Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال آرسنال حداقل تا پایان تابستان نمی تواند از شکودران مصطفی، مدافع آلمانی خود که از ناحیه عضله همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده استفاده کند.

مصطفی در بازی مقابل منچستر سیتی در جام حذفی که با پیروزی ۲ بر صفر تیمش به پایان رسید، دچار مصدومیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط مدافع ۲۸ ساله آلمانی نمی‌تواند تیمش را در بازی فینال جام حذفی برابر چلسی همراهی کند و به احتمال زیاد چند بازی ابتدایی فصل آینده لیگ قهرمانان را هم از دست خواهد داد.

مصطفی پس از عمل جراحی، اوایل مهر ماه به تمرینات توپچی‌ها اضافه خواهد شد و مشخص نیست چه زمانی برای بازی کردن و قرار گرفتن در ترکیب تیمش آماده شود.

مصدومیت مدافع آلمانی برای مایکل آرتتا، به چالشی جدی تبدیل شده و ممکن است مسئولان باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی یک مدافع جدید به خدمت بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه آرسنال لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۵۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!