Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دادخدا سالاری روز سه شنبه در نشست تدوین شیوه نامه بومی بازتوانی معتادین متجاهر دراستان کرمان افزود: یکی از مباحث مورد توجه در جمع آوری معتادان متجاهر، پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ از سوی این افراد است و دستگاه قضائی و نیروی انتظامی بر ایجاد ظرفیت های لازم برای جمع آوری این افراد تاکید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: هرگونه قصور دستگاه ها در ایجاد زمینه لازم برای جمع آوری و درمان معتادان متجاهر در استان قابلیت پیگرد قضائی خواهد داشت.
دادستان کرمان بر لزوم توجه به سازوکارهای مراقبت پس از خروج برای معتادان متجاهر تحت درمان در مراکز ماده ۱۶، اظهارداشت: در حوزه جمع آوری معتادان متجاهر مشکلی نداریم و سایر دستگاه های متولی از جمله بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی باید زمینه های لازم برای نگهداری و درمان این افراد را فراهم کنند.
سالاری از پیگیری های مجدانه و توجه ریاست کل دادگستری استان به موضوع جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر تقدیر کرد و ادامه داد: اقدامات و تلاش های فرماندهی انتظامی استان و عوامل پلیس، بهزیستی، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در راستای جمع آوری و پالایش معتادان متجاهر نیز جای تقدیر ویژه دارد.
دادستان کرمان از همراهی ها و پشتیبانی های مجموعه اجرایی استان به ویژه استاندار کرمان و مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان به منظور هماهنگی طرح جمع آوری معتادان متجاهر نیز تقدیر کرد و اظهارداشت: جمع آوری معتادان متجاهر در کاهش سرقت ها، کاهش تکدی گری و رفع ناامنی تاثیر به سزایی دارد.
سالاری ادامه داد: نقش معتادان متجاهر در شیوع بیماری کووید ۱۹ نیز قابل توجه است و کار جمع آوری این افراد نباید به صورت ابتر و ناکارآمد باقی بماند.
وی ضمن قدردانی از تلاش رسانه ها، عنوان کرد: اجرای موفق و کامل طرح جمع آوری و بازپروری معتادان متجاهر با همراهی و همکاری اصحاب رسانه امکان پذیر خواهد بود.
دادستان عمومی و انقلاب کرمان یادآور شد: استان کرمان با توجه موقعیت جغرافیایی و شرایط موجود خود از استان های بسیار آسیب پذیر در حوزه مواد مخدر و اعتیاد به شمار می رود و با توجه به کمبود امکانات مورد نیاز برای انجام اقدامات اثرگذار از سوی سازمان های عمل کننده، لازم است که ستاد مبارزه با مواد مخدر در تامین امکانات و اختصاص اعتبارات با توجه به اقدامات خوب مقابله ای استان کرمان در امر مبارزه با مواد مخدر، توجه ویژه ای به این استان داشته باشد.

برچسب‌ها دادگستری کرمان ستاد مبارزه با مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری کرمان ستاد مبارزه با مواد مخدر دادگستری کرمان ستاد مبارزه با مواد مخدر جمع آوری معتادان متجاهر مبارزه با مواد مخدر معتادان متجاهر استان کرمان جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک

دادستان عمومی و انقلاب فردیس به شهرداری این شهر دستور داد سریعا نسبت به ساماندهی و حل مشکلات یک پارک که موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده ورود کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسین ناصرخاکی با اعلام خبر صدور دستور به شهرداری فردیس برای ساماندهی «پارک تندرستی» در این حوزه قضایی گفت: یکی از مشکلات این شهرستان، علی رغم تراکم بالای جمعیت، کمبود فضاهای سبز است و همین موضوع موجبات محرومیت و عدم دسترسی همه شهروندان به این فضاها شده است.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با اعلام اینکه یکی از پارک‌های مهم این شهرستان، «پارک تندرستی» است تصریح کرد: با توجه به شرایط گفته شده و وقوع برخی بزه‌ به علت حضور اراذل و توزیع مواد مخدر، و همچنین آسیب به چندین کودک در جریان حمله سگ‌ها، به شهرداری فردیس دستور ساماندهی فوری این پارک داده شد.

وی افزود: بر این اساس شهرداری فردیس مکلف شده است ضمن محصور کردن این پارک، با استقرار نگهبان در خصوص ورود و خروج شهروندان، کنترل‌های لازم را داشته باشد تا امکان استفاده از فضاهای سبز برای همه شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند