Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@05:22:45 GMT

شاه‌علی‌دوست: زیر باد کولر گلزنی آسان است!

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۵۳۴۴

شاه‌علی‌دوست: زیر باد کولر گلزنی آسان است!

کاپیتان سایپا تاکید کرد که نباید درباره نحوه کار تیم‌ها در این مقطع از فصل اظهار نظر غیر منطقی صورت بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، روزبه شاه‌علی‌دوست درباره تساوی در بازی اخیرشان مقابل شاهین شهرداری اظهار کرد: در هیچ سالی تجربه سفر به بوشهر در این فصل را نداشتیم چراکه معمولا در این وقت سال تیم‌ها به دنبال زمین تمرین در شهرهای سردسیر برای انجام تمرینات بدنسازی پیش فصل هستند، نه برنامه‌ریزی برای انجام رقابتی ۶ امتیازی در شرجی‌ترین شهر کشور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: از پشت تلویزیون و زیر باد کولر ترسیم سیستم‌ها و گلزنی آسان است، اما اینکه در دمای ۴۰ درجه با رطوبت ۸۰ درصد بتوانی در زمین با جدیت تمام بدوی کار سختی است. با این وجود، با مدیریتی که در زمین مسابقه داشتیم، توانستیم چند موقعیت خوب مقابل شاهین شهرداری ایجاد کنیم.

 

هافبک نارنجی پوشان با بیان اینکه تیم ما با پنج بازیکن غایب مقابل شاهین قرار گرفت، ابراز کرد: پس از شروع دوباره لیگ برتر ۹ بازی داشتیم و داریم که نتیجه گرفتن در این مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار بوده و ما توانستیم تا به اینجا در پنج دیدار موفق عمل کنیم.

 

شاه‌علی‌دوست در خصوص بازی پیش روی سایپا مقابل ماشین‌سازی عنوان کرد: این دیدار با توجه به رقابت دو تیم و جایگاهشان در جدول یک مسابقه ۶ امتیازی است؛ بازیکنان تیم ما هم‌قسم شدند تا در این مسابقه به برتری برسند و شرایط خود را بهتر کنند.

 

 

 

 

 

او پیرامون شرایط سایپا اظهار کرد: آقای صادقی خود را وقف باشگاه سایپا کرده و حمایت مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه نیز مهره تاییدی بر همین ادعا است. مدت زیادی است که افتخار سایپایی بودن را دارم و به جرات می‌توانم بگویم کمتر سرمربی‌ای در فوتبال ایران همانند صادقی دیده‌ام چراکه او از تمام پتانسیل خود برای تیم و باشگاه استفاده می‌کند.

 

کاپیتان سایپا اضافه کرد: وقتی سرمربی تیم این جرات را دارد تا تیم را جوان و کم‌هزینه ببندد، نباید دیگر دغدغه داوری و یا برنامه مسابقات را داشته باشد، اما در لیگ ما این موضوع جزو تبعات تیم جوان بستن است.

 

شاه‌علی‌دوست تصریح کرد: اگر چند ملی‌پوش و بازیکن خارجی داشتیم، داور بی‌تجربه برای ما نمی‌گذاشتند و این واقعا تاسف‌آور است؛ البته مطمئن باشید اگر لیگ با نظم و به موقع شروع می‌شد، ما رتبه خوبی در جدول داشتیم.

سایپا روزبه شاه علی دوست

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا روزبه شاه علی دوست شاه علی دوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرقت دوچرخه قفل شده در روز روشن (فیلم) نحوه بازکردن قفل بدون کلید با چوب کبریت (فیلم) نحوه باز کردن قفل بدون کلید با سنجاق قفلی (فیلم)

دیگر خبرها

  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • بهترین روش تمیز کردن شوره و رسوب کولر
  • افشای راز ازدواج دوم مرد میانسال بعد از مرگ
  • نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)