Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه رم و منچستریونایتد بر سر مبلغ انتقال کریس اسمالینگ اختلاف دارند و این موضوع سرنوشت این بازیکن را در هاله‌ای ابهام قرار داده است. تاریخ انتشار: 19:45 - 07 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۱۷۴۷

خبرگزاری میزان – بر اساس اعلام پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا، باشگاه رم مبلغ دو میلیون پوند کمتر از مبلغ مدنظر  منچستریونایتد برای خرید کریس اسمالینگ در نظر گرفته است که هنوز مشخص نیست طرق انگلیسی حاضر به دادن تخفیف به جالوروسی خواهد بود یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 طبق این گزارش، مبلغ مدنظر منچستریونایتد ۱۸ میلیون پوند است و این در حالی است که باشگاه رم برای این بازیکن حاضر است ۱۶ میلیون پوند پرداخت کند.

پیش از این سایت «تلگراف» اعلام کرده بود جدایی اسمالینگ از منچستریونایتد قطعی است.به نظر می‌رسد با توجه به اینکه این بازیکن در لیست مازاد منچستر قرار گرفته است، حتی اگر انتقال او به رم انجام نشود، باز هم اسمالینگ در تابستان از یونایتد جدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: هت‌تریک ایموبیله و کمک به برد قاطعانه لاتزیو در زمین ورونا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رم منچستر یونایتد کریس اسمالینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند

مدافع باتجربه آلمانی در اوج است

طرفداری | متس هوملس، مدافع آلمانی دورتموند به مانند بازی رفت بهترین بازیکن دیدار تیمش مقابل پاری سن ژرمن شد. 

دورتموند در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در فصل 2023/24 میزبانش پاری سن ژرمن را با نتیجه 1-0 شکست داد و در مجموع با حساب 2-0 به فینال این رقابت ها راه یافت. به گزارش وبسایت یوفا، متس هوملس به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد زیرا تک گل دورتموند را به ثمر رساند و بارها قطع توپ، بلاک و تکل موفق داشت و تیمش را در عقب زمین رهبری می کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • عشق به بارسلونا در خون او جاری است؛ ژاوی سیمونز می‌خواهد برگردد!
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • استوری ستاره بارسلونا و دامن زدن به شایعات انتقال داروین نونیز! / عکس
  • چلسی مطمئن از انتقال 30 میلیون یورویی مسینیو
  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • ویکتور ومبانیاما، بهترین تازه وارد سال با تمام آرا!
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم