Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@08:13:01 GMT

جانباز ۷۰ درصد مشهدی به کاروان شهدا پیوست

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۳۴۹۹

جانباز ۷۰ درصد مشهدی به کاروان شهدا پیوست

به گزارش خبرآنلاین از خراسان رضوی : عبدالله رمضانی جانباز ۷۰ درصد در سن ۵۶ سالگی بر اثر مجروحیت فراوان دوران دفاع مقدس، بامداد امروز در بیمارستان ارتش به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

مجروحیت این جانباز سرافراز سوختگی شدید اعضای بدن بود که در این دو سال اخیر عفونت و بیماری به تمامی اعضای بدن این ایثارگر سرایت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تشییع این شهید والامقام به خاطر شرایط فوق‌العاده مشهد مقدس برگزار نمی‌شود و پیکر این شهید والامقام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ادای احترام در گلزار شهدا «بهشت رضا» مشهد مقدس در جوار یاران شهیدش به خاک سپرده می‌شود.

48

کد خبر 1415425

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر یک شهید جاویدالاثر پس از ۴۲ سال شناسایی شد

به گزارش «تابناک» سرهنگ پاسدار بهروز حکمت پور سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهید غلامعلی عشیری لیوسی در تاریخ ۲۱ بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی و در منطقه فکه، جاویدالاثر شد که طی روزهای اخیر پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار توسط گروه‌های تفحص شهدا کشف و شناسایی شد.

وی ادامه داد: زمان برگزاری مراسم های این شهید والامقام به محض نهایی شدن از طریق رسانه ها به اطلاع مردم شهید پرور دزفول خواهد رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول بیان کرد: مزار یادبود این شهیدوالامقام در گلزار شهدای شهیدآباد شهرستان دزفول قرار دارد که با بازگشت پیکر مطهرش طی مراسمی تشییع و در مزار یادبودش به خاک سپرده خواهد شد.


مزار یابود شهید غلامعلی عشیری در آرامستان شهید آباد دزفول

به گزارش ایرنا، پدر و مادر این شهید والامقام در سالهای گذشته دارفانی را وداع گفته اند.

شهید غلامعلی عشیری لیوسی، متولد ۱۳۴۳ در دزفول است.

دیگر خبرها

  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • پیکر یک شهید جاویدالاثر پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • تفحص پیکر پاک شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس از ۴۱ سال
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز