Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: سرلشگر عمیرام لوی جانشین سابق رئیس موساد در گفتگو با رادیو 103 اف ام با اشاره به این رسوایی گفت ، این اقدام را هم باید به سوء مدیریت های سابق کابینه افزود ، این هم شکست مضاعفی همانند شکست در برابر مهار کرونا است.

تمام ساختار تشکیل دهنده (رژیم صهیونیستی) چهار روز است که به خود می لرزد ، همه نیروها از جمله نیروی هوایی در آماده باش قرار دارند ، اما خروجی آن یک عملیات بسیار بد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بخش دیگری از این گفتگو تاکید کرد :(سید حسن)نصر الله هر آنچه را که می خواهد به عنوان دستور کار به ما دیکته می کند ، در حالی که آنها(نتانیاهو و دیگر مقامات) فقط کنفرانس مطبوعاتی تشکیل می دهند.

این ژنرال صهیونیست گفت : در مسائل امنیتی ظاهرا بنیامین نتانیاهو بسیار هوشیار نشان می دهد او تلاش می کند به هیچ عنوان سربازان ما به خطر نیفتند ، گرچه کابینه اصلا توجهی به بهداشت ، درمان و اقتصاد فروپاشیده ندارد.‎

منبع: فردا

کلیدواژه: ژنرال صهیونیست نصرالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس

کاپیتان سابق یونایتد تاب تحمل شکست سنگین تیمش را نداشت.

طرفداری | ریو فردیناند نتوانست بازی منچستریونایتد را تا آخر تماشا کند!

دیدار تیم‌های کریستال پالاس و منچستریونایتد از هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس با شکست 4-0 شیاطین سرخ خاتمه یافت. در شبی که بیش از هر زمانی اوضاع نابسامان یونایتد در سلهست پارک نمایان شد، تیم اریک تن هاخ مقابل میزبان لندنی حرفی برای گفتن نداشت و به طرز تحقیرآمیزی به اولدترافورد بدرقه شد.

اما یکی از سوژه‌های عجیب در جریان تقابل دو تیم، واکنش توییتری ریو فردیناند پس از گل چهارم کریستال پالاس بود. اسطوره و کاپیتان سابق منچستریونایتد، خشمگین از نمایش ضعیف تیم تن هاخ، از تماشای ادامه مسابقه خودداری کرد و به همه شب به خیر گفت! فردیناند در X نوشت:

می‌رم بخوابم... شب همگی خوش.

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • آخرین تحولات اوکراین| هشدار ژنرال ناتو درباره امکان توقف حمایت نظامی غرب از کی‌یف
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • گزارش یدیعوت آحارونوت درباره بن‌بست نظامی صهیونیست‌ها در غزه
  • روایت ژنرال صهیونیست از استراتژی یحیی السنوار
  • ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است/ایران تهدیدی بزرگ برای اسرائیل
  • ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد
  • درخواست مقام سابق امنیتی اسرائیل برای انحلال کنست