Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرماندار جوانرود با بیان اینکه ۴۴ روستای این شهرستان تا پایان سال ۹۹ از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند، گفت: هم‌اکنون کار گازرسانی به ۲۶ روستای جوانرود در قالب چهار بسته در دست اجرا است و چهار روستایی که در طرح گازرسانی گنجانده نشده بود در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستگار یوسفی روز سه شنبه به اتقاق بخشدار مرکزی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه و جمعی از معاونین و کارشناسان این شرکت در بازدید میدانی از پروژه‌های گازرسانی شهرستان جوانرود، افزود: با توجه به اینکه از سال گذشته گازرسانی به روستا‌های جوانرود در دستور کار شرکت گاز قرار گرفته بود، در هفته دولت و دهه فجر ۹۸ شاهد بهره برداری از بسیاری از این پروژه‌ها بودیم.

یوسفی میانگین پیشرفت پروژه‌های گازرسانی به شهرستان جوانرود را ۶۰ درصد اعلام و تاکیدکرد: باتوجه به سردسیر بودن منطقه، کمبود گاز مایع و شرایط آب و هوایی و محدودیت فصل کاری پروژه‌های در دست اجرای این شهرستان باید در قالب اضافه کردن اکیپ‌های گازرسانی و حمایت مالی از پیمانکاران این پروژه‌ها در ایام دهه فجر امسال به بهره برداری برسند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه نیز گفت: ۱۰۰ درصد خانوار‌های شهری و ۶۰ درصد روستا‌های شهرستان جوانرود از نعمت بهره‌مند هستند.

سیروس شهبازی افزود: هم اکنون ۲۲ هزار خانوار شهری و روستایی شهرستان جوانرود از نعمت گاز برخوردار هستند.

او میانگین پروژه‌های در دست اجرای گازرسانی به روستا‌های این شهرستان را ۶۰ درصد عنوان کرد و اظهارداشت: با بهره برداری ازبسته‌های در دست اجرای شهرستان جوانرود میانگین بهره مندی روستا‌های این شهرستان به ۹۲ درصد خواهد رسید که تلاش خواهیم کرد طرح‌ها را تا پایان سال جاری به سرانجام برسانیم.

شهبازی یادآور شد: سایر پکیج‌های شهرستان همچون پکیج بانی لوان و سفیدبرگ نیز با برنامه ریزی در دستور کار شرکت گاز قرار گرفته است و در صورت تامین اعتبار گازرسانی به این روستا‌ها نیز انجام می‌گیرد.
انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز وزارت نیرو پروژه های عمرانی کرمانشاه شهرستان جوانرود پروژه ها روستا ها شرکت گاز ۶۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم