Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،رامین راستی مسئول امور ارتباطات شهرداری منطقه ۱ تبریز  افزود: پوسیدگی برخی از درختان در این بلوار هر از گاهی موجب شکستگی آن‌ها و بروز خسارات جانی و مالی بر ساکنین منطقه می‌شد که جهت پیشگیری از این امر، توسط مدیریت فضای سبز این منطقه ساماندهی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: شکستگی و سقوط درختان پوسیده قدیمی در معابر، نگرانی‌هایی برای ساکنین منطقه بوجود آورده بود که طی درخواستی از شهرداری منطقه خواستار رسیدگی به این وضعیت بودند.

مدیر امور ارتباطات شهرداری منطقه ۱ خاطرنشان کرد: کارشناسان و ناظرین فضای سبز منطقه و پیمانکار مربوطه طبق صورت‌جلسه‌ای بر پوسیدگی و خطر افتادگی این ۲ اصله درخت صحه گذاشته و خواستار ساماندهی آن‌ها برای پیشگیری از هر گونه اتفاق ناگوار شده بودند.

او افزود: قطع به یقین تمام مجموعه شهرداری تبریز دغدغه فضای سبز شهری و حفظ و توسعه آن را دارند و این ۲ اصله درخت پوسیده تنها در راستای پیشگیری از بروز حوادث آتی ساماندهی شده اند.

راستی یادآور شد: شهرداری منطقه ۱ تبریز جزو فعال‌ترین مناطق در تحقق طرح کاشت یک میلیون اصله نهال بوده است و از ابتدای سال جاری ۵۲هزار و ۶۰۰ اصله درخت و درختچه در سطح منطقه کشت و غرس کرده است.

او افزود، علاوه بر این موارد، پارک محله‌ای هفت تیر در خیابان گلکار احداث و در اختیار ساکنین قرار گرفته و ۳ پارک محله‌ای ابریشم، پزشکان و کلانترباغی نیز در راستای تحقق باغ‌شهری تبریز در دست احداث است که بزودی شاهد افتتاح آن‌ها می‌شویم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای سبز اصله نهال شهرداری منطقه اصله درخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری به دلیل گستردگی و اهمیت موضوع پاکیزگی شهر، به صورت فعال و همه روزه نسبت به جمع آوری نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر اقدام می‌کنند.
دامون عبدالهی‌زاده به رنگ آمیزی ۴۵ کیلومتر از جداول خیابان‌ها و بلوار‌های شهر خرمشهر اشاره کرد و افزود: چهار کیلومتر از نرده‌های پیاده‌رو ساحلی امام خیمینی (ره) و بلوار بایندر رنگ آمیزی شده است.
وی به اجرای هشت کیلومتر هرس و فرم دهی درختان، کاشت ۹ هزار متر مربع گل‌های فصلی و نصب مجموعه وسایل جدید بازی کودکان در چهار پارک خرمشهر اشاره کرد و گفت: ۲ نماد نخل نوری در میادین کوی بهروز و بسیج نصب شد.
سرپرست شهرداری خرمشهر به اجرای طرح آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر خرمشهر پس از ۲۰ سال اشاره کرد و افزود: بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع از خیابان‌های اصلی و فرعی شهر خرمشهر آسفالت و روکش آسفالت شد.
۱۱ کیلومتر از بلوار‌های سطح شهر نورپردای و بیش از ۲۰۰ پروژکتور در میادین و پارک‌ها نصب شد.

دیگر خبرها

  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد