Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:20:25 GMT

متخلفین سوختی در قم نقره داغ شدند

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۵۶۷۶

متخلفین سوختی در قم نقره داغ شدند

ایسنا/قم مدیرکل تعزیرات حکومتی قم با اشاره به سوء استفاده از ۱۲۴ فقره کارت هوشمند سوخت در این استان گفت: خاطیان مرتبط با این پرونده از سوی دستگاه قضایی به پرداخت جریمه ای حدود ۲۷ میلیارد ریال محکوم شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی قم مهدی ریاضی در تشریح فرآیند کشف این تخلف اظهار داشت: با دریافت اطلاعات واصله توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم و با مظنون شدن به تراکنش های تعدادی کارت هوشمند سوخت نفت گاز (گازوئیل) در جایگاه های مشخص، گروه بازرسی برای بررسی موضوع به جایگاه های مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاضی ادامه داد: پس از بررسی مشخص شد میزان ۶۸۶ هزار لیتر سوخت نفت گاز (گازوئیل) از ۱۲۴ فقره کارت هوشمند سوخت نفت گاز به صورت سازمان یافته و هماهنگ مورد سوء استفاده، و در مکانی از پیش تعیین شده در اختیار ۲ دستگاه کامیون قرار گرفته و برای اهدافی معلوم تجمیع و منتقل شده است. 

وی افزود: موضوع به لحاظ اهمیت در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و طی گشت مشترکی با حضور نماینده شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و اداره پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز با همراهی نمایندگان اداره کل تعزیرات حکومتی قم پس از شناسایی محل دپوی سوخت و دستگیری افراد خاطی، پرونده در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی و در نهایت قاچاقچیان به پرداخت ۲۶ میلیارد و ۹۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كارت سوخت تخلف تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد

محمد نوروزی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان میبد گفت: پرونده گرانفروشی شیرینی به ارزش ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، و اظهارات متهم، اتهام انتسابی را محرز اعلام و نامبرده را به پرداخت ۱۷۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

 نوروزی گفت: درگشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اتاق اصناف شهرستان میبد این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد