Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی با بیان اینکه نتیجه اجرای طرح قرنطینه خانگی و حمایت از افراد مبتلا به کرونا در آبادان بی نظیر است، گفت: از ابتدای تیرماه تاکنون اجرای این طرح در سطح شهرستان آبادان نتیجه بی نظیری داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سید زین العابدین موسوی» عصر امروز (سه شنبه 7 مردادماه) در حاشیه رزمایش نهضت تعاون و احسان که با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان و معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام باقر (ع) اظهار کرد: اکنون شاهد دهمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی و کمک های مومنانه به نیازمندان و افراد مبتلا به کرونا ویروس در شهرستان آبادان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، افزود: پیش از این در پی شیوع بیماری کرونا ویروس مجبور بودیم همه 300 هزار نفر شهروند آبادانی کنترل کنیم. پس از اینکه همه گیری این ویروس منحوس افزایش پیدا کرد و وضعیت آبادان به قرمز تبدیل شد تصمیم گرفتیم تا با تشکیل کمیته ای تحت عنوان پلیس کرونا که بعدا تغییر نام نیز داده شد؛ از افرادی که مبتلا شده بودند بخواهیم تا کاملا در خانه ها قرنطینه شوند.

وی اضافه کرد: در این امر منوجه شدیم که باید مسائل هزار نفر مبتلا به کووید 19 را در شهرستان آبادان پیگیری کنیم. وقتی این تعداد نفر را در خانه هایشان قرنطینه می کنیم از این بابت ما مسئول هستیم و یکی از مسائلی که باید به آن رسیدگی می شد وضعیت معیشتی این افراد بود.  البته برخی از این خانواده ها هم نیازمند نیستند و بسته ای معیشتی کمکی را نمی پذیرند، اما برای آن دسته از افراد نیازمند توانستیم تا کنون در چندین مرحله این بسته های معیشتی را در میان آن ها توزیع کنیم.

موسوی به اجرای این طرح از ابتدای تیرماه سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: از ابتدای تیرماه تا کنون نتیجه ای که از اجرای این طرح در شهرستان آبادان گرفتیم انصافا نتیجه بی نظیری است و اگر بتوانیم این نتیجه را اعلام کنیم ممکن است همشهریا من فکر کنند کرونا تمام شده اما بدلیل آنکه وجود بیماری منحوس کرونا دارای ضعیت شکننده ای در سطح استان است و امکان بازگشت به این وضع را داریم ضمن تشکر از همه شهروندان بویژه مبتلایان که تا اینک با ما نهایت همکاری را داشتند اکنون وضعیت به آماری خیلی خوب در سطح شهرستان آبادان از لحاظ فوتی، بستری، قرنطینه و ترخیصص از بیمارستان رسیده است.

وی بیان کرد: توزیع بسته های معیشتی این طرح را تا پایان و قطع زنجیره کرونا در سطح شهرستان آبادان اجرا می کنیم. لازم است از همه کسانی که در این طرح شرکت و کمک کردند بویژه ادارات، سازمان ها، شرکت ها، نهادها، خیرین و سازمان منطقه آزاد اروند تشکر و قدردانی می کنم.

فرماندار ویژه آبادان، تصریح کرد: امیدوارم ضمن شکست زنجیره کرونا بتوانیم معیشت همه شهروندان سطح شهرستان آبادان را تا جایی که در دسترس و اختیار ما هست را تامین کنیم.

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح کمک های مومنانه افراد مبتلا به کرونا ویروس کمیته پلیس کرونا طرح مواسات و همدلی توزیع بسته های معیشتی بسته های معیشتی بسته های معیشتی قرنطینه خانگی منطقه آزاد اروند سطح شهرستان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: هشت میلیارد و ۹۴۲ میلیون ریال حمایت مالی و تشویقی در پارسال به استان اختصاص یافته و جذب شده است.

جمشید نوری افزود: هدایت، حمایت و ترویج فرهنگ تعاون و کمک به شرکتهای تعاونی برتر، اجرای دوره های آموزشی، اجرای طرحهای تحقیقاتی، نظارت بر عملکرد تعاون ها، حمایت از حقوق اعضا و انجام حسابرسی از شرکتها از جمله اهداف اختصاص این اعتبار بوده است.

نوری اظهارکرد: در این راستا بیش از سه میلیارد ریال برای ترویج فرهنگ تعاون در آذربایجان‌غربی اختصاص یافته و هزینه شده است.

وی  گفت: پارسال ۲۵ هزار و ۴۰۰ نفرساعت دوره آموزشی رایگان حضوری و مجازی با حضور اعضا و ارکان شرکتهای تعاونی در استان اجرایی و بیش از یک میلیارد ریال برای اجرای این دوره ها هزینه شده است.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با هدف کمک به تعاونی های دارای اعضای سه دهک اول درآمدی هم سال گذشته ۷۰۰ میلیون ریال به تعاونی های فرش دستباف استان اختصاص داده شد.

 

 

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۷ میلیاردی پروژه دفع آب‌های سطحی در بافت تاریخی یزد
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • اثرات منفی استرس روی چهره و ظاهر افراد
  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • ۵ روش از مؤثرترین درمان‌های مکمل در بهبود سرطان
  • حمایت مردم همدان از اجرای طرح نور
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور