Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

معاوضه بازیکن بین اینتر و بایرن

احتمال دارد باشگاه‌های بایرن‌مونیخ و اینترمیلان هافبک‌های‌شان را با یکدیگر معاوضه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت «کالچومرکاتو» خبر داد، هافبک‌های دو تیم فینالیست جام‌جهانی ۲۰۱۸ در پروژه معاوضه بازیکن بین بایرن و اینتر هستند. اینتری‌ها تمایل به جذب کورنتن تولیسو دارند و از طرفی برای پر کردن جای تیاگو، باشگاه بایرن‌مونیخ می‌تواند مارسلو بروزوویچ را انتخاب کند.

آبی ها نگران قرمز پوش شدن ستاره برزیلی

باشگاه چلسی هنوز هم با ویلیان برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده و فکر می‌کنند این وینگر برزیلی تمایل دارد به آرسنال برود.

روزنامه «گاردین» مدعی شد، پس از اینکه ویلیان ۳۱ ساله قراردادش را تمدید نکرده و با باشگاه چلسی هم به توافق نرسیده، احتمال حضور او در آرسنال به‌عنوان بازیکن آزاد، زیاد شده است. ویلیان در حال حاضر هیچ قراردادی با باشگاه چلسی ندارد و این باشگاه در پی انعقاد قراردادی جدید با مدت زمان ۲ سال با او هستند.

تست کرونای یک رئالی مثبت شد

باشگاه رئال مادرید پیش از شروع دوباره تمرینات تیمش که در راستای آماده‌سازی برای لیگ قهرمانان اروپا است از بازیکنانش تست کرونا گرفت. تست یکی از آن‌ها مثبت بود و به همین خاطر در تمرینات امروز سفیدپوشان حاضر نشد. او اکنون در قرنطینه به سر می‌برد.

با توجه به این که کمتر از دو هفته به دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید باقی مانده است این بازیکن که نامش هنوز فاش نشده است نمی‌تواند سفیدپوشان را در این بازی حساس همراهی کند.

البته برخی رسانه‌ها با توجه به غیبت ماریانو دیاز مدعی شده‌اند این بازیکن اهل بازیکن کرونایی رئال‌مادرید باشد.

در سال 2020 هوادار بی هوادار

دولت انگلیس اجازه حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها را تا پایان سال ۲۰۲۰ هم صادر نخواهد کرد.

چندی پیش رئیس سازمان لیگ انگلیس مدعی شده بود ممکن است به تدریج و شاید در ماه اکتبر تماشاگران برگردند و این مسئله از زبان بوریس جانسون نخست‌وزیر این کشور هم شنیده شد. با این حال جیمز کالدر که عضو کارگروه ورزش و بهداشت دولت انگلیس است در این باره به «بی‌بی‌سی» گفت: «تعجب خواهم کرد اگر در سال جاری استادیوم‌های ورزشی پر از تماشاگر شوند. اگر بخواهیم واقع‌بینانه به قضیه نگاه کنیم باید بگویم که ما احتمالاً به یک واکسن نیاز خواهیم داشت آن هم به میزان زیاد تا بتوانیم استادیوم‌ها را با حداکثر ظرفیت‌شان پر از تماشاگر ببینیم. حتی فکر کنم سال آینده هم باید احتیاط کنیم و این شرایط تا پایان فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ هم وجود خواهد داشت.»

گواردیولا در آستانه جذب وینگر مورد نظرش

به نظر می‌رسد فران تورس برای جانشینی لروی سانه با باشگاه منچسترسیتی به توافق رسیده است.

«بی‌بی‌سی اسپورت» خبر داد، باشگاه منچسترسیتی با باشگاه والنسیا برای انتقال تورس ۲۰ ساله به توافق رسیده است. طبق ادعای این رسانه انگلیسی، مبلغ انتقال فران تورس به منچسترسیتی ۴۰ میلیون پوند خواهد بود. تورس محصول آکادمی والنسیا است و از سال ۲۰۰۶ در عضویت این باشگاه بوده.

برای فرانس فوتبال متاسفم

کارل هاینتس رومنیگه مدیراجرایی باشگاه بایرن‌مونیخ به‌شدت علیه تصمیم‌گیرندگان درباره توپ‌طلا موضع گرفت و گفت: «باور دارم که لواندوفسکی فصلی شگفت‌انگیز داشته و شاید بهترین فصل دوران حرفه‌ای‌اش بوده است، اما فرانس فوتبال توپ‌طلا را لغو کرد و ما خوشحال نیستیم. این تصمیم ناعادلانه بود، نه تنها برای بایرن بلکه برای لواندوفسکی که ممکن بود آن را ببرد.»

از سال ۱۹۵۶ این نخستین سالی است که توپ‌طلای فرانس فوتبال به هیچ بازیکنی اهدا نخواهد شد.

مارکو رویس بازیکن سال فوتبال آلمان شد

باشگاه دورتموند به شکل رسمی اعلام کرد مارکو رویس به عنوان مرد سال فوتبال آلمان انتخاب شده است. ستاره 31 ساله مانشافت برای دومین بار این عنوان را از آن خود کرده و بر اساس ادعای باشگاه آلمانی جایزه او در ماه آگوست و پیش از برگزاری دیدار سوپرجام فوتبال آلمان بین دو تیم بایرن مونیخ و دورتموند به این بازیکن اهدا خواهد شد.

104 / 351 بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان بست خبری فوتبال جهان اینتر میلان بایرن مونیخ چلسی ویلیان آرسنال رئال مادرید منچستر سیتی پپ گواردیولا فران تورس لروی سانه کارل هاینس رومینگه رابرت لواندوفسکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان اینتر میلان بایرن مونیخ چلسی ویلیان آرسنال رئال مادرید منچستر سیتی پپ گواردیولا فران تورس لروی سانه رابرت لواندوفسکی بایرن مونیخ رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

مودریچ علاوه بر ارائه نمایشی خوب برابر بایرن مونیخ، با حضور در این جدال به یک رکورد تاریخی نیز دست پیدا کرد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. جدال برگشت دو تیم، هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ ۲-۲ رئال مادرید؛ آنها شماره ۷ دارند و نمی‌بازند!

لوکا مودریچ که در دقیقه ۶۷ به جای جود بلینگام وارد زمین شد، با حضور در این دیدار، عنوان مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد. لوکیتا با ۳۸ سال و 234 روز، رکورد فرانس پوشکاش را پشت سر گذاشت.

مودریچ از سال ۲۰۱۲ در رئال مادرید حضور دارد و تا به این لحظه، 118 بازی برای این تیم در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌است. این هافبک کروات همچنین با تجربه ۵ قهرمانی، یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ لیگ قهرمانان نیز به حساب می‌آید.

لوکا مودریچ

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!
  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!