Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: از ۲۵ اسفند ۹۸ تا پایان روز چهارم فروردین ۹۹، محور دورود- سه راهی چالانچولان با ۶۹ هزار و ۱۶۱ دستگاه وسیله نقلیه بیشترین سهم‌را در ترددهای نوروزی داشته است. وی افزود: پس از آن، محورهای سه راهی چالانچولان- خرم آباد(بروجرد) با ۶۲ هزار و ۷۱۴، خرم آباد- پلدختر(چم انجیر) با ۵۶ هزار و ۴۲۸ و سه راهی چالانچولان- خرم آباد(مله سرخه) با ۵۳هزار و ۴۶۲ وسیله نقلیه به ترتیب در رده های بعدی تردد قرار دارند و محور پلدختر- اندیمشک با ۵۰درصد همچنان بیشترین سهم را در تردد وسایل نقلیه سنگین دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: درمجموع در ۹ روز ابتدایی تعطیلات نوروزی امسال یک میلیون و ۶۵۶ هزار و ۶۹۱ وسیله نقلیه در۶۶ محور مجهز به ترددشمار استان تردد نموده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با سه میلیون و ۶۱۹ هزار و ۳۵۵ وسیله نقلیه، ۵۴درصد کاهش در ترددهای نوروزی را شاهد هستیم. وی با بیان اینکه اوج تردد روزانه در ساعت ۱۴ تا ۱۵ عصر با میانگین ۲۴۴ وسیله نقلیه بوده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر بستن مسیرهای ورودی استان و شهرستانها برای خودروهای با پلاک غیربومی توسط پلیس و راهداری، در حال حاضر کشیک های نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان همراه با پلیس، هلال احمر و شبکه بهداشت در ورودی شهرها حضور داشته و در غربالگری مشارکت می نمایند، با توجه به توصیه های ستاد ملی و استانی کرونا از مردم تقاضا می شود همچنان از سفر پرهیز نمایند و به عنوان امن ترین مکان در خانه بمانند. شرفی درخصوص سرعت متوسط وسایل  نقلیه در محورهای استان گفت: سرعت متوسط وسایل نقلیه در محورهای مجهز به ترددشمار استان در ایام یادشده ۷۷ کیلومتر بر ساعت بوده که محور پلدختر- خرم آباد با ۹۷ کیلومتر همچنان رکورددار سرعت و محور نورآباد- نهاوند با ۵۰ کیلومتر کمترین سرعت را در بین محورهای استان دارد. وی تصریح کرد: همانطور که قبلا نیز تاکید شد محور خرم آباد- پلدختر یک محور موقت و دارای ایمنی پایین است از این رو انتظار می رود مردم در این محور با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا جان خود و دیگران را به خطر نیندازند از پلیس راه نیز تقاضا داریم گشت های کنترل و برخورد با متخلفان در این محور را افزایش دهد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: سه راهی چالانچولان وسیله نقلیه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید

ایسنا/بوشهر  رییس مرکز مدیریت راههای استان بوشهر گفت: از نظر رشد ترددهای بین استانی در سال گذشته، بوشهر رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

محبوبه شهریاری روزچهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: براساس گزارش تحلیلی وضعیت ترددهای جاده‌ای کشور طی سال گذشته، ترددهای بین استانی در بوشهر 25 درصد نسبت به سال 1401 افزایش داشته یعنی رتبه دوم کشوری را داشته است.

شهریاری افزود: طبق آمار سامانه‌های ترددشمار، طی سال گذشته 25 میلیون تردد بین استانی در بوشهر ثبت شد که بیشترین میزان آن مربوط به ماههای فروردین و آذرماه بوده است.

وی درخصوص ترددهای بین استانی در اولین ماه سالجاری نیز بیان کرد: در فروردین ماه یک میلیون و 380 هزار خودرو وارد استان و همین میزان خارج شده که در مقایسه با پارسال به ترتیب 11 درصد و 8 درصد رشد داشته است.

رییس مرکز مدیریت راههای استان خاطرنشان کرد: اکنون ۱۹ سامانه نظارت تصویری، ۶۴ سامانه کنترل سرعت، ۶۰ سامانه تردد شمار و چهار سامانه توزین در حال حرکت فعال است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • ترددهای جاده‌ای بین استانی ۱۱درصد افزایش یافت
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • جزییات محدودیت‌های جدید ترافیکی در جاده‌های شمال
  • رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی