Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-04@21:30:51 GMT

آیا عمل زیبایی حیوانات در ایران انجام می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۵۲۴۳

پیام محبی گفت: مرکز درمانی یا شخص متخصصی در کشور وجود ندارد که بتواند عمل زیبایی بر روی سگ و حیوانات انجام دهد و ادعای انجام عمل زیبایی بر روی سگ در ایران به کل امکان پذیر نیست.

پیام محبی عضو هیئت مدیره جامعه دامپزشکان ایران در ارتباط با مواردی که روزهای گذشته درباره انجام عمل زیبایی حیوانات در ایران منتشر شده بود، اظهار کرد: اخباری که درباره انجام عملی زیبایی سگ در ایران منشر شده، حقیقت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مرکز درمانی یا شخص متخصصی در کشور وجود ندارد که بتوانند عمل زیبایی بر روی سگ و حیوانات انجام دهد و ادعای انجام عمل زیبایی بر روی سگ در ایران به کل امکان پذیر نیست.

عضو هیئت مدیره جامعه دامپزشکان ادامه داد: پوزه سگ قسمتی از دستگاه تنفسی حیوان است و مانند انسان ها خارج از صورت وی قرار نگرفته است که بتوان آن را کوچک کرد یا تعییر شکل داد.

وی اظهار داشت: عمل های جراحی که به طور مثال بر روی فک حیوانات انجام می شود برای زیبایی نیست بلکه برای درمان شکستگی های آنها و اقدامی انسان دوستانه است.

وی افزود: سگ ها و حیوانات نیازی به انجام عملی زیبایی ندارند حتی مردم برخی از سگ ها مانند نژاد بولداگ را به خاطر زشتی آنها خریداری می کنند.

عضو هیئت مدیره جامعه دامپزشکان ایران ادامه داد: تنها عمل زیبایی که توسط برخی از واحدها بر روی سگ انجام شده تغییر حالت شکل گوش سگها است.

وی تصریح کرد: همچنین مطرح شده بود که برخی برای خوش صدایی سگها آنها را عمل هنجره می کنند که این امر نیز حقیقت ندارد بلکه دلیل این عمل توسط برخی از افراد برای از بین بردن سر و صدای آنها و لال کردن و اقدام غیراخلاقی است.

محبی اظهار داشت: انجام هرگونه عمل زیبایی بر روی سگ و حیوانات مورد تایید جامعه دامپزشکان و سازمان دامپزشکی و سازمان جهانی دامپزشکی نیست و عمل هایی مانند عمل هنجره (لال کردن) و تغییر شکل گوش سگها، اقدامی غیر اخلاقی است.

 

 

تسنیم

برچسب ها: حیوانات ، عمل زیبایی حیوانات ، ایران لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000JGH

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: حیوانات عمل زیبایی حیوانات ایران جامعه دامپزشکان انجام عمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پست اینستاگرامی نکونام پس از اخراج خطیر؛ چه روز زیبایی + عکس

جواد نکونام روز گذشته میزبان هواداران استقلال در تمرین آبی‌ها بود.

طرفداری | هواداران استقلال برای حمایت از تیم محبوب خود در کمپ ناصرخان حجازی‌ سنگ تمام گذاشتند.

پس از اخراج علی خطیر از مدیرعاملی استقلال، جواد نکونام تشخیص داد تمرین روز جمعه استقلال با حضور تماشاگران برگزار شود.

هواداران استقلال برای سرمربی محبوب خود سنگ تمام گذاشتند و شاهد حضور پرشور‌ آن‌ها در کمپ حجازی بودیم.

جواد نکونام اولین پست اینستاگرامی خود پس از اخراج علی  خطیر را به هواداران استقلال اختصاص داد و بابت حمایت در طول فصل از آن‌ها تشکر کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • (ویدئو) اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست (فیلم)
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • اولین پست اینستاگرامی نکونام پس از اخراج خطیر؛ چه روز زیبایی + عکس
  • حال خوب کارگر، حال خوب جامعه + فیلم
  • عجیب‌ترین حیوانات آمریکای جنوبی + فیلم
  • تصاویر دوست‌داشتنی از بچه‌های حیوانات که دلتان را می‌برد
  • گرمای بی‌سابقه و خونخواری حیوانات یک باغ‌وحش! + فیلم
  • برگزاری اولین دوره تشکیلاتی «بشری» توسط جامعه اسلامی دانشجویان