بگوییم چون با هم رفیق هستیم هر جا بروم بخواهم آن مربیان را بیاورم. این یک توطئه بود. یادم است که یکی از افرادی که دور و بر تیم و مدیرعامل بود، یک روز آمد و به من گفت که ما باید برای رفتن برانکو آماده باشیم. گفتم برانکو از اینجا نمی رود. این را فرزاد حبیب الهی(آنالیزور سابق) نیز می تواند شهادت بدهد. من تنها کسی بودم که خوشبین به برگشت برانکو بودم. خیلی دوست دارم از فرزاد حبیب اللهی بپرسید. به من گفت اوضاع را چطور می بینی؟ گفتم مطمئن هستم که برانکو برمی گردد. چون آخرهای مربیگری اش است و من اگر جای برانکو بودم، ترجیح می دادم که حداقل یک سال دیگر اینجا بمانم و با این محبوبیت، این هفتاد و خورده ای هزار هوادارای که در ورزشگاه نشسته اند، این دست های هواداران که می گویند "برانکو، برانکو" این طبل هایی که می زنند، در هیچ کشوری پیدا نمی شود. هیچ وقت دیگر برای برانکو این چیزا پیدا نمی شود. چون چنین هوادارانی هیچ جای دنیا نیست. به غیر از تیم های بزرگ مثل رئال و بارسلونا و این ها که خب خیلی سخت است با این سن و سال به چنین باشگاه هایی راه پیدا کند. گفتم اگر من سرمربی بودم این هواداران را به هیچ عنوان از دست نمی دادم و فرزاد صد در صد برانکو برمی گردد. و تا روز آخری که برانکو اعلام کرد که نمی خواهد بیایید، به من هر چند روز که در ارتباط بود و حتی دو روز قبلش هم که نشسته بودیم و کارهای کانادا را انجام می دادیم و پاسپورت و اتاق و کار ویزای بچه ها را انجام می دادیم و یارگیری نفراتی که خواسته بود. تلفن زدیم به برانکو و صحبت کردیم که گفت چه کسانی می مانند و شرایط چه طور است و ما گفتیم که باشگاه دارد مذاکره می کند. احتمال زیاد قرارداد بسته می شود و این صحبت ها. فرزاد نیز کنار من بود و در دفتر باشگاه بودیم. که دو روز بعد صد در صد شد که او نمی آید.

شما بلیت برگشت نیز گرفته بودید برای برانکو؟

دقیقا. بلیت برگشت را، تاریخ و ساعت پرواز را مشخص کرد و به من داد و من به شرکت هواپیمایی اعلام کردم و آن ها نیز رزرو کردند و الان نیز می توانید پرینت رزروی که انجام دادیم را از شرکت هواپیمایی ببینید. اگر بخواهیم من می توانم آن را پیدا کنم. من چون بعد از آن حوادثی که اتفاق افتاد، اینقدر شماره مرا این افراد پخش کردند و اینقدر در واتس اپ پیام داشتم که واتس اپ را پاک کردم. 

در مورد فینال جام حذفی بگویید. 

در مورد فینال باید بگویم که ما رفتیم استادیوم و متاسفانه حراست و کسانی که باید امنیت آنجا را برعهده می گرفتند، نتوانستند از جایگاه خالی تیم حرف محافظت کنند و چون ما میزبان شده بودیم و نسبت تماشاگران 90 به 10 بود، تماشاگران ما وارد جایگاه آن ها شدند. تیم آن ها هم آمد و گفت که تا هواداران در جایگاه خود نباشند ما بازی نکنیم. من و بیرانوند و سیدجلال رفتیم با میکروفون صحبت کردیم و به هواداران گفتیم که بروید. تا شما نروید و جایگاه خالی نشود، این ها بازی نمی کنند. هواداران نیز پرشور بودند و علاقه مند بودند که در ورزشگاه باشند. در گرما نشسته بودند و دلشان نمی آمد که بروند. حتی نمی توانستند که بروند. اینقدر تراکم جمعیت زیاد بود. شاید روی هر صندلی 3 نفر نشسته بودند. هیئت مدیره و مدیرعامل نیز در vip گیر کرده بودند و راه آن ها بخاطر تجمع هواداران بسته شده بود. یک بار حتی نزدیک 500 پله را پیاده به بالا رفتم تا هیئت مدیره و مدیرعامل را پیدا کنم که موفق نشدم و دوباره برگشتم به برانکو گفتم و او گفت که محسن در هر شرایطی باید بازی کنیم. من این تیم را نمی برم هتل که فردا برگردانم. چند تا دلیل می توانست داشته باشد. یکی اینکه ما در شرایطی بودیم که هوادارانمان بودند و باید هرطور که شده بازی می کردی. لابی کردیم و این ها تا زمانی که استادیوم خالی شد و گفتند که می توانیم بازی کنیم. این خواست جمعی بود، خواست من نبود. ما در آن لحظه اگر می آمدیم و زمین را ترک می کردیم امتیاز را به چه تیمی می دادند؟ قطعا به تیم میزبان می دادند. ما مقصر بودیم، ما جای آن ها را ترک کرده بودیم. موقعیت، موقعیت خوبی بود و حریف هم از جو ترسیده بود. خود برانکو هم گفت که محسن می مانیم و کار را ادامه می دهیم. یکی از دلایل دیگری که دوست داشتیم کار را تمام کنیم این بود که برنامه ریزی شده بود. برای پس فردای آن روز. اگر بازی فردا می شد، ما دیروقتش می خواستیم برگردیم و خیلی ها به کارهایشان نمی رسیدند. بخاطر اینکه همه پس فردا بلیت خارج از کشور داشتند. اکثر تیم. بازیکنان، کادر و خود برانکو. بلیت رفت داشت. 

دلیل اینکه به شما انگ چسباندند چه بود؟

می گفتند چون محسن خلیلی بود این اتفاق رخ داد. اگر نبود سریع می شد جمعش کرد. بالاخره فشار از بالا نیز بود. من که به تنهایی نمی توانم تیم را جمع کنم و بگویم برویم.

شما به هر حال آدم باتجربه ای هستید، با علی دایی کار کردید، در پرسپولیس بودید، زمانی که مطمئن شدید برانکو برنمی گردد چه کار کردید؟ چه پیشنهادی به باشگاه دادید؟

چه پیشنهادی؟ من می گویم، تنها پیشنهادی که به باشگاه دادم گفتم هرطور شده کاری کنید که برانکو بماند و وقتی که مطمئن شدیم او برنمی گردد چه می شد کرد؟

جلوی در باشگاه هواداران آمده بودند و تو می خواستی که آرامشان کنی و لبخند می زدی.

این لبخند ذاتیه. شما وقتی صحبت می کنید، یک میمیک صورتی دارید دیگر. وقتی هواداران با بغض آمد طرف من و صحبت کرد، من با لبخند جوابشان را دادم. اگر لبخند نمی زدم، می گفتند خودش را گرفت، اگر جوابشان را نمی دادم، می گفتند پاسخگو نیست. با لبخند آمدم و یک روحیه ای به هواداران بدهم و بگویم ان شالله که برمی گردد و ان شالله که درست می شود. ببینید من در جلسات هیئت مدیره نبودم و مرا راه نمی دادند. حتی یک بار من خانه بودم و آقای عرب به من زنگ زد و گفت که باید بیاییم و جلوی درب صحبت کنم. گفتم آقای عرب من چرا باید صحبت کنم؟ چه صحبتی؟ من در جریان امور نیستم. گفت بگو خیالتان راحت باشد. ما داریم مذاکره می کنیم و پول هم دارد آماده می شود. من رفتم و این ها را گفتم و آن جا داشتند یک سری اسم ها می بردند مثل یحیی گل محمدی، مهدی تارتار، علی دایی، گفتم بچه ها این ها همه سرمایه های پرسپولیس هستند. در این زمان اسم هرکدام را که بیاورید دارید خرابشان می کنید. این ها بازیکنان محبوبی بودند برای پرسپولیس شاید یک روزی گزینه های پرسپولیس باشند و شما با این کارتان باعث می شود که این شخصیت ها تخریب بشوند. چون در آن زمان اسم کاپلو هم اگر می آمد همه هواداران شروع می کردند به موضع گرفتن و می گفتند کاپلو خوب نیست و الا و بلا برانکو. طبیعی هم بود. 

عرب می گفت که پول آماده است. واقعا پول آماده بود؟

ببینید وقتی پول صورت جلسه می شود، چندین نفر می نشینند و امضا می کنند که این پول در باشگاه حضور دارد و پول صورت جلسه شده بود. 800 هزار یورو از طریق اسپانسر جذب شده بود و آماده بود که پرداخت شود. دیگر برانکو شاکی شده بود از این قضیه، اینقدر که امروز و فردا شده بود، ناراحت شد. و وقتی که پول آماده شد دیگر اعتقادی نداشت و جابجایی پول نیز مشکل شده بود، چون پول قابل توجهی بود. چند وقت قبل 500 هزار یورو به او دادند و شاکی شده بود. می گفت محسن برای من الان ایجاد ترس کردند. به همه گفته اند که 500 هزار یورو پول نقد تحویل برانکو داده ایم و من در خانه هم پنجره ها را نگاه می کنم که یک وقت دزد با طناب نیاید که 500 هزار یورو را بدزدد. می گفت این کار حرفه ای نیست ولی خب شرایط ایران بخاطر تحریم ها اینطوری است. ولی باشگاه نباید عنوان کند. باشگاه هم تحت فشار بود و همه می گفتند که پول به برانکو نداده اید و باشگاه گفت که 500 هزار یورو پول نقد به او داده ایم. همین جابجایی پول باعث شد که دلخوری هایی به وجود بیاید و برانکو نیز نه تنها در این چند ماه، از قبل اینکه من بیایم نیز دلخور بود. یعنی من وقتی وارد باشگاه شدم، گفت محسن در این چند سال با من و همکارانم خوب رفتار نشده است و حتی بازیکنان. گفت که دیگر دارم خسته می شوم. الان که پازل ها را کنار هم می گذارم، می بینم که این دلخوری ها جمع شده بودند که رفت. رفت جایی که راحت پول بگیرد. چون این روزهای فوتبال ما را هم می دید. بارها هم گفته بود که فوتبال ایران از حرفه ای به شرایط آماتور دارد می رود. در آن شرایط وقتی برانکو قبول نکرد، من دیگر صحبتی نکردم و با من مشورتی نشد. جالب اینجا بود که من هیچ وقت در مورد پول خودم صحبت نکردم. الان هم باشگاه سند دارد. به تمامی افرادی که مشغول بودند پول داده شد، نزدیک 500-600 هزار یورو پخش شد بین تیم و بازیکنان و تمامش هزینه باشگاه و اردو و تیم شد ولی یک هزاری به من داده نشد. یک بار یک گلایه کردم به آقای عرب و گفتم که قرارداد من خیلی ناچیز بود، چرا از این همه به من پولی ندادید که گفت چرا تو را یادم رفت؟ چرا خودت نگفتی؟ گفتم من که نباید بگویم پول من را بدهید. بعد پول هم که داشت پخش می شد به من اصلا گفته نمی شد که چقدر به هر کس داده ایم و من خودمم نیز وارد نمی شدم. اگر الان تهمت هایی زده نمی شده است و هیچ حرف و حدیثی نیست، بخاطر زرنگی‌ای است که آن وقت ها من داشتم. در مذاکره با جونیور نمی رفتم، مذاکره با بازیکنان نمی رفتم. به خاطر اینکه این افراد سودجو به زودی می خواستند بگویند که این آقا جونیور و فلان بازیکن را آورد و اینقدر پول گرفت. کارهایی که خودشان دوست داشتند انجام بدهند را بهمن می خواستند نسبت بدهند. ولی الان هیچ مدرکی نیست. اگر چیزی هم در باشگاه بود، مطمئن باشید تا الان همه چیز را منتشر کرده بودند که ای وای خلیلی اینقدر قراردادش بود. نه قرارداد من آنقدری هم نبود و از آن سال 50 درصد قرارداد را نیز نگرفتم. با اینکه 600-700 هزار یورو بین بازیکنان پخش شد و من هم هیچ وقت چیزی نگفتم و گفتم که باشگاه بالاخره پول ما را می دهد. ما داریم برای پرسپولیس کار می کنیم و باید حواسمان به کار باشد.

پایان بخش اول

بخش دوم فردا منتشر می شود... 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خود برانکو محسن خلیلی هزار یورو من گفت آقای عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید؛ نبرد مونیخ برنده نداشت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، بایرن مونیخ ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید؛ نبرد مونیخ برنده نداشت
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • حرف‌های چوپان ایرانی که می‌خواست شاه شود!
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • (ویدئو) حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ببینید | حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • دلم می خواست شاه ایران شوم (فیلم)
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • ببینید | دلم می‌خواست شاه ایران شوم
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس