Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده احزاب ملی در کمیسیون ماده ده احزاب گفت: نظر رییس کمیسیون ماده ده احزاب درموردتایید انتخاب هیات رییسه جدید خانه احزاب را می پذیرم.

قدرتعلی حشمتیان، نماینده احزاب ملی درک میسیون ماده ده احزاب و رییس ادوارخانه احزاب ایران در مورد انتخاب هیات رییسه جدیدخانه احزاب به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: با توجه به اعلام دکتر جمال عرف، رییس کمیسیون ماده ده احزاب و معاون سیاسی وزارت کشور، درمورد عدم دخالت وزارت کشور در امورخانه احزاب و حل وفصل مشکلات داخلی خانه احزاب توسط شورای مرکزی خانه احزاب ایران، علی رغم اینکه دلایل کافی برای ابطال وجود دارد اما چون رییس کمیسیون ماده ده احزاب انتخاب هیات رییسه جدید را درست دانسته‌اند لذابرای بقای خانه احزاب و جلوگیری از تنش از همراهان خود در فراکسیون مستقلین  و اعتدالگرایان خواست دارم که با دو فراکسیون دیگر اعم از اصلاح طلبان و اصولگرایان  همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس جبهه مستقلین واعتدالگرایان ایران ازآقای صدرخواست اکنون که به هردلیل بعد ازسال‌ها همکاری با اصوالگرایان، ازجریان اصولگرایی فاصله گرفته و به جمع مستقلین و اعتدالگرایان ایران پیوسته اند، در این راستا ثابت قدم و منافع فراکسیون مستقلین واعتدالگرایان را برمنافع جریان قبلی خود (اصولگرایان) ترجیح بدهند.

دبیرکل حزب مستقل واعتدال ایران درادامه خطاب به صدر افزود: شعار ما مستقلین و اعتدالگرایان و اعتقادقلبی ما با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده اند: خیردنیا و آخرت شما دراینست که آزاد و مستقل باشید، بوده وهست، لذا باتوجه به این فرمایشات و همچنین به دور از افراط وتفریط برای برای پیشبرد امورخانه احزاب تلاش کنند و کارهای زمان ریاست مستقلین واعتدالگرایان را دنبال کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصولگرایان مشکلات معاون سیاسی مقام معظم رهبری وزارت کشور انتخاب هیات رییسه خانه احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از انتخاب و معرفی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به عنوان استاد نمونه کشوری خبر داد.

اسماعیل چمنی ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: دکتر مسعود گنجی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.

وی با بیان اینکه معیارهای انتخاب استاد نمونه کشوری فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اجرایی است، ادامه داد: پیش از این نیز در سال‌های اخیر دکتر قدیر نوری و دکتر محمد نریمانی اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان اساتید نمونه کشوری انتخاب شده بودند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: در آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری که روز گذشته در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، از ۶۵ استاد نمونه کشوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرگ به دلیل شستن دست با تینر
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست