Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:45:34 GMT

استثنا برای رئال، بارسا و اتلتیکو در لالیگای 21-2020

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۳۷۲۵

استثنا برای رئال، بارسا و اتلتیکو در لالیگای 21-2020

تیم های اسپانیایی حاضر در یک هشتم و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و نیز یک هشتم نهایی لیگ اروپا دیرتر از سایر تیم ها کار خود در لالیگا را شروع خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، چند روز پیش بود که اعلام شد فصل 21-2020 لالیگا از 12 سپتامبر(22 شهریور) شروع خواهد شد.

 

 

 

 

فصل 20-2019 یکشنبه هفته گذشته با قهرمانی رئال به اتمام رسید و تیم هایی که دغدغه اروپایی نداشتند، راهی تعطیلات شدند اما رئال مادرید و بارسا هنوز باید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف سیتی و ناپولی بروند و اتلتیکو هم که حضورش در یک چهارم نهایی قطعی شده، باید برابر لایپزیش به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ختافه و سویا نیز تیم های اسپانیایی هستند که در لیگ اروپا حضور دارند.

 

 

 

 

طبق اعلام لالیگا این تیم ها اگر به کارشان در یک هشتم نهایی پایان دهند، کار خود در لالیگای فصل بعد را از 19 سپتامبر(29 شهریور) شروع خواهند کرد و اگر به یک چهارم نهایی بروند، از 26 سپتامبر(5 مهر) اولین بازی خود در لالیگا را انجام خواهند داد. 

زمان برگزاری بازی های عقب افتاده این تیم ها نیز بعدا اعلام خواهد شد. 

 

سویا ختافه اتلتیکو مادرید رئال مادرید بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سویا ختافه اتلتیکو مادرید رئال مادرید بارسلونا یک هشتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیم مین جائه تفاوت بزرگ بایرن و رئال بود

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های بایرن و رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2-2 مساوی به اتمام رسید. در 20 دقیقه ابتدایی بایرن تیم برتر زمین بود ولی این رئال بود که گل اول را توسط وینیسیوس زد. پاس عالی کروس و اشتباه کیم مین جائه در یارگیری باعث شد تا وینیسیوس با نویر تک به تک شده و کار را تمام کند.

در دقیقه 83 بازی نیز مدافع کره ای روی رودریگو مرتکب پنالتی شد و وینی توانست بازی را برابر کند.

فایبو کاپلو در پایان بازی از کیم مین جائه انتقاد کرد و گفت او در سطح این بازی نبود: «در لیگ قهرمانان و به خصوص در نیمه نهایی، کیفیت بازیکنان باعث ایجاد تفاوت بین تیم‌ها می شود. در بایرن کیم مین جائه در دو نوبت اسیر پاس های رئال شد و هر دو منجر به گل شدند. روی پاس کروس در گل اول، کیم موقعیتش را فراموش کرده بود و در گل دوم نیازی به دادن پنالتی نبود. او در زمین مشکلات زیادی داشت و بعید است در بازی برگشت و یا اگر بایرن به فینال برود، در بازی نهایی شانس بازی پیدا کند.»

دیگر خبرها

  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • کیم مین جائه تفاوت بزرگ بایرن و رئال بود
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید