Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

فرماندهی عملیات مشترک عراق روز سه شنبه تکرار حملات به پادگان‌های امنیتی در عراق را چالشی آشکار برای نیروهای امنیتی خواند و در عین حال بر قدرت دستگاه‌های امنیتی بر پاسخ به متجاوزان در حمله به پادگان‌ها تاکید کرد.

اخبار بین الملل- بر اساس گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، «تحسین الخفاجی» سخنگوی عملیات مشترک عراق در گفت وگو با خبرگزاری رسمی عراق(واع) گفت: «دستگاه های امنیتی از طریق تلاش اطلاعاتی می‌توانند همه کسانی را که پادگان‌ها را هدف می‌گیرند تحت پیگرد قرار دهد و تکرار این حملات چالشی آشکار برای دستگاه‌های امنیتی است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: «ظرفیت‌هایی برای شناسایی و دفع خطر متجاوزان از طریق هوایی و همچنین از طریق تلاش‌های اطلاعاتی وجود دارد که به دستگیری عاملان در این اقدامات تروریستی کمک می‌کند».

الخفاجی از تلاش جدی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و دستگاه‌های امنیتی در وزارتخانه‌های دفاع، کشور و الحشد الشعبی در پیگردعاملان این حملات و پیگرد و تحویل آنها به دستگاه قضایی خبر داد.

پادگان التاجی عراق روز گذشته هدف حمله سه راکت کاتیوشا قرار گرفت.دو روز پیش هم حادثه‌ای برای پایگاه الصقر در جنوب بغداد رخ داد که بعدا گفته شده یک انبار مهمات در آنجا بر اثر شدت گرما منفجر شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عراق متجاوزان عراق نیروهای امنیتی متجاوزان حملات راکتی دستگاه های امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

در این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 847182 برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان خبر ویژه تروریسم در ایران

دیگر خبرها

  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • فیلم/ سرکوب تحصن دانشجویان توسط نیروهای امنیتی آمریکا
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • بانکداران خارجی در راه عربستان | کاکائو چه چالشی برای دنیا ایجاد کرد؟
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن